افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

چگونه مانند حرفه ای ها کرم پودر بزنیم؟ / نیمی از مشکل کیفیت محصول است، بقیه اش علم خانم.

  • کد خبر : 292605
چگونه مانند حرفه ای ها کرم پودر بزنیم؟  / نیمی از مشکل کیفیت محصول است، بقیه اش علم خانم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک کرم پودر مهم ترین قسمت یک آرایش ظریف و زیبا محسوب می شود زیرا در واقع شما برای شروع آرایش خود یک پایه صاف و یکدست درست می کنید و اگر این پایه صاف و با رنگ مناسب نباشد. ، تقریباً تمام آرایش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک کرم پودر مهم ترین قسمت یک آرایش ظریف و زیبا محسوب می شود زیرا در واقع شما برای شروع آرایش خود یک پایه صاف و یکدست درست می کنید و اگر این پایه صاف و با رنگ مناسب نباشد. ، تقریباً تمام آرایش از بین می رود. کرم پودرها انواع مختلفی دارند که در قسمت معرفی بهترین کرم پودرها با آنها آشنا شده ایم. اما این بار می خواهیم به سراغ موضوع مهمی برویم که چیزی جز انتخاب کرم پودر مناسب نیست. در واقع به این معناست که 50 درصد مسئله انتخاب کرم پودر مناسب است و 50 درصد باقیمانده نحوه تهیه کرم پودر است، چیزی که قطعا همه نمی دانند. اگر شما هم می خواهید طرز تهیه کرم پودر را یاد بگیرید حتما مقاله ما را دنبال کنید.

روش صحیح استفاده از کرم پودر، نباید آن را در هیچ جای صورت بمالید.

یکی از مهم ترین نکات کلیدی این است که بدانید کرم پودر نباید به طور یکنواخت روی کل صورت استفاده شود و به همان میزان کرم پودر را روی تمام صورت بمالید. در واقع با این کار صورت خود را سنگین کرده اید و غیر طبیعی به نظر می رسید. در عوض، کرم پودر را فقط در جاهایی که لازم است استفاده کنید و از استفاده از آن در جاهایی که دارای خطوط هستند مانند خط لبخند خودداری کنید.

روش صحیح زدن کرم پودر

پوست را قبل از کرم پودر به این ترتیب آماده کنید.

در این قسمت باید بدانید که آماده سازی پوست برای داشتن پوشش یکنواخت بسیار مهم است و در واقع میکاپ آرتیست های حرفه ای این قسمت از آرایش را بسیار مهم می دانند. آنچه مسلم است این است که فونداسیون باید صورت شما را طبیعی جلوه دهد و بدون احساس سنگینی صورت شما را بدون ابعاد نشان دهد. درخشش سالم و صحیح و البته یکنواختی چیزی است که در نهایت باید وجود داشته باشد.

برای آماده سازی پوست ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید. پوست را با تونر به خوبی تمیز کنید و از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم مرطوب کننده یا کرم پودر استفاده کنید و اگر پوست چرب دارید، از مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید که فقط پایه مناسبی برای کرم پودر است.

روش صحیح زدن کرم پودر

آیا می دانید از چه ابزاری برای زدن کرم پودر استفاده کنید؟

میکاپ آرتیست های حرفه ای استفاده از برس های نرم را به جای اسفنج های فشرده قابل پخش توصیه می کنند تا کرم پودر به خوبی پخش شود. زیرا تاثیر برس از اسفنج بیشتر است و در هنگام پخش به خوبی می توانید آن را کنترل کنید. به این ترتیب سرعت کارتون ها نیز افزایش می یابد. بنابراین، برای رسیدن به این نتیجه ابتدا یک اسفنج مرطوب کوچک بردارید و آن را در اطراف خط فک، خط مو، زیر چشم و خطوط لبخند بزنید.

روش صحیح زدن کرم پودر

گرد و غبار هر چه کمتر بهتر

افرادی که آکنه و جوش های زیادی دارند احتمالاً وسوسه می شوند که از کرم پودر زیاد استفاده کنند زیرا مشکلات پوستی آنها را حل می کند. اما این درست نیست و متخصصان توصیه می کنند کرم پودر را در تمام صورت پخش کنید و برای جاهایی که بیشتر به آن نیاز دارند، کمی کرم را به طور جداگانه در پشت دست بریزید و سپس هر کدام را کمی روی جوش ها بزنید. زمان.

روش صحیح زدن کرم پودر

و نحوه استفاده صحیح کرم پودر روی پوست.

از طرفی توصیه آرایشگران حرفه ای این است که بهتر است از زیر چشم شروع کنید و برس را به سمت پایین و از مرکز صورت دور کنید. در واقع هنگام انجام این کار باید یک لایه نازک ایجاد می کردید که به شما امکان می دهد ارزیابی کنید و ببینید کدام قسمت ها به کرم پودر بیشتری نیاز دارند. سپس، همانطور که محصول را روی پوست خود پخش می کنید، دستان خود را در جهات مختلف حرکت دهید تا پوششی یکنواخت ایجاد کنید.

روش صحیح زدن کرم پودر



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.