افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

چگونه تتر را به تومان تبدیل کنیم؟

  • کد خبر : 395151

به گزارش بازار، سکه تتر یکی از معروف ترین سکه ها در بازار ارزهای دیجیتال است. دلیل محبوبیت بالای این سکه این است که قیمت تتر با قیمت دلار آمریکا رابطه 1 به 1 دارد. با توجه به این ویژگی جذاب، تجزیه و تحلیل Tether نسبت به تجزیه و تحلیل سایر ارزهای دیجیتال از جمله […]

به گزارش بازار، سکه تتر یکی از معروف ترین سکه ها در بازار ارزهای دیجیتال است. دلیل محبوبیت بالای این سکه این است که قیمت تتر با قیمت دلار آمریکا رابطه 1 به 1 دارد. با توجه به این ویژگی جذاب، تجزیه و تحلیل Tether نسبت به تجزیه و تحلیل سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم کار ساده تری در نظر گرفته می شود. تتر توسط بازیگران بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه عالی برای حفظ ارزش دارایی های دیجیتال خود استفاده می شود. اما گاهی لازم است ارزهای دیجیتال خود از جمله تتر را به تومان تبدیل کنید. در این مقاله به طور کامل مراحل تبدیل تتر به تومان را توضیح می دهیم.

تتر (USDT) چیست؟

سکه تتر یک ارز دیجیتال ویژه است که ارزش آن همیشه برابر با یک دلار است. مثل این است که یک دلار به شکل ارز دیجیتال در کیف پول خود داشته باشید. همه چیز در مورد محبوبیت سکه تتر به ثبات قیمت تتر مربوط می شود. زمانی که بازار ارزهای دیجیتال نوسان می کند و قیمت بیت کوین و اتریوم بالا و پایین می شود، خرید بند با ثبات قیمت آن، می توانید ارزش دارایی های خود را حفظ کنید. تتر در سال 2014 با هدف ایجاد یک ارز دیجیتال پایدار وارد بازار شد و امروزه به یکی از ارکان اصلی دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

آموزش تبدیل Tether به تومان

چگونه تتر را به تومان تبدیل کنیم؟

بهترین راه برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده، از جمله تتر، استفاده از صرافی‌های آنلاین ارزهای دیجیتال است. این صرافی ها به شما کمک می کند که به راحتی تترهای خود را به تومان تبدیل کرده و با ورود به حساب کاربری خود در هر کجای دنیا به کارت بانکی خود منتقل کنید. برای تبدیل تتر به تومان مراحل زیر را دنبال کنید:

انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ایرانی

انتخاب صرافی ارز دیجیتال اولین قدم در تبدیل تتر به تومان است. در اینجا چند ویژگی کلیدی وجود دارد که یک صرافی خوب باید داشته باشد:

  • اعتبار و امنیت: اول و مهمتر از همه اعتبار صرافی است. یک صرافی معتبر ارز دیجیتال دارای مجوزهای لازم است و سابقه خوبی در حفظ امنیت دارایی های کاربران دارد.

  • نرخ معقول: مقایسه کارمزد صرافی های مختلف می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه کمتر، تتر خود را به تومان تبدیل کنید.

  • سرعت بالا: یک صرافی خوب باید بتواند معاملات شما را به سرعت و بدون وقفه پردازش کند.

  • نقدینگی کافی: نقدینگی بالا یعنی می توانید ارزهای دیجیتال خود را در هر زمانی به راحتی به تومان تبدیل کنید.

با در نظر گرفتن این نکات می توان گفت که صرافی آنلاین والکس یک گزینه عالی و هوشمند است. برای استفاده از این صرافی مطمئن که رابط کاربری جذابی نیز دارد، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید. علاوه بر این، برای تکمیل فرآیند ایجاد حساب کاربری، باید مراحل احراز هویت را طبق دستورالعمل انجام دهید و اطلاعات حساب بانکی خود را در سایت ثبت کنید.

