افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چگونه رنگ جوراب و کفش را ترکیب کنیم؟ / مواظب باش، خوش تیپ بودن با همین چیزهای کوچک شروع می شود

  • کد خبر : 117751
چگونه رنگ جوراب و کفش را ترکیب کنیم؟  / مواظب باش، خوش تیپ بودن با همین چیزهای کوچک شروع می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شیک بودن آرزوی هر آدمی است، اما نمی توان فقط سراغ یک سری لباس رفت و چون به نظرت زیباست، گفت: باشه تو خوش تیپی چون بالاخره هر چیزی سبک خودش را دارد. مجموعه ای از اصول، و بیشتر آن افراد اینگونه هستند.” آنها را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شیک بودن آرزوی هر آدمی است، اما نمی توان فقط سراغ یک سری لباس رفت و چون به نظرت زیباست، گفت: باشه تو خوش تیپی چون بالاخره هر چیزی سبک خودش را دارد. مجموعه ای از اصول، و بیشتر آن افراد اینگونه هستند.” آنها را می توان ظریف دانست زیرا روی جزئیات و کوچکترین مسائل مربوط به استایل خود تمرکز می کنند و سعی می کنند همه عناصر سبک خود را با هماهنگی زیبایی نشان دهند که اکنون است. یک سوال برای بسیاری از افراد: چگونه رنگ جوراب و کفش را هماهنگ کنیم؟یکی از سوالات مهمی که همه باید بدانند.

شاید با خود بگویید که امروزه همه جوراب های کوتاهی به پا و مچ پا می پوشند و جوراب هیچکس دیده نمی شود و سوال اینجاست که چگونه رنگ جوراب و کفش را هماهنگ کنیم؟ منسوخ شده است، در حالی که بسیاری از آقایان هنوز مجبورند جوراب های بلند با استایل های رسمی مانند کت و شلوار بپوشند که در این صورت رنگ جوراب آنها مشخص می شود یا حتی خانم ها در هوای سردتر یا با تعدادی از استایل هایشان. اگر جوراب شلواری انتخاب نمی کنید یا اگر در یک مهمانی در فضای داخلی کفش های پاشنه بلند وجود دارد که باید با استایل شما همخوانی داشته باشد تا نامرتب به نظر نرسند، در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم که چگونه لباس را ست کنید. رنگ جوراب و کفش؟

چگونه رنگ جوراب و کفش را ترکیب کنیم؟ به جوراب های سفید زیاد اعتماد نکنید

جوراب های سفید را می توان یکی از پرکاربردترین جوراب های دنیا دانست، اما شاید برایتان جالب باشد که بدون توجه به مدل و جنس شلوار و کفش، پوشیدن این رنگ جوراب با شلوار بلند توصیه نمی شود. می خواهید استفاده کنید! یعنی خیلی از طراحان مد می گویند وقتی شلوار و نخی می پوشید و استایل اسپرت دارید فقط می توانید جوراب سفید بپوشید وگرنه پوشیدن جوراب به این رنگ و استایل خوب مطلقا غیرممکن است.

با این حساب شما باید این جوراب ها را فقط در استایل های اسپرت بپوشید، همچنین اگر کفش و شلوارتان سفید است، پس اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید جوراب سفید هستید، این خرید را از لیست خود حذف کنید.

نحوه ترکیب رنگ جوراب و کفش.

چگونه رنگ جوراب و کفش را ترکیب کنیم؟ رنگ جوراب را با توجه به شلوار خود انتخاب کنید.

یکی از قوانین مهم در دنیای مد این است که برای ست کردن لباس هایتان باید توجه داشته باشید که رنگ آنها در یک محدوده باشد. یعنی اگر رنگ پیراهن شما قهوه ای سوخته است، یک معیار حرفه ای این است که رنگ جوراب شما در یک طیف رنگی باشد، یعنی دقیقاً همرنگ نباشد، بلکه رنگ مشابهی داشته باشد. بنابراین برای این کار ابتدا باید شلوار خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ جوراب هایی که دارید بروید و نزدیک ترین رنگ به شلوار خود را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر شلوار شما آبی سرمه ای است، می توانید جوراب آبی تیره بپوشید، یا اگر شلوار شما خاکستری است، می توانید جوراب های مدادی را انتخاب کنید و اگر جوراب های طرح دار و رنگی می پوشید، یکی از رنگ های جوراب باید با شما مطابقت داشته باشد. شلوار

نحوه ترکیب رنگ جوراب و کفش.

چگونه رنگ جوراب و کفش را ترکیب کنیم؟ بقیه مقالات سبک را بررسی کنید.

اگر شلوارک پوشیده‌اید و در حالت ایستاده می‌توانید برخی از جوراب‌هایتان را ببینید، به‌جای اینکه رنگ جوراب‌تان را با رنگ شلوارتان هماهنگ کنید، می‌توانید آن‌ها را با لباس دیگری به استایل خود مانند اکسسوری‌ها ست کنید. یا مثلاً اگر پیراهنی پوشیده اید که آستین های آن مانند ژاکت از لباستان بیرون زده باشد، می توانید رنگ جوراب را همرنگ انتخاب کنید و ست کنید. همچنین برای آقایان یکی دیگر از راه های هماهنگی با رنگ جوراب می تواند توجه به کمربند، کراوات، پارچه داخل جیب کاپشن و … باشد.

نحوه ترکیب رنگ جوراب و کفش.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.