افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

چگونه بهترین تور لحظه آخری را پیدا کنیم؟

  • کد خبر : 323911
چگونه بهترین تور لحظه آخری را پیدا کنیم؟

تور لحظه آخری همانطور که از نامش پیداست از آن دسته سفرهایی است که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این مدل تور برای کسانی مناسب است که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند و می توانند با خرید آن در هزینه خود صرفه جویی کنند. صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل […]

تور لحظه آخری همانطور که از نامش پیداست از آن دسته سفرهایی است که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این مدل تور برای کسانی مناسب است که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند و می توانند با خرید آن در هزینه خود صرفه جویی کنند. صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل برابر است با سرگرمی و خرید بیشتر در طول سفر، بنابراین تورهای لحظه آخری را از دست ندهید! در ادامه با مجله گردشگری همراه باشید امروز پرواز کن با ما همراه باشید تا از صفر تا صد خرید تور لحظه آخری و نحوه یافتن بهترین تور لحظه آخری را بیاموزید.

تور لحظه آخری چیست؟

تورهای لحظه آخری تورهایی هستند که زمان کمی تا شروع تور باقی مانده است. در این شرایط، سیاست‌های یک گروه حکم می‌کند که فروش تور در لحظه آخر با قیمت پایین ارزان‌تر از عدم فروش و از دست دادن آن است. به عنوان مثال سفر به کشورهای اروپایی گران است، می توانید از تور لحظه آخری اروپا برای سفر استفاده کنید و یا اینکه هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و مزایای بیشتری خواهید داشت.

چرا تور لحظه آخری ارزان تر است؟

از آنجایی که تورهای لحظه آخری اغلب از پروازهای چارتر و ارزان استفاده می کنند، طبیعتا هزینه کمتری برای مشتریان شما خواهد داشت. از طرفی معمولاً سفرهای لحظه آخری به خارج از کشور به کشورهایی می روند که از ایرانیان ویزا نمی خواهند یا شرایط آسانی برای دریافت آن دارند.

از طرفی ارزان ترین تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی دارای جزئیات و تنوع زیادی هستند و اگر می خواهید بهترین تور لحظه آخری را که بیشترین سازگاری را با شرایط شما دارد پیدا کنید باید از صفر تا صد تور لحظه آخری را بدانید. خرید توریستی این تورها برای مواقعی که مقصد و تاریخ سفر خاصی ندارید گزینه خوبی هستند. مثلا شما نمی دانید در تابستان به کجا سفر کنیم؟. همه این موارد را در زیر برای شما توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

تفاوت بین تور لحظه آخری و تور استاندارد

شاید با دیدن تفاوت قیمت این تور با تورهای استاندارد تصور کنید که خدمات و امکانات کمتری دریافت خواهید کرد. اما این تصور اشتباهی است که عموم مردم از آن بی اطلاع هستند. تنها تفاوت بین بهترین تورهای لحظه آخری با تورهای استاندارد قیمت پایین آنهاست. طبق قوانین در تور لحظه آخری هیچ امکاناتی برای خریدار نباید محدود باشد.

مزایای خرید تور لحظه آخری

تورهای لحظه آخری تمامی مزایا، امکانات و خدمات یک تور استاندارد را خواهند داشت و تنها یک مزیت بیشتر از تورهای معمولی خواهند داشت و آن هزینه پایین خرید بلیط هواپیما و هتل است.

  • بهترین قیمت
  • یک تجربه سفر جذاب و هیجان انگیز.

معایب خرید تور لحظه آخری

اگر بخواهیم از خرید این نوع تور ایراد بگیریم، نود دقیقه است. بزرگترین عیب آن است. بنابراین باید برای سفر با تور لحظه آخری آمادگی کامل داشته باشید. ضمناً پس از خرید این تور، در صورت انصراف مسافر، راهی برای کنسل کردن تور وجود نخواهد داشت. هیچ بازپرداختی وجود ندارد.
یکی دیگر از معایب تور لحظه آخری زمان پرواز این تورها است، زمان پرواز این نوع تورها معمولاً ساعات نامناسب و آزاردهنده ای مانند اواخر شب یا صبح زود است، زیرا پروازهایی با شرایط خوب از قبل رزرو شده اند.

