افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

چگونه بهترین پزشک یا کلینیک لیزر هموروئید در تهران را بشناسیم؟

  • کد خبر : 170365
چگونه بهترین پزشک یا کلینیک لیزر هموروئید در تهران را بشناسیم؟

به گزارش بازار، بواسیر یکی از بیماری های شایع کم تحرکی است که می تواند بیمار را به شدت آزار دهد و فعالیت های روزمره او را با مشکل مواجه کند. بواسیر تورم یا پارگی در وریدهای اطراف دهانه مقعد یا انتهای رکتوم است. این بیماری به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود […]

به گزارش بازار، بواسیر یکی از بیماری های شایع کم تحرکی است که می تواند بیمار را به شدت آزار دهد و فعالیت های روزمره او را با مشکل مواجه کند. بواسیر تورم یا پارگی در وریدهای اطراف دهانه مقعد یا انتهای رکتوم است. این بیماری به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود و نوع داخلی آن چهار دسته است.

در هموروئید خارجی، رگ های بافت خارجی مقعد پاره می شوند یا از بین می روند و این التهاب و پارگی می تواند باعث ایجاد توده در اطراف مقعد شود.

در بواسیر داخلی عروق انتهای روده راست پاره یا ملتهب شده و علائم آن عوارضی مانند خونریزی است.

انتخاب پزشک برای درمان هموروئید بسیار مهم است. افرادی که در تهران زندگی می کنند معمولا به دنبال بهترین پزشک یا کلینیک برای درمان هستند. لیزر هموروئید در تهران هستند. ویژگی های بهترین پزشک و کلینیک بسیار مهم است. از جمله ویژگی های بهترین پزشک یا کلینیک لیزر هموروئید در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخصص و تجربه بالای پزشک.

بسیار مهم است که پزشک با تجربه خود بتواند بیماری را به درستی تشخیص داده و درمان لازم را پیشنهاد دهد. هموروئید در مراحل اولیه با درمان خانگی یا دارویی قابل درمان است و در مراحل شدید نیاز به جراحی یا بواسیر لیزری دارد و تجربه و دانش پزشک می تواند این مشکل را تشخیص دهد.

بهداشت کلینیک.

یکی از مواردی که در انتخاب بهترین پزشک یا کلینیک لیزر هموروئید در تهران باید در نظر گرفت، امکانات بهداشتی مرکز درمانی است تا پس از درمان عفونت و سایر مشکلات برای فرد ایجاد نشود.

استفاده از لیزرهای مجهز

بسیار مهم است که مرکز درمانی مربوطه از دستگاه های لیزر مجهز و به روز استفاده کند تا مشکلاتی مانند گوشت اضافی در ناحیه مقعد و به دنبال آن تنگی مقعد، بی اختیاری گاز و کنترل مدفوع به وجود نیاید.

رضایت بیمار

مرکز درمانی مورد نظر باید نظرات بیمار را با مراجعین در میان بگذارد تا آنها بتوانند با اطمینان بیشتری درمان خود را به پزشکان آن مرکز بسپارند.

در انتخاب پزشک و مرکز درمانی باید تمامی موارد ذکر شده در نظر گرفته شود تا درمان هموروئید به بهترین نحو انجام شود و بیماری برای همیشه از بین برود.

چرا هموروئید با لیزر یک روش درمانی موثر است؟

امروزه لیزر برای بواسیر به عنوان یک روش درمانی موثر پیشنهاد می شود. این روش درمانی عوارض جراحی را ندارد و از طرفی بدون نیاز به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان در کوتاه ترین زمان ممکن بیماری را درمان می کند. برای لیزر درمانی، مراجعه افراد به کلینیک هایی که هموروئید لیزری را به بهترین شکل ارائه می دهند بسیار مهم است.

