افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم خوشمزه ترین روش ساخت چشم روسی و آبی.

  • کد خبر : 336552
چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم خوشمزه ترین روش ساخت چشم روسی و آبی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی از ابتدای تاریخ تا به امروز مورد ستایش قرار گرفته است، یعنی انسان ناخودآگاه زیبایی را دوست دارد، مثلاً گل زیبا در چشم او زیباست، لباس رنگارنگ برای او زیباست و در عین حال زیبایی چهره است. البته برای او زیبایی یک موضوع نسبی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی از ابتدای تاریخ تا به امروز مورد ستایش قرار گرفته است، یعنی انسان ناخودآگاه زیبایی را دوست دارد، مثلاً گل زیبا در چشم او زیباست، لباس رنگارنگ برای او زیباست و در عین حال زیبایی چهره است. البته برای او زیبایی یک موضوع نسبی است و هرکسی تعریف شخصی خود را دارد، اما گاهی اوقات یک سری استانداردهای زیبایی وجود دارد که مثلاً امروزه بسیاری از افراد آن را رعایت می کنند. مژه های پرپشت بسیار زیبا هستند، به همین دلیل افراد برای رسیدن به آن راه های مختلفی از اکستنشن مژه گرفته تا استفاده از بهترین ریمل های حجم دهنده را امتحان می کنند تا بتوانند مژه های خود را زیبا و چشمگیر بگذارند.

بنابراین با این حساب در این میان می توان با ترفندهای آرایش به زیبایی و با روش های زیبایی به مقداری زیبایی رسید، مثلا برای برداشتن قوز بینی باید عمل زیبایی را به صورت 100% انجام داد در حالی که برای پوشش دادن. جوش های صورت خود را زمانی که ناپدید نمی شوند و دائمی هستند، می توانید بهترین کرم پودر را برای پوست های مستعد آکنه و همچنین زیرسازی کننده پوست خود انتخاب کنید و به این ترتیب می توانید به راحتی تا حد امکان جوش های خود را از چشمان خود پاک کنید. . اما در این میان یکی از زیبایی هایی که افراد به دنبال آن هستند، چشم های روشن است و در دنیای امروزی راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که با خوردن چه غذاهایی می توانید رنگ چشم خود را روشن کنید؟ پس با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم؟

چشمان خود را با عسل درخشان و جذاب کنید.

اگر می‌خواهید رنگ چشم‌هایتان روشن‌تر باشد، می‌توانید روزانه عسل مصرف کنید تا به تدریج متوجه تغییر رنگ چشم‌هایتان شوید. البته برای این کار باید عسلی که تهیه می کنید کاملا ارگانیک باشد تا تاثیر بی نظیر خود را داشته باشد. اصولاً عسل تمام قندهای لازم را دارد و فروکتوز موجود در آن برای مردان بسیار عالی است. علاوه بر این، این ماده غذایی می تواند از رفلاکس اسید معده جلوگیری کند و برای درمان زخم و سوختگی استفاده شود.

چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم

اسفناج؛ طعم بد موثر

بسیاری از افراد تمایل زیادی به خوردن اسفناج ندارند زیرا فکر می کنند این ماده طعم بدی دارد، اگرچه خواص آن بر کسی پوشیده نیست، به عنوان مثال، کاروتنوئیدهای لوتئین و زآگزانتین موجود در این غذا می توانند جوانی را به چشم بازگردانند و وجود آن آهن زیاد باعث درخشندگی چشمان شما می شود و می تواند باعث شود که چشم های رنگی روشن داشته باشید. اساساً یک فنجان اسفناج خام 27 کالری انرژی دارد و سرشار از پتاسیم، منیزیم، ویتامین A و اسید فولیک است که به معنای بمب انرژی است. علاوه بر این، از آنجا که این ماده غذایی سرشار از اسید آلفا لیپوئیک است، می تواند از تغییرات بدن در اثر استرس جلوگیری کند.

چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم

توپ ها؛ کاری خوشمزه

اگر مشتاق تغییر رنگ چشم‌هایتان هستید، یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین راه‌ها، انتخاب روزانه آجیل است و در این میان، بادام کمترین کالری را دارد و سه وعده آن شش گرم دارد. پروتئین و چهارده گرم چربی، بنابراین باید آن را در رژیم غذایی و تغذیه روزانه خود قرار دهید تا به تدریج متوجه تغییرات مفید در رنگ پوست و چشم خود شوید. همچنین باید اضافه کرد که بهتر است از مغزهای بو داده نشده استفاده شود زیرا این مواد پر خاصیت و انرژی در دمای بالا خاصیت خود را از دست می دهند.

چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.