افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

چگونه شلوار جین تنگ بپوشیم؟ به یاد داشته باشید، شلوار جین با همه سازها می رقصد!

  • کد خبر : 22974
چگونه شلوار جین تنگ بپوشیم؟  به یاد داشته باشید، شلوار جین با همه سازها می رقصد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در دنیای شلوار تنوع زیادی وجود دارد زیرا برای اندام ها و سلیقه های مختلف طراحی شده است. اما جالب است بدانید چند سالی است که شلوارهای مناسب به یکی از لباس های ثابت در کمد لباس زنانه و مردانه تبدیل شده است. شلوار تنگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در دنیای شلوار تنوع زیادی وجود دارد زیرا برای اندام ها و سلیقه های مختلف طراحی شده است. اما جالب است بدانید چند سالی است که شلوارهای مناسب به یکی از لباس های ثابت در کمد لباس زنانه و مردانه تبدیل شده است. شلوار تنگ شلواری جاذب است که قسمت های آن در تمام قسمت های آن به بدن می چسبد. یکی از محبوب ترین مدل های این شلوار، شلوار جین تنگ است. شلوار جین همیشه بخشی از استایل و پوشش ما بوده است و جالب است بدانید که همیشه مانند یک فرشته ناجی مکمل استایل های کژوال یا نیمه رسمی هستند. شلوارهای اسکینی اغلب دارای الیاف مصنوعی الاستیک هستند زیرا این شلوارها علاوه بر جذب کامل از طریق ران و باسن، ساق پا و مچ پا را نیز در آغوش می گیرند. شلوار لاغر را می توان از جین، کتان یا پارچه تهیه کرد. اما همانطور که گفتیم شلوار جین تنگ طرفداران بیشتری نسبت به شلوار نخی تنگ دارد و در استایل های بیشتری قابل استفاده است.

بنابراین، چند سالی است که دو کلمه لاغر و لاغر را بیش از هر زمان دیگری می شنویم. بهتر است آن ها را با ویژگی های منحصر به فردشان بشناسیم، زیرا اگر از فرم بدن خود آگاهی کامل نداشته باشیم، می توانیم گزینه اشتباهی را انتخاب کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با برخی از مدل های 1402 با شلوار جین تنگ همراه باشید.

شلوار جین تنگ

معجزه شلوار جین تنگ سبک زنانه.

از زمانی که شلوار جین در اوایل دهه 1800 وارد دنیای مد شد، این شلوار جین شایان ستایش آن را برنده شد. لباسی که در ابتدا به درخواست مشتری برای یک لباس بادوام تر طراحی شده بود، اکنون به محبوب ترین محصول مد در جهان تبدیل شده است. جالب است بدانید که این شلوار برای همه استایل ها مناسب است، مثلا می توانید آن را در استایل های رسمی رسمی یا کژوال بپوشید و محدودیتی برای ترکیب آن ها با مانتو ندارید. از مانتوهای اسپرت و شورت گرفته تا مانتوهای بلند و شب همگی برای پوشیدن با شلوارهای تنگ مناسب هستند.

شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ

شلوار لاغر و کت کوتاه؛ راحت و جذاب بپوشید

اگر برای بیرون رفتن آماده می‌شوید و قصد ندارید به مهمانی‌های بزرگ بروید، پیشنهاد می‌کنیم یک شلوار تنگ همراه با کت کوتاه یا کتان بپوشید. فراموش نکنید که در لباس های اسپرت می توانید از تونیک یا ون برای ساخت این مانتو استفاده کنید، البته اگر در فصول سردی مانند زمستان یا پاییز هستید می توانید از نیم بوت نیز برای تکمیل لباس خود استفاده کنید. . البته قبل از انتخاب این نوع شلوار برای استایل خود، خوب است به این نکته توجه داشته باشید که اگر اندام بسیار لاغری دارید، بهتر است از شلوارهای لاغر استفاده نکنید زیرا می توانند پاهای شما را لاغرتر و استخوانی تر از آنچه هستند نشان دهند. . هستند.

شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ

نکاتی برای ترکیب شلوار تنگ با کت بلند

شلوار جین اسکینی یا همان مدلی که در بازار ایران به آن لوله تفنگ می گفتند، معمولاً لاغرترین و متناسب ترین مدل شلوار جین است. جالب است بدانید که این شلوار را می توان با مانتوهای بلند ترکیب کرد و برای ترکیب با مانتوهای کوتاه بسیار مناسب است. بنابراین فرقی نمی کند که یک لباس بلند بپوشید یا یک کت نخی بلند مانند کتانی، می توانید استایلی راحت و جذاب را با شلوارهای باریک تجربه کنید. البته فراموش نکنید که هر چه درصد کش استفاده شده در شلوار جین بیشتر باشد، شلوار راحت تری خواهد داشت.

شلوار جین تنگ

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.