افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چگونه ریمل بزنم تا مژه هایم به هم نچسبند و بلندتر به نظر برسند؟ برای این کار به پودر بچه نیاز دارم.

  • کد خبر : 202041
چگونه ریمل بزنم تا مژه هایم به هم نچسبند و بلندتر به نظر برسند؟  برای این کار به پودر بچه نیاز دارم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در مقیاس 1 تا 10 به خودتان به عنوان یک فرد سنتی چه امتیازی می دهید؟ آیا شما از آن دسته زنانی هستید که در یک خانه ی غفلت گیر افتاده اید و تنها زمانی که می روید به یاد می آورید که خودتان باشید؟ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در مقیاس 1 تا 10 به خودتان به عنوان یک فرد سنتی چه امتیازی می دهید؟ آیا شما از آن دسته زنانی هستید که در یک خانه ی غفلت گیر افتاده اید و تنها زمانی که می روید به یاد می آورید که خودتان باشید؟ مثلا خانم پاشو بیا تو خونه یه جوری آرایش کن و جوری لباس بپوش که فکر میکنی مدلی و بعد از یه مدت این کار به خودت بیای و ببین روحیه ات چقدره تغییر کرده. و از این رو با آن روبرو می شوید، مثلاً بلند شوید، یک رنگ موی خوب انتخاب کنید و به موهایتان جان تازه ای ببخشید و حتی با رنگ موهای جوان کننده خود را جوانتر از آنچه هستید نشان دهید و طوری باشید که همه بپرسند راز موفقیت شما .

به عنوان مثال، مهم نیست که خانه دار یا کارگر هستید، برنامه های مراقبت از پوست و مو برای خود دارید، زیرا می دانید که پوست و موی سالم شما را جوان، جذاب و با طراوت می کند، همچنین باید فکر کنید و بدانید که چگونه می توانید آن را از بین ببرید. جوش بزنید تا در آینده صورتتان از پنج سال پیش پر از لک های آکنه نشود، اما نکته این وسط این است که باید خودتان را دوست داشته باشید و پیشرفت کنید، هر روز تلاش کنید زیرا لیاقتش را دارید. . بیایید جلو برویم و اکنون به موضوع مقاله امروز می رسیم، یعنی پاسخ به این سوال که چگونه برای حرفه ای به نظر رسیدن ریمل بزنیم؟ پس با ما همراه باشید تا یک سری ترفندهای کاربردی و کاربردی را برای زدن ریمل به خوبی تا زمان کاشت مژه یاد بگیرید که شما را به نسخه بهتری از خودتان تبدیل می کند!

نقطه ای را پیدا کنید که باید ریمل زدن را شروع کنید

بهتر است ریمل زدن را از نوک مژه‌هایتان شروع کنید تا مژه‌هایتان جذاب‌تر و پرپشت‌تر به نظر برسند، همچنین این کار باعث می‌شود که در نوک مژه‌هایتان احساس سبکی داشته باشید، بنابراین از پایه مژه‌ها تا زمانی که ریمل می‌زنید، ریمل بزنید. برس از قسمت داخلی تا قسمت خارجی چشم، مواد نوک مژه ها باید خیلی کمتر از انتهای آن باشد و به آرامی این کار را انجام دهید تا مواد ریمل انتهای مژه ها باعث ایجاد آنها نشود. چسباندن.

همچنین می توانید ریمل را موازی چشم ها قرار دهید و ثابت نگه دارید و خیلی آهسته پلک بزنید تا مژه هایتان حالت فر به خود بگیرد، اگر دو بار ریمل زدید صبر کنید تا لایه اول خشک شود، سپس دور دوم را بزنید تا مژه هایتان فر شوند. آیا آنها کثیف به نظر نمی رسند

نحوه زدن ریمل

اگر مژه ها به ریمل نچسبند چه کنیم؟

برسی که برای ریمل زدن استفاده می کنید به گونه ای طراحی شده است که مژه های شما را از هم جدا کرده و آنها را شانه می کند و در عین حال مواد را روی هر یک از مژه هایتان می زنید، اما اگر در ریمل زدن خیلی حرفه ای نباشید، ممکن است مژه هایتان بچسبد. با هم بله و در نهایت ظاهر بدی ایجاد می کنند که خیلی ها دوست ندارند. می خواهید مطمئن شوید که مواد اضافی را با استفاده از لبه ظرف می گیرید و سپس وقتی ریمل می زنید، با پلک خود به برس فشار بیاورید و همانطور که پلک خود را باز و بسته می کنید و فشاری که وارد می کنید، در نهایت این کار انجام می شود. مواد را به ما برگردانید.

نحوه زدن ریمل

برای اینکه مژه هایمان بلند و حجیم به نظر برسد چه کنیم؟ پودر بچه را اضافه کنید

خوب همه دوست دارند از ریمل استفاده کنند تا مژه هایشان بلندتر و پرتر به نظر برسد برای این کار به جای ریمل بیشتر باید از ماده دیگری استفاده کرد که می تواند پودر بچه یا پودر گیرا باشد، باید یکی از این مواد را تمیز کنید. وقتی یک لایه ریمل با گوش یا برس روی مژه هایتان می زنید و نگران سفید شدن مژه هایتان نباشید، کمی صبر کنید و سپس یک لایه دیگر از ریمل بزنید تا مژه هایتان بلندتر و حجیم شوند. این کار باعث افزایش طول عمر ریمل شما نیز می شود.

نحوه زدن ریمل

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.