لیزر بواسیر در تهران در کلینیک های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها کلینیک درمان فوری می باشد. در کلینیک درمان فوری، درمان انواع بیماری های روده بزرگ و بواسیر توسط متخصصین کولورکتال (متخصص مقعد و کولون) انجام می شود. از جمله دستگاه های لیزر مورد استفاده در این مرکز می توان به لیزر مجهز ایتالیایی برند دکا و لیگاسور آمریکایی از برند وویانت اشاره کرد که بواسیر را بدون عارضه درمان می کنند. کلینیک فوریت درمان یکی از مراکز پیشرو لیزر هموروئید در تهران است. زیرا نه تنها بیماران می توانند درمان را به دست یک پزشک بسیار متخصص و آموزش دیده بسپارند. بلکه امکانات موجود در این مجموعه کمک می کند تا بیماری به بهترین شکل درمان شود و از عود آن جلوگیری شود.

چگونه در مورد کلینیک های درمان بیماری نشسته اطلاعات کسب کنیم؟

امروزه به دلیل اینکه مردم دغدغه های زیادی دارند و مراجعه حضوری به کلینیک های بیماری های نشسته برایشان مشکل است، سایت های کلینیک در دسترس بیماران قرار گرفته است. در سایت کلینیک بیماران به راحتی می توانند مشخصات پزشک، نوع تجهیزات مرکز و سایر امکانات مرکز بالینی را بررسی کنند. این امر در مورد کلینیک های مراقبت های فوری نیز صدق می کند. افراد می توانند در اسرع وقت با مراجعه به سایت درمان فوری اطلاعات لازم را کسب کنند. اطلاعات کامل پزشکان این مرکز در سایت درمان فوری قرار دارد تا افراد به راحتی از تجربه پزشکان این مرکز مطلع شوند. از طرفی نوع دستگاه های لیزر این مرکز، امکانات بهداشتی و سایر نکات بسیار مهمی که بیماران باید بدانند محل درمان فوری موقعیتی برای پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان. در سایت درمان فوری افراد نیز می توانند نظرات بیماران این مرکز را بیاموزند و تصمیمات بهتری برای درمان بیماری خود بگیرند.

آیا می توان هموروئید را در خانه درمان کرد؟

بسیاری از بیماران هموروئید برای درمان بیماری خود در اولین قدم به روش های خانگی روی می آورند. درمان سریع هموروئید. با روش های خانگی فقط در مواردی امکان پذیر است که این بیماری به حالت های شدید خود نرسیده باشد. از روش های درمان خانگی بواسیر می توان به موارد زیر اشاره کرد که پس از مشورت با پزشک قابل استفاده است:

درمان هموروئید بدون جراحی.

غذاهای غنی از فیبر بخورید

درمان بواسیر در خانه با خوردن غذاهای فیبری امکان پذیر است. البته این روش باید همراه با روش های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از وازلین

وازلین می تواند با مرطوب نگه داشتن پوست حساسیت این ناحیه را کاهش دهد تا رگ ها زمان بیشتری برای ترمیم داشته باشند.

روغن زیتون

درمان خانگی هموروئید با روغن زیتون نیز امکان پذیر است. روغن زیتون عملکرد روده را بهبود می بخشد و از یبوست جلوگیری می کند. عارضه ای که نقش مهمی در ایجاد هموروئید دارد.

ورزش و فعالیت روزانه.

ورزش و فعالیت را می توان درمان خانگی هموروئید نیز در نظر گرفت. این فعالیت ها می توانند روده ها را بهتر حرکت دهند و از یبوست جلوگیری کنند.

نشستن در آب داغ یا حمام سیتز

نشستن در یک کاسه یا وان تمیز پر از آب گرم نیز می تواند راه حل خوبی برای درمان یبوست در مراحل اولیه باشد. توصیه می شود روزی سه بار به مدت 20 دقیقه در یک کاسه آب گرم بنشینید، مخصوصاً بعد از اجابت مزاج تا این روش تاثیرگذار باشد.

بسیار مهم است که درمان خانگی هموروئید زیر نظر پزشک انجام شود و بیمار خود به خود این روش ها را امتحان نکند. بسیاری از اوقات، بواسیر نیاز به درمان جدی تری دارد و فرد باید به جراحی یا لیزر درمانی هموروئید متوسل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.