افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

چگونه عبای عبا را بپوشیم؟ چه کسی فکرش را می کرد که کت بیابانی عربی تبدیل به ترند سال 2023 شود

  • کد خبر : 30555
چگونه عبای عبا را بپوشیم؟  چه کسی فکرش را می کرد که کت بیابانی عربی تبدیل به ترند سال 2023 شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو بلند یکی از پرطرفدارترین مانتوها در فصل زیبای تابستان است که مورد استقبال همه خانم ها با هر سن و استایلی قرار می گیرد، البته تطابق با استایل نسبتا سخت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از شیک ترین خرقه های سال […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو بلند یکی از پرطرفدارترین مانتوها در فصل زیبای تابستان است که مورد استقبال همه خانم ها با هر سن و استایلی قرار می گیرد، البته تطابق با استایل نسبتا سخت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از شیک ترین خرقه های سال 1402، عبای عبا است، بله دقیقاً همان عبایی که از صحراهای عربستان پدید آمده است. مانتو عبای یکی از مدل هایی است که برای خانم های محجبه در سراسر دنیا جذابیت دارد، اما این بدان معنا نیست که فقط خانم های محجبه از آن استفاده کنند. دیده شده است که خانم ها با حرفه های مختلف برای استایل خاص خود مدلی را در کمد خود نگه می دارند. به عنوان مثال در دنیای مد و مد در سال های اخیر شاهد پیراهن های رسمی و مجلسی زیادی هستیم که به عنوان مثال می توان به استایل ملکه رانیا زیباترین ملکه جهان اشاره کرد. او یکی از شیک ترین خدمتکاران سلطنتی در خاورمیانه است که به دلیل استایل جذابش بارها این عبایی را پوشیده است. البته بد نیست بدانید که مانتوهای عبا مانند هر مدل لباس دیگری مدل های متعدد و بسیار جذابی دارند و بهتر است قبل از انتخاب انواع آن ها را بشناسید.

پس فراموش نکنید که عبای عبا دیگر تنها لباس خاص زنان عرب نیست و بخشی از دنیای مد شده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های مانتو عبایا برای تیپ تابستانی 1402 خود آشنا شوید.

شنل عبایا

لایه جلویی abaya; روند جذاب خاورمیانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عبای عبا در دنیای مد و فشن دارای طرح های متفاوت یا حتی متفاوتی نسبت به عبای سنتی و عربی است. البته فراموش نکنید که امسال تمامی مدل های این مانتو چه سنتی و چه مدرن از ترندهای جذاب خاورمیانه محسوب می شوند. پس اگر برای تابستان امسال به دنبال یک کت خنک، راحت و شیک هستید، کت عبایی انتخاب مناسبی برای شماست. برای داشتن یک استایل تابستانی جذاب، می‌توانید روکش عبای خود را با شورت‌های گشاد و صندل‌های تخت ست کنید. البته می توان به جای صندل های تخت از تلمبه استفاده کرد، انتخاب کفش در این سبک سلیقه ای است.

شنل عبایا

شنل عبایا

عبای عبایی یا کتانی؟ عربستان سعودی کشوری تاثیرگذار در دنیای مد است

ابا لباسی است گشاد و بلند با آستین های بلند که روی لباس های دیگر می پوشند. عباها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند که مشکی محبوب‌ترین آنهاست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر زنان عرب در شهرهای مذهبی مدینه و مکه یا در شهرهایی مانند ریاض بدون حجاب حجاب دارند. البته امروزه نه تنها در شهرهای عربستان، بلکه در تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا حتی کشورهای اروپایی، عبای عبا را به صورت عبایی یا پیراهن می پوشند. این نوع مانتو عبا به راحتی پوشیده می شود و فقط باید به فکر انتخاب کفش و شال باشید، البته می توانید از اکسسوری هایی مانند کمربند نیز برای جذابیت بیشتر لباس خود استفاده کنید.

شنل عبایا

شنل عبایا

کت عبایی کوتاه; تونیک را متفاوت تجربه کنید

عربستان سعودی در سال های اخیر سعی کرده است که عبای را به عنوان یک لباس فرهنگی و نه لباس زنان مسلمان به جهانیان عرضه کند. برخی از طراحان عرب با طراحی مدل های جدید برگرفته از عبا، مجموعه های خود را در فرانسه و ایتالیا به نمایش گذاشتند و برخی از مدل های این مجموعه به ترند جذابی در سراسر جهان تبدیل شد. کت عبایی کوتاه یکی از این مدل هاست، بنابراین اگر عبای بلند را دوست ندارید، می توانید یک مانتو عبایی کوتاه را برای تابستان انتخاب کنید و آن را با شلوار بوت کات پارچه ای ست کنید تا ظاهری جذاب را تجربه کنید.

شنل عبایا

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.