انتقال Tether در ازای ارز دیجیتال

چگونه تتر را به تومان تبدیل کنیم؟

پس از ایجاد حساب کاربری در صرافی ارز دیجیتال والکس، باید تترهای خود را به این صرافی انتقال دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
۱. وارد حساب کاربری شوید: ابتدا وارد حساب کاربری خود در صرافی والکس شوید.
۲. گزینه سپرده سکه را انتخاب کنید: در صفحه اصلی، گزینه “ارز سپرده” را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
۳. انتخاب بند (USDT): از لیست ارزهای دیجیتال موجود، “Tether (USDT)” را انتخاب کنید.
۴. انتخاب شبکه: اکنون باید شبکه ای را انتخاب کنید که سکه Tether شما در آن است. دو شبکه اصلی وجود دارد، TRC20 و ERC20. اطمینان حاصل کنید که شبکه انتخاب شده در صرافی Valex و کیف پول یکسان هستند.
۵. کپی آدرس کیف پول: پس از انتخاب شبکه، یک آدرس کیف پول به شما نشان داده می شود. این آدرس را با دقت کپی کنید.
۶. انتقال از کیف پول به والکس: حالا نوبت کیف پول شماست. در کیف پول خود، ارسال یا برداشت را انتخاب کنید. آدرسی را که از Valx کپی کرده اید در قسمت آدرس گیرنده وارد کنید. مقدار Tether را که می خواهید انتقال دهید مشخص کنید و روی OK کلیک کنید.

فروش Tether در بورس

پس از انتقال ارز Tether به صرافی ارز دیجیتال والکسوقت فروش و تبدیل آن به تومان است. این بسیار ساده است و فقط چند ثانیه از شما وقت می گیرد:
۱. ورود به بخش خرید و فروش فوری: در صفحه اصلی صرافی والکس، قسمت «خرید و فروش فوری» را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
۲. گزینه فروش فوری را انتخاب کنید: در این قسمت گزینه «فروش فوری» را انتخاب کنید.
۳. انتخاب ارز دیجیتال: از لیست ارزهای دیجیتال، “Tether (USDT)” را انتخاب کنید.
۴. مقدار Tether را وارد کنید: در کادر مربوطه، مقدار Tether را که می خواهید بفروشید وارد کنید.
۵. تایید و فروش: در نهایت روی دکمه «فروش» کلیک کنید. با این کار تترهای شما فورا به تومان تبدیل می شوند.

انتقال پول به حساب بانکی

پس از فروش موفق تتر در صرافی والکس، کافی است مبلغ را به حساب بانکی خود واریز کنید. مراحل برداشت به شرح زیر است:
۱. ورود به قسمت برداشت تومان: در صفحه اصلی صرافی والکس، قسمت «برداشت تومان» را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
۲. یک حساب بانکی انتخاب کنید: لیستی از حساب های بانکی که قبلاً در طی فرآیند احراز هویت ثبت کرده اید به شما نشان داده می شود. حساب بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
۳. مقدار را وارد کنید: در کادر مربوطه مبلغی را که می خواهید به حساب بانکی شما واریز شود وارد کنید.
۴. درخواست تایید و انصراف: پس از وارد کردن مبلغ بر روی دکمه “درخواست برداشت” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که زمان واریز وجه به حساب بانکی شما بستگی به زمان ثبت درخواست برداشت دارد. در حال حاضر اگر درخواست شما قبل از ساعت 13 در صرافی والکس ثبت شده باشد، در ساعت 13:45 همان روز واریز می شود. همچنین در صورتی که درخواست برداشت قبل از ساعت 18:00 بعد از ظهر ثبت شود، مبلغ مورد نظر در ساعت 18:00 بعد از ظهر واریز خواهد شد. 45 روز کاری بعد. روز خواهد بود.

تتر راه حلی برای حفظ ارزش دارایی شماست

سکه تتر یکی از پرکاربردترین سکه ها در بازار ارزهای دیجیتال است و تحلیل تتر در بین کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. مهم ترین ویژگی این ارز این است که قیمت تتر با دلار آمریکا رابطه 1 به 1 دارد و گزینه ای عالی برای حفظ ارزش دارایی های دیجیتال محسوب می شود. با این حال گاهی اوقات لازم است تتر خود را به تومان تبدیل کنید و در این مقاله مراحل انجام آن را به صورت مرحله به مرحله توضیح داده ایم.

مزایای استفاده از Tether

استفاده از Tether به کاربران ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا از دارایی های خود در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محافظت کنند. علاوه بر این، استفاده از Tether مزایای دیگری نیز دارد:

  • سرعت بالای تراکنش به دلیل شبکه های بلاک چین
  • کاهش هزینه های نقل و انتقال: به دور از پورسانت های بالای بانک ها و سیستم های مالی سنتی
  • محافظت در برابر نوسانات ارز تتر به دلیل پشتوانه ارز فیات
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.