افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چگونه رنگ لباس را به صورت حرفه ای درست کنیم؟ شنبه و یکشنبه موهایتان را شانه نکنید.

  • کد خبر : 122020
چگونه رنگ لباس را به صورت حرفه ای درست کنیم؟  شنبه و یکشنبه موهایتان را شانه نکنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خرید لباس های گران قیمت و فاخر برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته قطعا کارساز نیست. هر چیزی در این دنیا اصول خاص خودش را دارد تا بتواند به بهترین شکل ممکن باشد. لباس پوشیدن هم این گونه است و اصول خاص خودش را دارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خرید لباس های گران قیمت و فاخر برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته قطعا کارساز نیست. هر چیزی در این دنیا اصول خاص خودش را دارد تا بتواند به بهترین شکل ممکن باشد. لباس پوشیدن هم این گونه است و اصول خاص خودش را دارد که اگر به محیط اطرافتان دقت کنید می بینید که ناخودآگاه یکی یکی به این موضوع توجه می کنند. البته برخی کمتر و برخی بیشتر. برخی سلیقه ای و برخی دیگر طبق اصول! ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ در مورد رنگ لباس!

بله، درست است که رنگ لباس تا حد زیادی بر زیبایی ظاهری من و شما یا بد ظاهر شدنمان تأثیر می گذارد. ترکیب لباس ها باید در موقعیت های مختلف متفاوت باشد و به همین ترتیب رنگ آرنج ما نیز در موقعیت های مختلف متفاوت باشد. از طرفی رنگ‌ها می‌توانند ما را به گونه‌ای جلوه دهند که حتی روی پوست و مو تأثیر بگذارند. طراحان لباس با توجه به گروه سنی، جنسیت، سطح اجتماعی و فرهنگی و شغل، رنگ لباس را تعیین می کنند که البته علمی و دلایل خوبی پشت آن است.

اما با توجه به اینکه در فصل پاییز هستیم و لایه بندی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، بهتر است بدانید که چگونه به صورت حرفه ای رنگ لباس خود را هماهنگ کنید! در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

گام یک؛ رنگ اصلی را انتخاب کنید

همیشه لباس این مدل است که رنگ پایه و اصلی دارد تا بقیه رنگ ها را با توجه به آن رنگ سفارش دهید. برای انتخاب رنگ زمینه لباس هایتان بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید که با رنگ های زیادی قابل ترکیب هستند. به همین ترتیب، انتخاب رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید و خاکستری ممکن است مناسب باشد. رنگ های روشن در هر رنگی می توانند نیاز شما را برآورده کنند اما در اینجا باید جسارت بیشتری داشته باشید زیرا این رنگ ها توجه بیشتری را به خود جلب می کنند و از طرفی شما را از دیگران متمایز می کنند.

فراموش نکنید که تا حد امکان از رنگ های قوی برای پس زمینه استفاده نکنید زیرا چشم از دیدن این رنگ ها در مقیاس وسیع خسته می شود. از طرفی رنگ های خنثی می توانند شما را برای همیشه جذاب جلوه دهند. در عوض، می‌توانید از رنگ‌های روشن و تند برای عناصر کوچک‌تر استفاده کنید که موثرتر و خسته‌کننده‌تر نیستند.

رنگ سبک زنانه.

مرحله دوم؛ ترکیب رنگ ها را فراموش نکنید.

در انتخاب رنگ متناسب با لباس خود حداکثر از سه رنگ استفاده کنید زیرا بیشتر از این تعداد احساس شلوغی و عدم تعادل ایجاد می کند که خوب نیست. مثلا کیف و کفش باید یک رنگ و لباس دو رنگ متفاوت باشد.

رنگ ها را باید طوری انتخاب کرد که وقتی چشم به آن نگاه می کند تداوم خاصی در آن احساس شود نه اینکه تکه تکه شود! مثلا برای ایجاد تعادل بین بلوز روشن و دامن تیره باید تیرگی دامن به نوعی روی بلوز ظاهر شود.

رنگ ها کمیت دارند. مثلاً پسوند قرمز و سبز یکی است ولی از طرفی بنفش و زرد مساوی نیستند و سه به یک هستند. یعنی مقدار بنفش به طور کلی باید سه برابر زرد باشد تا تعادل برقرار شود.

رنگ سبک زنانه.

مرحله سوم؛ این موارد برای تعمیر لباس موثر و مهم هستند.

درست است که لباس ها و رنگ ها سلیقه ای است اما اگر از دور به آن نگاه کنیم می بینیم که چندان سلیقه ای نیستند. زیرا افراد قدبلند با توجه به فرم بدن و رنگ پوست خود لباس و رنگ را انتخاب می کنند.

لباس روز را تنظیم کنید

در اینجا و پیروی از روند صحیح، استفاده از رنگ های روشن و طرح های شاد جذابیت خاص خود را دارد. از طرفی پارچه های چاپ شده می توانند بسیار جذاب باشند.

ترکیب لباس کلاسیک

رنگ های کلاسیک برای استایل از ترکیب رنگ های ملایم و تیره و همچنین طرح های ساده و کلاسیک به دست می آیند.

ست لباس شب

در این صورت استفاده از رنگ های تیره هماهنگ با محیط گزینه مناسبی است. از طرفی استفاده از پارچه های ساده و بدون چاپ اما با گلدوزی تزیینی می تواند ظاهر شما را فوق العاده شیک و شکیل کند.

رنگ سبک زنانه.

انواع رنگ ها با توجه به بدنه.

اینکه رنگ های تیره می توانند بدن را لاغر کنند یا فضا را کوچک جلوه دهند که مشکلی پنهان یا آشکار نیست. به همین دلیل استفاده از پارچه‌های روشن، روشن و زنده، در رنگ‌های گرم، می‌تواند برای افراد لاغر مناسب باشد زیرا آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. پارچه های تیره و مات (غیر فعال) در رنگ های سرد برای افراد چاق مناسب است زیرا می توانند بدن را لاغر نشان دهند. البته یک خانم درشت اندام باید مراقب باشد که هرگز از رنگ های خیلی متفاوت استفاده نکند. مراقب باشید استفاده از رنگ های روشن در استایل در جای مناسب استفاده شود، زیرا اگر بر اساس اصول نباشد باعث کوتاه قدتر نشان دادن فرد می شود. به عنوان مثال، استفاده از یک رنگ باعث می شود بدن بلندتر و بلندتر به نظر برسد. دو رنگ متضاد در کنار هم، به عنوان مثال یک بلوز روشن و یک دامن تیره، دید عمودی را شکسته و فرد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

رنگ سبک زنانه.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.