افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چگونه دندان های خود را سفید کنیم/ کمد پر از لباس تا زمانی که دندان هایتان سفید و تمیز نشود، فایده ای ندارد

  • کد خبر : 348158
چگونه دندان های خود را سفید کنیم/ کمد پر از لباس تا زمانی که دندان هایتان سفید و تمیز نشود، فایده ای ندارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کسی نیست که دوست نداشته باشد دندان های سفید داشته باشد. همه افراد زیبایی را دوست دارند و یکی از مهم ترین قسمت های زیبایی صورت دندان ها هستند که می تواند به طور مستقیم بر لبخند زیبای افراد و ظاهر کلی استایل آن ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کسی نیست که دوست نداشته باشد دندان های سفید داشته باشد. همه افراد زیبایی را دوست دارند و یکی از مهم ترین قسمت های زیبایی صورت دندان ها هستند که می تواند به طور مستقیم بر لبخند زیبای افراد و ظاهر کلی استایل آن ها تاثیر بگذارد. چون هر چقدر هم که خوش تیپ و جذاب باشی، وقتی جلوی مردم و در محافل لبخند بزنی یا دهانت را به حرف زدن باز کنی و دندان هایت تمیز و سفید باشد، بدون شک تمام قیافه و قیافه ات زیر سوال می رود و این ممکن است. در یک لحظه، تمام جذابیت شما از بین می رود! به همین دلیل است که روش های سفید کردن دندان مانند بلیچینگ بسیار محبوب شده است. اما بسیاری از مردم به قیمت و زمانی که باید برای این کار صرف کنند فکر می کنند، بنابراین آن را انجام نمی دهند. اما نگران نباشید زیرا در اینجا راه حل های ساده تری را یاد می گیریم که می تواند دندان های سفید دوست داشتنی را برای ما به ارمغان بیاورد. پس با ما همراه باشید

دلیل زرد شدن دندان ها

اول از همه بهتر است بدانید چرا دندان ها زرد می شوند. در واقع، این به چند دلیل اتفاق می افتد. تعدادی از غذاها می توانند مینای دندان را که بیرونی ترین لایه دندان است، لکه دار کنند. پلاک دندانی یک لایه زرد رنگ است که هنگام خوردن غذا ظاهر می شود، اما با استفاده از سفید کننده های مخصوص دندان و مسواک زدن می توان آن را از بین برد.

در برخی موارد دیررس علت زرد شدن دندان ها به دلیل پوسیدگی مینای دندان است که باعث دیده شدن عاج می شود. عاج دندان در واقع بافت زرد و استخوانی دندان است که زیر مینای دندان قرار دارد و به همین دلیل است که دندان شما ممکن است زردتر به نظر برسد.

چگونه دندان ها را سفید کنیم

سفید کردن دندان با روغن نارگیل.

این روش سفید کردن دندان در هند بسیار رایج است و به دندان آسیب نمی رساند. البته این روش اثبات نشده است، اما بسیاری ادعا می کنند که با این روش دندان های سفیدی به دست آورده اند. یکی از باکتری های دهان که باعث التهاب پلاک و لثه می شود، استرپتوکوک موتانس است. روغن نارگیل دارای اسید لوریک است که خاصیت ضد باکتریایی دارد و برای از بین بردن باکتری ها استفاده می شود. از سوی دیگر، به عنوان دهانشویه ای عمل می کند که ضد میکروبی است.

برای این کار باید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را در دهان خود بریزید و آن را تکان دهید. روغن را از میان دندان ها فشار دهید و اجازه دهید به تمام سطوح آنها برسد. این کار را چند دقیقه ادامه دهید و سپس روغن را داخل آن بریزید.

چگونه دندان ها را سفید کنیم

با جوش شیرین دندان های سفیدتری داشته باشید

مسواک زدن دندان ها با جوش شیرین یکی دیگر از راه های سفید کردن دندان ها است. در این محلول می توانید دانه های جوش شیرین را مانند سمباده روی دندان هایتان بمالید و آن ها را تمیز کنید. از طرفی این ماده خاصیت قلیایی دارد و می تواند محیط دهان را برای رشد باکتری ها نامناسب کند. همچنین می‌توانید از جوش شیرین مخلوط با آب برای سفید کردن دندان‌هایتان استفاده کنید و پس از تبدیل شدن به خمیر دندان‌هایتان را با مسواک مسواک بزنید.

چگونه دندان ها را سفید کنیم

این میوه ها و سبزیجات می توانند دندان ها را سفید کنند

حتما شنیده اید که خوردن سیب می تواند دندان های شما را سفید کند؟ اگرچه این حرکت نمی تواند جایگزین نخ دندان و مسواک شود، اما حقیقت این است که گاز گرفتن و جویدن میوه ها و سبزیجات ترد مانند سیب، هویج یا کرفس می تواند تاثیر خوبی در از بین بردن پلاک دندان ها داشته باشد. از سوی دیگر، آنزیم های موجود در برخی میوه ها مانند آناناس و توت فرنگی می توانند به سفید شدن دندان ها کمک کنند.

چگونه دندان ها را سفید کنیم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.