افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
10

چگونه به خودمان نیرو بدهیم؟ 16 نکته عملی برای افزایش حس قدرت

  • کد خبر : 15001
چگونه به خودمان نیرو بدهیم؟  16 نکته عملی برای افزایش حس قدرت

احساس قدرت، مخالف احساس ناتوانی و ضعف است. زمانی که می‌کنید هیچ چیز را کنترل نمی‌کنید، احساس نمی‌کنید که باعث بدتر شدن می‌شود. داشتن قدرت باعث می شود که کنترل بیشتری برای خود و زندگیتان داشته باشید. مطمئناً برخی به طور معمول اعتماد به حس قدرت بیشتر دارند، همه چیز به چیزی که نمی‌تواند شما […]

احساس قدرت، مخالف احساس ناتوانی و ضعف است. زمانی که می‌کنید هیچ چیز را کنترل نمی‌کنید، احساس نمی‌کنید که باعث بدتر شدن می‌شود. داشتن قدرت باعث می شود که کنترل بیشتری برای خود و زندگیتان داشته باشید. مطمئناً برخی به طور معمول اعتماد به حس قدرت بیشتر دارند، همه چیز به چیزی که نمی‌تواند شما را بپذیرد، می‌توانید با رعایت برخی از موارد و نکات این حس حس را در حفظ نفس تقویت کنید. در ادامه با اسمارتک نیوز باشید تا با 16 نکته مهم و عملی برای افزایش حس قدرت در زندگی آش.

1. به صدای درونتان گوش دهید

1.به صدای درونتان گوش دهید

اکثر افراد زندگیشان احساسات و غرایز را محدود می کنند و تنها به افراد و افرادی که گوش می دهند، آنها تلاش می کنند که راه درست را از دنیای بیرون پیدا کنند و به حس درونشان توجهی توجه کنند، در تصاویری که این کار کاملاً کاملاً کاملاً کاملاً است. شما از احساسات درونی خود پیروی کنید همیشه توصیه‌های دیگران را در نظر داشته باشید ولی در احساساتتان را سرکوب کنید و به صدای درونتان گوش دهید.

2. با خودتان خلوت کنید

در این شلوغ و پرتلاطم، صرف وقت برای رسیدن به هدف، می‌شود که احساس قدرت بیشتری کنید. با این وجود در نظر داشته باشید که توجه به احساسات درونی نیز در زندگی مهم است. کافی است طول روز تنها 10 دقیقه، ارتباطتان با دنیای بیرون قطع کنید به خودتان و احساساتتان فکر کنید. این موضوع باعث می‌شود با قدرت بیشتر به زندگی ادامه دهید و به اهدافتان دسبیدیا بپردازید. در طول روز حتماً قدم بزنید، مدیتیشن کنید و یا در سکوت دراز بکشید و فکر کنید.

3. محیط خود را تغییر دهید

3. محیط خود را تغییر دهید

اگر اطراف شلوغ و نامنظم باشید و همیشه فکر کنید و در مورد اصلی دور باشید، احساس کنید و نیرومند شوید، امری غیرممکن است.

شما می‌توانید کارها و چیزهای بی‌فایده را دور کنید و از روی کار، راحت‌تر به هدفتان دست پیدا کنید و در نتیجه قدرت بیشتری داشته باشید.

4. برای دیگران مفید باشید

انجام کار برای دیگران به هر شکل، می‌تواند به شما احساس و انرژی مثبت بی‌نظیریده بدهد. به عشق مهربانی کنید و هر روز کاری را برای ایجاد تغییر مثبت در جامعه بدهید. پس از این کارها به انرژی مثبتی که می‌توان از جهان دریافت کرد، پی برد.

دانستن این که چه چیزهایی را برای انجام دادن باعث می‌شود احساس کنید و نیروهای فوق‌العاده‌ای را در درونتان احساس کنید.

5. برای نجات کره زمین جستجو کنید

5. نجات کره زمین جستجو کنید

اگر در برابر تغییرات بزرگ و اتفاقات در جهان ناتوان هستید، مثبت کوچکی را برای کره زمین انجام دهید. این کار شما یادآوری خواهد کرد که همه در جهان تاثیرگذار هستند و می‌توانیم اتفاقات وحشتناکی را از بین ببریم. این همان احساس قدرت است!

برای ایجاد قدرت در خودتان می‌توانید درخت بکاریدهای طبیعت را جمع کنید هنگام خرید گزینه‌های سازگارتر با زیست را انتخاب کنید.

6. مسئولیت نجات جهان برعهده شما نیست!

درست است می‌گوییم برای نجات زمین کاری انجام دهید، اما از طرفی دیگر باید مسئولیت نجات جهان برعهده شما باشد. اگر همه انسانهای جهان تلاش کنند، مطمئناً می‌توانیم تغییرات بزرگی را ایجاد کنیم. ولی شما به تنهایی نمی‌توانید جلوی اتفاقات جهانی را بگیرید.

کافیست هر چه بتوانید و در توانتان انجام دهید ولی منتظر نتیجه آن کوتاه مدت نباشید. در غیر این صورت دوباره احساس ناتوانی در شما به وجود خواهد آمد.

