افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

چگونه در هنگام طلاق تعطیلات را آسان تر کنیم

  • کد خبر : 3208
چگونه در هنگام طلاق تعطیلات را آسان تر کنیم

منو خانه بهداشت تعطیلات مرجع پزشکی امکانات ویدیو نمایش اسلاید و تصاویر آزمون ها تفسیر تخصصی بیشتر از WebMD آرشیو اخبار خانه سلامت و تعادل اخبار ارجاع آزمون ها نمایش اسلاید فیلم های یک روانشناس پیدا کنید راهنمای سلامت و تعادل یک زندگی متعادل سخت نگیر درمان های CAM مربوط به تعادل ارزیابی ترک سیگار […]


منو

تعطیلات با سابق خود

بررسی پزشکی توسط Dan Brennan، MD در 24 نوامبر 2022

پس از طلاق، ممکن است تعجب کنید که چگونه به تعطیلات نزدیک شوید. آیا به آن مهمانی می روی که در آن سابق خود را ببینی؟ اگر بچه دارید، آیا شما و سابقتان باید هدایایی را با آنها باز کنید یا جداگانه؟

دکتر ادوارد فاربر، روانشناس بالینی، می‌گوید: برخی از مردم دیدگاه ایده‌آلی در مورد چگونگی روزهای تعطیلات دارند. اما سنت‌هایی که سال‌ها داشته‌اید تغییر خواهند کرد. برای شادی در تعطیلات، استرس خود را کاهش دهید و راه های جدیدی برای جشن گرفتن پیدا کنید.

چگونه از تعارض اجتناب کنیم

اگر با سابق خود خوب کنار می آیید، ممکن است برای شما دو نفر منطقی باشد که با بچه های خود یک دورهمی تعطیلات داشته باشید. اما اگر خطر درگیری وجود دارد، فاربر می‌گوید، بهتر است که هر یک از والدین جشن تعطیلات جداگانه‌ای را با بچه‌ها برگزار کنند.

او می‌گوید: «مشخصات این ترتیب آنقدر مهم نیست که از استرس فرزندانتان جلوگیری کند، زیرا آنها شما را در تضاد با سابقتان می‌بینند».

فاربر همچنین می‌گوید بهتر است مراقب میزان مصرف الکل در این مجالس باشید. او می‌گوید: «شما می‌خواهید بتوانید با همسر سابق خود تعاملی تجاری داشته باشید تا تنشی در مقابل بچه‌ها وجود نداشته باشد.

از قبل برنامه ریزی کنید

برنامه ها و برنامه های تعطیلات را از قبل با همسر سابق خود در میان بگذارید تا از سوء تفاهم و بحث در مورد اینکه چه کسی چه زمانی بچه دارد، جلوگیری کنید.

کارن راسکین، یک درمانگر ازدواج و خانواده دارای مجوز در شارون، مایکروسافت، می‌گوید: همچنین، بچه‌هایتان را زودتر حلقه کنید. از قبل به آنها اطلاع دهید که با چه کسی خواهند بود و به کجا خواهند رفت.

او می گوید: «آن را در هوا رها نکنید، زیرا می تواند باعث اضطراب شود.

به کودکان خود صدایی بدهید

اجازه دهید فرزندانتان در برنامه های تعطیلات نظری داشته باشند. هنگام برنامه ریزی سنت های مورد علاقه آنها را در نظر بگیرید.

دکتر جوآن پدرو کارول می‌گوید: «وقتی بچه‌ها در مورد فعالیت‌ها و ایده‌ای درباره آنچه باید انتظار داشته باشند، اطلاعاتی داشته باشند، به آن‌ها اطمینان می‌دهیم و به آنها احساس کنترل در میان تغییرات خانواده می‌دهیم». او یک روانشناس بالینی در روچستر، نیویورک است.

پدرو کارول می‌گوید یکی از کودکانی که او می‌شناسد از او پرسید که آیا می‌تواند در تعطیلات یک جن اسباب‌بازی در خانه هر دو والدین به نمایش گذاشته شود. او می‌گوید: «حفظ یک سنت مورد علاقه مانند آن به کودکان این حس را می‌دهد که همه چیز در زندگی آنها تغییر نمی‌کند و برخی چیزها ثابت خواهند ماند.

سنت های جدید را شروع کنید

راسکین پیشنهاد می کند، سنت های تعطیلات جدیدی را برای به اشتراک گذاشتن با فرزندان خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید در یک پناهگاه بی خانمان داوطلب شوید. اگر دختر جوانی دارید، می توانید با هم گردن بند بسازید تا به یکدیگر یا به مادربزرگ بدهید. اگر نوجوان دارید، می توانید تنیس بازی کنید یا با هم پیاده روی کنید. راسکین می گوید: «کلید این است که برای خاص کردن فصل اقدام کنیم.

برای پشتیبانی تماس بگیرید

به یاد داشته باشید که در تعطیلات مراقب خود باشید. پدرو کارول می‌گوید: «وقتی به اندازه کافی استراحت می‌کنید، غذای سالم می‌خورید و ورزش می‌کنید، صبر و شکیبایی بیشتری خواهید داشت و به‌عنوان یک پدر و مادر دوست داشتنی بیشتر می‌توانید به او بدهید.

همچنین، در صورت گذراندن دوران سختی، از تماس با دوستان قابل اعتماد یا اعضای خانواده یا یک متخصص سلامت روان دریغ نکنید. پدرو کارول می گوید: «جستجوی کمک در زمانی که به آن نیاز دارید نشانه قدرت است، نه ضعف.

نمایش منابع

منابع:

ادوارد فاربر، دکترا، روانشناس بالینی. شریک، مرکز روانشناسی Reston، Reston، VA; نویسنده از بزرگ کردن کودکی که دوستش دارید با کسی که از آن متنفر هستید، انتشارات گروه کتاب گرین لیف، 2013.

کارن راسکین، روانشناس، درمانگر ازدواج و خانواده دارای مجوز، شارون، MA.

جوآن پدرو کارول، دکترا، روانشناس بالینی، روچستر، نیویورک؛ نویسنده از اول قرار دادن کودکان: راهبردهای فرزندپروری اثبات شده برای کمک به رشد کودکان از طریق طلاق، اوری ترید، 2010.

© 2013 WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است. سیاست حفظ حریم خصوصی و اطلاعات اعتماد را مشاهده کنید



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.