افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

چگونه درمان بیماری پسوریازیس تغییر کرده است

  • کد خبر : 8341
چگونه درمان بیماری پسوریازیس تغییر کرده است

توسط Nilanjana Bose، MD، همانطور که به سوزان برنشتاین گفته شده است من یک روماتولوژیست بزرگسال هستم، بنابراین بیماران 18 سال به بالا را با طیف وسیعی از بیماری های روماتولوژیک می بینم. هر بیماری که می بینم متفاوت است. برای بیماران مبتلا به بیماری پسوریازیس کلاسیک، علائم پسوریازیس پوستی اغلب قبل از بروز علائم […]


توسط Nilanjana Bose، MD، همانطور که به سوزان برنشتاین گفته شده است

من یک روماتولوژیست بزرگسال هستم، بنابراین بیماران 18 سال به بالا را با طیف وسیعی از بیماری های روماتولوژیک می بینم. هر بیماری که می بینم متفاوت است. برای بیماران مبتلا به بیماری پسوریازیس کلاسیک، علائم پسوریازیس پوستی اغلب قبل از بروز علائم آرتریت رخ می دهد. این دو شرایط حتی ممکن است برای برخی افراد با فاصله چند سال ایجاد شوند. اما این مطلق نیست. شما می توانید آرتریت یا درد و تورم مفاصل داشته باشید، ابتدا و سپس بعداً به پسوریازیس مبتلا شوید.

معمولاً بیماران ابتدا برای ورم مفاصل خود به ما مراجعه می کنند. معمولا آرتریت پسوریاتیک باعث تورم مفصل محیطی می شود. آنها تورم انگشتان دست و پا خواهند داشت که می تواند شبیه به آرتریت روماتوئید (RA) باشد. ما یک کار اولیه انجام می دهیم و پوست آنها را نیز بررسی می کنیم. اگر آنها پسوریازیس دارند، از جمله سوراخ شدن ناخن یا پلاک‌های پسوریازیس، یا اگر سابقه خانوادگی پسوریازیس یا آرتریت پسوریاتیک دارند، ممکن است نشان دهد که آنها ممکن است آرتریت پسوریاتیک داشته باشند.

COVID: سلام، Telehealth

زمانی که بیماری همه گیر در سال گذشته شیوع پیدا کرد، برای چند ماه اول، مجبور شدیم در کلینیک خود به حالت عقب نشینی برویم. ما واقعاً مجبور بودیم برای سازگاری تلاش کنیم. ما به سرعت به سمت استفاده از سلامت راه دور برای درمان بیماران خود حرکت کردیم. ما برخی از فناوری بهداشت از راه دور را نداشتیم، اما زمانی که فهمیدیم منابعی وجود دارد، مانند پورتال‌های سلامت از راه دور و پلت‌فرم‌های آنلاین که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم، شروع به استفاده از آنها کردیم.

من فکر می کنم بیماران ما نیز به سرعت با سلامت از راه دور سازگار شدند. مشکلاتی با افراد مسن تر وجود داشت. برخی به اینترنت دسترسی نداشتند یا به سختی می‌توانستند تدارکات سلامت از راه دور را انجام دهند. اما برای آن بیماران، ما توانستیم به طور منظم ویزیت تلفنی انجام دهیم.

سلامت از راه دور با چالش های خاص خود همراه بود. ما باید یاد می گرفتیم که چگونه یک بیمار را از طریق اینترنت “معاینه” کنیم. این آسان نیست و برای شرایط مفاصل یا پوست مناسب نیست. اما ویزیت از راه دور بهتر از این است که بیمار به طور کلی قرار ملاقات خود را از دست بدهد و به مراقبت های پزشکی دسترسی نداشته باشد.

برای بازدیدهای بعدی، بهداشت از راه دور آسان است و به خوبی کار می کند. شما می توانید با بیماران بررسی کنید و ببینید که آنها در مورد داروهای فعلی خود چگونه عمل می کنند. برخی از بیماران من واقعاً سلامت از راه دور را برای راحتی ترجیح می دهند. باز هم بهینه نیست. ما هنوز بیماران مبتلا به پسوریازیس خود را تشویق می کنیم که به مطب مراجعه کنند. دیدن همه چیز با استفاده از دوربین می تواند سخت باشد.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.