7. کارهایتان را پیگیری کنید

7. کارهایتان را پیگیری کنید

می‌دانید دقیقاً چه چیزی به شما احساس قدرت می‌دهد؟ برای داشتن کافیست که اگر قولی به می‌دهید یا می‌توانید کاری را بدهید، حتماً به آن پایبند و کارتان را ادامه دهید. این امر می‌شود که شما احساس می‌کنید تنها تعیین‌کننده سرنوشت هستید و خودتان را هدایت می‌کنید.

اگر می‌خواهید قدرت بیشتری داشته باشید در قول‌هایی که می دهید بیشتر مراقب و کارهایتان را تا پایان انجام بدهید.

8. از شکست نترسید

اگر می‌خواهید به موفقیت برسید و به دستتان دست پیدا کنید، باید ریسک کنید. خطر یا خطرپذیری به این معناست که همیشه احتمال شکست وجود دارد.

شکست در زندگی، همیشه درس های ارزشمندی به ما می دهد. با احتمال احتمال شکست در زندگی، می‌توانید به نیرو بدهید و فردی قدرت ماش.

9. از دیگران کمک بگیرید

9. از دیگران کمک بگیرید

برای داشتن قدرت، در ابتدا باید نقاط خود را تشخیص دهید، بدون آن‌ها خجالت بکشید. هیچ کس نمی تواند در همه کارها مهارت پیدا کند و در مورد همه چیز علم و دانش کامل شداش داشش.

دانستن اینکه چه موقع باید از دیگران درخواست کمک کرد، بخشی از وجود یک شخصیرت ق. این بدان معنی است که شما می‌توانید توانایی‌ها را داشته باشید و بیشتر در نتیجه قدرت حل مسائل را داشته باشید.

10. خطر کنید

اگر دائماً مراقب خود باشید و از خطرات دوری کنید، اتفاقات و مسائل زیادی را از دسات خادَت کنید. اعتماد به داشته باشید و به سمت خطرات نفس بروید. اگر چه این راه ممکن است آسیب ببینید، ضرر کنید ولی در تجربیات مفید به دست می‌آورید و شگفت‌انگیز از آن می‌آموزید.

11. عقایدتان را بیان کنید

11. عقایدتان را بیان کنید

فکر و احساس خود را به شکل دقیق و صریح و با دیگران بیان کنید. همیشه کاری انجام دهید که می‌خواهید و از لذت می‌برید، این روش می‌شود به بهترین نتیجه دست پیدا کرد و احساس قدرت بیشتری کرد.

12. مسئول خوشبختی دیگران نباشید

هرگز نسبت به خوشبختی شخص دیگری احساس مسئولیت نمی کند. اگر خوشبخت کردن فرد دیگری به احتمال زیاد، مطمئن باشید به نتیجه دست پیدا نمی‌کنید و در نهایت ناامید می‌شوید.

شما مسئول کسی نیستید، شما فقط می‌توانید شادی و خوشبختی دیگران را نقش مهمی داشته باشید. هرکسی مسئول خوشبختی خودش است و نباید به دیگران کاملا وابسته باشد.

13. در لحظه زندگی کنید

13. در لحظه زندگی کنید

شما نمی‌توانید تغییر دهید یا آینده را ببینید، بنابراین روی لحظه‌ای تمرکز کنید. شما باید انجام دهید که روی زمان تأثیرگذار باشد، دائماً تصمیمات و مثبتی بگیرید که باعث تغییر شما و اطرافیانتان شود.

همیشه داشته باشید که باید از گذشته و درباره آینده خیالپردازی ولی در عین حال غرق هیچ کدام آن‌ها نشوید. سعی کنید در زندگی این باشید که می توانید در حال حاضر بهترین نتیجه را داشته باشید.

14. غذای خوب بخورید و ورزش کنید

. حتماً روزانه رژیم غذایی و ورزش خود را کنترل کنید.

اطمینان حاصل کنید که در رژیم غذایی خود از سالم و مفید استفاده کنید بنابراین احساس سلامتی و انرژی بیشتر دارد. ورزشی را انتخاب کنید که دوست دارید و از انجام آن لذت می‌برید. در نتیجه هیچگاه از انجامش دست نکشیده و خسته نشدید.

غذای خوب و ورزش کردن به شما کمک می‌کند که بهتر باشید و قدرت کنید.

15. منطقی انتخاب کنید

15. منطقی انتخاب کنید

لیستی از منطقی و قابل دستیابی برای خودتان تهیه کنید. این کار می‌شود تا احساس کنید بسیاری از افراد را در زندگی به یاد آوری می‌کند که مسئول زندگی و نتایج کارهایتان است. سازمانی را انتخاب کنید که احتمال دستیابی به آن‌ها کم باشد. چرا که این کار باعث بروز احساس ناتوانی در شما می شود.

16. به خودتان توجه کنید

حتماً در این نکته را در نظر داشته باشید که مهم ترین فرد در زندگیتان ارزش صرف وقت و هزینه را دارید. این کار باعث نیرو دادن به خود و ایجاد قدرت در وجودتان می شود. شما باید خودتان را جدی بگیرید و توجه کنید که می توانید، روزانه خود را، حمام آب، به پوستتان حل کنید و چیزهایی که دوست دارید را برای خودتان بخرید و تهیه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.