افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

چگونه لوستر را تمیز کنیم / اگر لوستر کدر شود زیبایی خود را از دست می دهد پس برای درخشش آن را تمیز کنید

  • کد خبر : 224613
چگونه لوستر را تمیز کنیم / اگر لوستر کدر شود زیبایی خود را از دست می دهد پس برای درخشش آن را تمیز کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خیلی نزدیک عید هستیم و مادران به سختی خانه تکونی ها را درست می کنند. در هر خانه ای انواع و اقسام لوازم وجود دارد و لوستر یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. لوسترها بسیار کاربردی هستند، زیرا زیبایی چشم نوازی را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خیلی نزدیک عید هستیم و مادران به سختی خانه تکونی ها را درست می کنند. در هر خانه ای انواع و اقسام لوازم وجود دارد و لوستر یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. لوسترها بسیار کاربردی هستند، زیرا زیبایی چشم نوازی را به هر فضایی می بخشند و با نورپردازی مناسب می توانند آن فضا را به شکل مورد نیاز و ایده آل روشن کنند.

آیا دیده اید که در هر خانواده یک خانواده مجلل ترین است؟ در بین وسایل منزل، لوستر یکی از لوکس ترین وسایل است، فرقی نمی کند که چه شکل و مدلی داشته باشد، به نظر یک خانم شیک است! اما این عنصر زیبا بدون شک به همان اندازه زیباست که تمیز کردنش سخت است! نظافت لوستر همیشه یکی از سخت ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید زیرا خانم ها نمی دانند لوستر را چگونه و چگونه تمیز کنند. اما خبر خوب این است که شما روی یک مقاله بسیار خوب کلیک کرده اید زیرا قرار است نحوه تمیز کردن انواع لوستر را یاد بگیرید. پس با ما همراه باشید

تمیز کردن لوسترهای کریستالی; وقتی هوا ابری با خاک است

تمیز کردن لامپ کریستالی با جداسازی: ابتدا برق را خاموش کرده و پس از خنک شدن لامپ ها را جدا کرده و پیچ خوبی بدهید. درست است که باز کردن و تمیز کردن لوستر کریستالی کار سختی است، اما از طرفی وقتی آن را تمیز می کنند، آنقدر براق می شود که خستگی از بین می رود! در اینجا ابتدا باید گلوله کریستالی را جدا کرده و روی پارچه نرم قرار دهید. برای اینکه یادتان نرود چه بود و کجا بود، بهتر است فیلم یا عکس بگیرید تا به یاد بیاورید مدل لوستر چه شکلی بود.

گلوله ها را با آب گرم و مایع ظرفشویی با مواد شوینده مخصوص به خوبی بشویید تا درخشندگی آنها بازگردد.

اگر گلوله ها تمیز نشدند و خاک سفت شد، می توانید دوباره آن را با آب و سرکه سفید بشویید و دقت کنید که مقدار سرکه در آب کمتر باشد. در نهایت گوش ها را خشک کنید و همه چیز را سر جای خود قرار دهید.

لامپ را تمیز کنید

لوستر کریستالی را این بار بدون جدا کردن قطعات تمیز کنید.

– یک پتو یا پارچه نرم زیر آن پهن کنید تا در صورت افتادن تکه ای پاره نشود.

– چراغ ها را خاموش کنید تا برق نخورد و در روز که روشن است این کار را انجام دهید.

– محلولی از ایزوپروپیل الکل و آب مقطر به نسبت یک به چهار درست کنید و فراموش نکنید که از دستکش نخی استفاده کنید که از اثر انگشت شما نمونه برداری می کند.

– حالا با یک نردبان یا صندلی که به راحتی می توان از لوستر چشم پوشی کرد بالا بروید و محلول آماده شده را روی کریستال ها اسپری کنید. یادتان باشد مستقیم نریزید چون لکه می‌کند.

– قسمت های شیشه را خیلی آرام با دستمال تمیز کنید و با دستمال مناسب سریع خشک کنید تا پرز نشود.

لامپ را تمیز کنید

تمیز کردن شمعدان های برنجی؛ باید خیلی مواظب باشید که رنگش نکنید.

همیشه به یاد داشته باشید که روش تمیز کردن لامپ برنجی مهمتر است! زیرا ممکن است رنگ برنزی روش در صورت نظافت نامناسب کدر شود. به این ترتیب ظاهر زیبای خود را از دست می دهد! استفاده از صابون به طور کلی یکی از بهترین راه حل ها برای تمیز کردن لوستر برنجی است. با استفاده از کف صابون و دستمال تمیز می توانید گرد و غبار و کثیفی لامپ را به راحتی پاک کنید. فراموش نکنید که هنگام تمیز کردن این سبک از لوسترها نباید درخشندگی آن را کم کنید و با سمباده زدن زیاد زیبایی آن را به خطر نیندازید.

لامپ را تمیز کنید

شمعدان طلای تمیز؛ نباید از تجمل آن کاسته شود.

خوب اینجا هم طلایی بودن شمعدان نباید تغییر کند و همیشه باید پارچه ای زیر شمعدان قرار دهید تا گرد و غبار شمعدان فرش یا زمین را کثیف نکند. سپس شروع به استفاده از شوینده های مناسب یا شوینده های خون کنید.

برای این کار می توانید یک سوم الکل و دو سوم آب را در ظرفی بریزید، سپس یک پارچه نرم را داخل ظرف مرطوب کرده و شروع به تمیز کردن لوستر خود کنید. در واقع الکل می تواند درخشش لامپ طلایی را حفظ کند. در نهایت صبر کنید تا لوستر خوب خشک شود و سپس چراغ ها را روشن کنید.

لامپ را تمیز کنید

لوستر برنجی را به این صورت تمیز کنید. عمیق

اول از همه باید بگوییم که اگر از آن دسته زنی هستید که لوستر را به سرعت تمیز می کنید، احتمالاً فقط گرد و غبار دارد و چیزی به نام کثیفی نیست. می توانید آن را با یک پارچه ساده تمیز کنید.

اما اگر سالی یک بار به لوستر جان می روید، بهتر است شروع کنید و ابتدا برق جعبه فیوز را کاملا قطع کنید. باید لوستر را باز کنید و پایین بیاورید. لامپ ها را باز کرده و با مایع ظرفشویی و آب گرم شروع به تمیز کردن کنید و فراموش نکنید که بعد از آن خشک کنید.

برای اینکه بتوانید به عمق این سبک لوستر نفوذ کنید، می توانید به سراغ دستمال کاغذی رفته و آن را در سرکه داغ خیس کنید و سپس در نمک فرو کنید. این حوله را روی جا شمعی برنجی بمالید تا تمیز شود و در آخر با آب و محلول مایع تمیز کنید و با حوله خشک کنید.

لامپ را تمیز کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.