افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

چگونه لب هایی زیباتر و به سبک هالیوودی داشته باشیم؟ رژ لب را به این صورت بزنید تا یک خانم جذاب شوید.

  • کد خبر : 111098
چگونه لب هایی زیباتر و به سبک هالیوودی داشته باشیم؟  رژ لب را به این صورت بزنید تا یک خانم جذاب شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه خانم ها دوست دارند رژ لب بخرند و حتی اگر هزار رنگ هم داشته باشند با دیدن رنگ دیگری دست و دلشان برای خرید دوباره آن می لرزد. در واقع رژ لب یکی از کاربردی ترین اختراعاتی است که در سرتاسر دنیا طرفدارانی دارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه خانم ها دوست دارند رژ لب بخرند و حتی اگر هزار رنگ هم داشته باشند با دیدن رنگ دیگری دست و دلشان برای خرید دوباره آن می لرزد. در واقع رژ لب یکی از کاربردی ترین اختراعاتی است که در سرتاسر دنیا طرفدارانی دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد اما درست مثل قانون نیوتن فقط از شکلی به شکل دیگر تغییر می کند!!! چون می بینم که رژ لب مهم ترین قسمت آرایش است، چون حتی اگر چیزی نزنید و فقط از رژ لب استفاده کنید، صورت شما رنگ و درخشش لازم را به دست می آورد.

اما بهتر است خانم زیبا را بشناسید، درست است که زدن رژ لب بسیار آسان است و مانند آرایش چشم نیست، اما این مقاله نیز ترفندهای خاص خود را دارد که اگر به خوبی رعایت نشود، نه تنها زیبایی شما را به ارمغان نمی آورد، بلکه شما را نیز کاهش می دهد. زیبایی . ممکن است از شما بپرسند که چه نکات و ترفندهایی؟ در مطلب زیر متوجه خواهید شد که با انجام این اشتباهات تا چه حد می توان ظاهر این آیتم جذاب را از بین برد.

انتخاب رنگ رژ لب اشتباه بر اساس فرم لب

حتما شنیده اید و می دانید که مثلاً پوشیدن لباس های تیره می تواند اندام شما را لاغرتر و لاغرتر نشان دهد. از سوی دیگر، پوشیدن رنگ های روشن می تواند شما را چاق تر نشان دهد. به همین ترتیب، انتخاب رنگی که مناسب فرم لب های شما باشد بسیار مهم است. اگر لب های نازکی دارید، بهترین گزینه استفاده از رژ لب روشن و براق و دوری از رنگ های تیره است.

مرطوب نکردن لب ها باعث خشکی و لایه برداری می شود

مرطوب نگه داشتن لب ها قطعا می تواند تاثیر زیادی در زیبایی رژ لب شما داشته باشد، زیرا استفاده از رژ لب روی لب های خشک و پوسته پوسته نمی تواند جذابیت زیادی داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است همیشه از بالم لب یا روغن نارگیل استفاده کنید و همچنین برای جلوگیری از خشک شدن لب ها باید مراقب باشید از رژ لب هایی که باعث خشکی لب هایتان می شود استفاده نکنید و از طرفی هم بزنید. بالم لب قبل از آرایش کردن و زمانی که زمان آرایش کردن روی لب هایتان فرا رسید، اضافه آن را با دستمال پاک کنید و رژ لب بزنید.

تحت عنوان

از پرایمر برای زیبایی لب استفاده کنید

بسیاری از خانم ها به پرایمر توجه نمی کنند و از آن استفاده نمی کنند، غافل از اینکه این حرکت بسیار اشتباهی است و پرایمر می تواند تا حد امکان به زیبایی و ماندگاری آرایش کمک کند. پرایمر برای برجسته کردن رژ لب است که البته فقط برای لب نیست و برای هر قسمت متفاوت است. مثلا برای آرایش صورت، چشم و لب متفاوت است. پرایمر لایه ای صاف روی لب ایجاد می کند که اجازه پخش شدن رژ لب را نمی دهد. اگر پرایمر ندارید، حتماً مقداری کرم پودر روی لب هایتان بزنید.

زدن رژ لب هالیوود منعی ندارد و قدیمی است.

احتمالا اگر لب‌های نازکی دارید وسوسه می‌شوید رژ لب را بیرون از لب بزنید که در این صورت باید بدانید که نتیجه جذاب و طبیعی نخواهید داشت، زیرا رژ لب به‌گونه‌ای ساخته شده است که پوست لب و هنگامی که در خارج از لب استفاده می شود ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد. برای درشت نشان دادن لب ها بهتر است از رژ لب های رنگ روشن استفاده کنید.

تحت عنوان

استفاده زیاد از برق لب باعث چرب شدن لب ها می شود.

براق کننده لب بسیار خوب، مفید و زیبایی خاصی دارد، اما تا زمانی که در حد اعتدال استفاده شود و زیاد استفاده شود باعث می شود لب های شما طوری به نظر برسد که غذای چرب خورده اید و از طرفی حالت چسبندگی نامطلوبی برای شما ایجاد می کند. … اگر قصد دارید براق کننده لب بزنید، بهتر است کمی وسط لب بزنید و سپس پخش کنید.

برای خط لب از رژ لب استفاده نکنید.

حتما از رژ لب در آرایش خود استفاده کنید زیرا می تواند آرایش لب تمیزتری به شما بدهد و از جدا شدن رژ لب جلوگیری کند، اما به شرطی که رنگ لب شما کاملاً با رنگ رژ لب مطابقت داشته باشد، در غیر این صورت می تواند مانند یک نقاشی عمل کند. و محدودیتی نه چندان زیبا را تشکیل می دهند.

-e1582720739851

رنگ رژ لب را با توجه به رنگ بقیه آرایش خود انتخاب کنید

قبل از انتخاب رنگ رژ لب، بهتر است به آرایش کلی صورت خود توجه کنید. به عنوان مثال، اگر آرایش چشم سنگین و غلیظی دارید، بهتر است از رنگ رژ لب روشن استفاده کنید و اگر آرایش چشم شما ملایم و ملایم است، می توانید به سراغ رنگ رژ لب به اصطلاح روشن بروید تا تعادل بین رنگ های مختلف ایجاد شود. قسمت هایی از آرایشت و بس، اصلا بی روح یا متراکم نباش.

ثابت نشدن رژ لب باعث جدا شدن سریع آن می شود.

اشتباه دیگر هنگام زدن رژ لب این است که برای تثبیت آن کاری انجام نمی دهید. اگر رژ لبتان را درست نکنید، به زودی از روی لبتان جدا می شود. در مرحله اول یک دستمال روی لب های خود قرار دهید و کمی فشار دهید تا رژ لب اضافی پاک شود، در غیر این صورت ممکن است هنگام خوردن و آشامیدن دندان هایتان لکه دار شود. سپس یک دستمال تمیز روی لب های خود قرار دهید و مقداری پودر یا پودر پنکیک را روی رژ لب خود بمالید تا رژ لب شما مدت بیشتری روی رژلب بماند.

رژ لب + گل رز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.