افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

چگونه رژ لب خود را بزرگ کنیم؟ / همه این کار را با ژل لب روسی انجام می دهند، شما با مداد سفید

  • کد خبر : 171028
چگونه رژ لب خود را بزرگ کنیم؟  / همه این کار را با ژل لب روسی انجام می دهند، شما با مداد سفید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه استانداردهای زیبایی تغییر کرده است و همه دوست دارند از این استانداردها پیروی کنند زیرا به نظر می رسد که به روز می شود، اما گاهی رعایت این استانداردها هزینه های اقتصادی و حتی جانی و خب هزینه های اقتصادی دارد. ، برای خیلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه استانداردهای زیبایی تغییر کرده است و همه دوست دارند از این استانداردها پیروی کنند زیرا به نظر می رسد که به روز می شود، اما گاهی رعایت این استانداردها هزینه های اقتصادی و حتی جانی و خب هزینه های اقتصادی دارد. ، برای خیلی ها درستش می کنند، اما در مورد هزینه های زندگی، هیچ کس قرار نیست زیر باران بیرون برود. مثلاً اگر یکی به شما بگوید که داخل این استخر بپرید، ضربه مغزی می شوید. آیا با دانستن این موضوع حاضر به پریدن هستید؟ البته نه و تنها افرادی که می توانند این کار را انجام دهند کسانی هستند که مازوخیسم دارند! حالا چرا این حرف ها را زدیم، چون امروزه روش های زیبایی و چیزهای کوچک بیشتر شده است، مثلا خیلی ها هستند که می خواهند لب های بزرگ داشته باشند و برای رسیدن به این هدف ژل تزریق کنند، اما ما می خواهیم به آن برسیم؟ این. بیایید در مورد اینکه چگونه رژ لب خود را بزرگتر نشان دهیم صحبت کنیم.

خوب، امروزه داشتن لب های زیبا و کوچک معیار زیبایی محسوب می شود، همانطور که در گذشته برعکس این روند بود، یعنی داشتن لب های کوچک و باریک، اما برای رسیدن به این هدف حاضرید چه کار کنید، یعنی ، برو؟ نحوه استفاده از رژلب را بیابید، چشمانمان را بزرگ کنیم یا برای تزریق ژلی به خودمان پول خرج کنیم که نمی‌دانی در نهایت بهبود می‌یابد یا نه و شاید حتی بدن شما واکنش نشان دهد. البته گزینه اول. پیشنهاد ما برای شما خواهد بود، بنابراین این مقاله را برای کمک به شما آماده کردم. بیایید به این سوال پاسخ دهیم که چگونه با رژلب لب هایمان را بزرگتر نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

لب های خود را با کرم پودر یا کانسیلر سفید کنید.

یکی از روش هایی که برای برجسته کردن لب ها قبل از استفاده از مداد و رژ لب توصیه می کنیم، سفید کردن لب ها است، برای این کار ابتدا باید از کمی کرم پودر یا کانسیلر روی لب های خود استفاده کنید. شاید در ابتدا ندانید چه تغییر بزرگی با این کار به دست خواهید آورد اما پس از انجام آن متوجه نتیجه باورنکردنی کار خواهید شد زیرا با زدن کرم پودر یا کانسیلر همرنگ پوست روی لب هایتان و اطراف آن ها اولا باعث صاف و یکدست شدن سطح لب های شما می شود و ماندگاری رژ لب را نیز افزایش می دهید و ثانیا هنگام تغییر رنگ لب ها می توانید با مداد و مداد شکل آنها را تغییر داده و اصلاح کنید. کشیدن خط لب

چگونه لب هایمان را با رژ لب بزرگ کنیم

گوشه های لب خود را پررنگ کنید

برای داشتن لب های برجسته و تزریق شده با ژل، توصیه می کنیم از رژ لبی غنی و غنی استفاده کنید و سپس خط لبی را انتخاب کنید که چند درجه تیره تر از رنگ رژ لبتان باشد و دور لب هایتان یک خط پر رنگ بکشید و مراقب باشید. خطوط گوشه لب ها را بیشتر از بقیه لب ها مشخص کنید و بعد خیلی معمولی رژ لب را بزنید و حالا نوبت تمیز کردن است، باید از یک برس تمیز و یکدست استفاده کنید و مداد و رژ لب را به سمت پایین بکشید. در داخل لب ، چپ و راست. این کار را انجام دهید تا خطوطی که شما کشیده اید کاملاً ناپدید شوند و در راه نیستند. در پایان ، از نتیجه لذت ببرید زیرا شما فقط کاری انجام داده اید تا لب های خود را از خطی به سه بعدی تغییر دهید.

چگونه لب هایمان را با رژ لب بزرگ کنیم

مداد سفید برای شما معجزه می کند

امروزه مداد سفید در آرایش چشم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال بسیاری از افراد برای بزرگتر نشان دادن چشم، مداد سفید را داخل چشم می کشند یا برای تمیزتر نشان دادن آرایش، مداد سفیدی را در نوک چشم یا نزدیک آن می کشند. خط چشم، اما این تنها کاربرد این مداد نیست زیرا یکی از تکنیک‌های برجسته‌تر نشان دادن ظاهر لب‌ها، استفاده از این مداد در مرکز لب و برجسته کردن این قسمت است. با رنگ سفید این مداد؛ در این روش باید قسمت های میانی لب بالا و پایین را با یک مداد سفید بپوشانید و سپس رژ لب مورد نظر را روی گوشه های لب و اطراف آن ها بزنید و سپس این دو رنگ را با هم مخلوط و ترکیب کنید و مداد را بزنید. لب بر لب هایت بدرخشد. ضربه.

چگونه لب هایمان را با رژ لب بزرگ کنیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.