افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

چگونه در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت کنیم؟

  • کد خبر : 157324
چگونه در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت کنیم؟

آفتاب نیوز: جشنواره کارت جادویی به منظور قدردانی از مشتریان عزیز بانک تجارت بیش از 40 سال است که مشتریان عزیز را با این بانک همراهی می کند. این جشنواره سراسری است و مشتریان بانک تجارت که در اکثر نقاط ایران زندگی می کنند می توانند برگزیدگان این جشنواره استثنایی باشند. جوایز جشنواره کارت جادویی […]

آفتاب نیوز:

جشنواره کارت جادویی به منظور قدردانی از مشتریان عزیز بانک تجارت بیش از 40 سال است که مشتریان عزیز را با این بانک همراهی می کند. این جشنواره سراسری است و مشتریان بانک تجارت که در اکثر نقاط ایران زندگی می کنند می توانند برگزیدگان این جشنواره استثنایی باشند.

جوایز جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

جوایز ارزنده این جشنواره شامل 10 کارت ویزیت طلایی به ارزش یک میلیارد ریال و میلیون ها جایزه دیگر است. این جشنواره هر دو هفته یکبار برگزار می شود و پس از مشخص شدن نتایج نهایی، جوایز مذکور به مشتریان برگزیده اهدا خواهد شد.

شرایط شرکت در قرعه کشی بانک تجارت

با داشتن کارت بانکی و استفاده از آن می توانید شانس برنده شدن در این قرعه کشی را داشته باشید. شرکت در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت برای کلیه مشتریان واجد شرایط فهرست شده امکان پذیر است. به سادگی از کارت بانکی شرکت خود برای خریدهای روزمره استفاده کنید.

نحوه اضافه کردن امتیاز برای شرکت در قرعه کشی

هر تراکنش کارت بانکی به شما 10 امتیاز برای شرکت در قرعه کشی می دهد. همچنین بانک تجارت راه دیگری را برای ارتقای امتیاز مشتریان خود در نظر گرفته است. شما می توانید به ازای هر 100000 تومبا موجودی روزانه یک امتیاز کسب کنید. هرچه مشتریان بیشتری داشته باشند، امتیاز بیشتری دریافت خواهند کرد.

همچنین بانک تجارت محدودیت مشخصی برای میزان امتیاز تعیین کرده است. هر یک از کاربران عزیز بانک تجارت می توانند تا 20000 امتیاز از این جشنواره دریافت کنند.

چند امتیاز گرفته اید؟

برای مشاهده امتیازات خود در این جشنواره می توانید صفحه “جشنواره کارت جادویی تجارت” را در سایت بانک تجارت بررسی کنید و با کلیک بر روی گزینه “امتیاز من” در پایین همین صفحه وارد باشگاه مشتریان بانک تجارت شوید.

سپس با وارد شدن به پروفایل خود و وارد شدن به صفحه شخصی خود، تعداد امتیازاتی را که تاکنون دریافت کرده اید مشاهده خواهید کرد. برای دسترسی به این صفحات می توانید به https://club.tejaratbank.ir پوشیدن.

بانک اطلاعاتی در مورد زمان و نتایج قرعه کشی.

مشتریان محترم بانک تجارت برای اطلاع از زمان دقیق قرعه کشی، مشاهده نتایج و اسامی برندگان و همچنین اطلاع از آخرین اخبار جشنواره کارت جادویی تجارت از طریق آدرس https://ctejarat.com/magiccard اقدام کند

چگونه می توانم در این جشنواره شرکت کنم؟

برای شرکت در جشنواره کارت جادویی تجارت ابتدا باید در بانک تجارت حساب باز کنید. با مراجعه به شعب فعال بانک تجارت در هر گوشه ای از ایران می توانید حساب خود را باز کنید.

اما بانک تجارت برای تسهیل در انجام امور و رفاه حال مشتریان خود، راه دیگری را نیز برای افتتاح حساب برای متقاضیان در نظر گرفته است. با نصب برنامه «بودجه» از طریق اپلیکیشن یا وب سایت مارکت و همچنین سایت رسمی بانک تجارت، می توانید به سریع ترین و راحت ترین روش حساب خود را در بانک تجارت باز کنید.

پس از تکمیل اطلاعات لازم در مورد درخواست قیمت، کارت شما در اسرع وقت به شما ارائه می شود. پس از آن می توانید با انجام تراکنش و همچنین با ذخیره واریز به حساب خود امتیاز دریافت کنید و شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهید.

اخرین حرف

فقط تا پایان اسفند فرصت دارید شانس خود را امتحان کنید و روزانه یک میلیارد ریال صورتحساب از حساب خود دریافت کنید. زمان به سرعت می گذرد؛ پیشنهاد می کنیم با افتتاح حساب در بانک تجارت یا بررسی حساب خود قبل از اینکه خیلی دیر شود، شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

برای افتتاح سریع و آسان حساب می‌توانید از اپلیکیشن «بودجه» استفاده کنید یا شخصاً به شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.