  • سفری بدون کنسلی
  • عدم برنامه ریزی صحیح
  • انتخاب محدود

قیمت تور لحظه آخری

اگر یک تور کامل نشود، ضرر بزرگی برای آژانس مسافرتی خواهد بود. بنابراین اکثر گروه ها 48 ساعت قبل از شروع سفر شما به تور مورد نظر تخفیف قابل توجهی می دهند. (حداقل 10% و حداکثر 60%) مهمترین نکته هنگام خرید تور لحظه آخری یافتن تورهایی است که با شرایط متقاضی مطابقت داشته باشند. زیرا این مدل تور به طور معمول زودتر از حد معمول خریداری می شود.

به عنوان مثال قیمت تور آنتالیا 1403 در لحظه آخر بسیار کاهش می یابد و متقاضیانی که به دنبال تورهای ارزان هستند به سرعت اقدام به خرید آن خواهند کرد. با این تفاسیر نمی توان قیمت ثابت لحظه آخری سفر را در نظر گرفت و در آخرین لحظات مشخص می شود.

نکات مهم هنگام انتخاب تور لحظه آخری.

  1. چمدان و وسایل خود را از قبل آماده کنید. اصلاً فرصتی برای جمع آوری وسایل نخواهید داشت.
  2. مدارک لازم برای سفر خود را از قبل آماده کرده و در دسترس قرار دهید.
  3. گول تبلیغات عجیب و غریب را نخورید، برخی از تورهای لحظه آخری و سفر به اکثر کشورها نیاز به ویزا دارند، برای مثال تور لحظه آخری فرانسه دروغ زیبایی است، زیرا در سفرهای لحظه آخری فقط می توان به خرید بلیط هواپیما امیدوار بود. و این امید شامل ویزا نمی شود.
  4. به یاد داشته باشید که هنگام خرید بلیط هواپیما، بیشتر صندلی ها پر هستند و ممکن است در نهایت بدترین صندلی پرواز یا گاهی بدترین اتاق هتل را داشته باشید.
  5. برای انتخاب و خرید تور لحظه آخری، حتما چندین مقصد را در نظر بگیرید تا شانس خود را برای گرفتن این نوع تور برای خود افزایش دهید.
  6. فراموش نکنید که قیمت پایین بهترین تورهای لحظه آخری نباید باعث شود از دیگر عوامل مهم سفر غافل شوید.

چگونه یک تور لحظه آخری ارزان بخریم؟

تقاضای زیاد برای خرید این تورها باعث گرم شدن بازار این نوع تورها شده است، به خصوص در تعطیلات مختلف، خرید تور لحظه آخری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. با توجه به تعداد زیاد اطلاعیه ها در مورد تورهای لحظه آخری، فراموش نکنید که در خرید تور نسبت به مجموعه ای که خریداری می کنید بسیار دقت کنید، زیرا افراد سودجو در این آدرس منتظر هستند.

برای پاسخ به این سوال که چگونه یک تور لحظه آخری ارزان بخریم؟ باید بگوییم که برای ایمن بودن از آژانس های مسافرتی یا سایت های معتبر مسافرتی لحظه آخری مشورت کنید. نکته بعدی این است که وقتی قیمت را می‌پرسید به یک آژانس بسنده نکنید، زیرا برخی از گروه‌ها تورهای معمول خود را به عنوان تور لحظه آخری می‌فروشند بدون اینکه تور را با قیمت کمتری بفروشند.

رزرو تور لحظه آخری بله یا خیر

در این مقاله سعی شده شما را با تمامی موارد مربوط به خرید و رزرو تور لحظه آخری آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که قبل از سفر ابتدا نکات مهم سفر به این طریق را بخوانید، مزایا و معایب آن را بدانید و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا تور لحظه آخری را رزرو کنید، بله یا خیر.

تجربه خرید شما بلیط هواپیما رزرو تور لحظه آخری یا لحظه آخری چیست؟ اگر تجربه سفر با تورهای لحظه آخری را دارید، دریغ نکنید که آن را با ما در میان بگذارید.

سوالاتی در مورد پیدا کردن یک تور لحظه آخری

تور لحظه آخری چیست؟

گفته می شود که یک تور کمتر از 48 ساعت قبل از شروع تور است.

تفاوت تور لحظه آخری با تور استاندارد چیست؟

مهمترین تفاوت تورهای لحظه آخری با تورهای استاندارد قیمت پایین آنهاست.

تورهای لحظه آخری برای چیست؟

برای سفرهای داخلی محدودیتی در تورهای لحظه آخری وجود ندارد. اما برای سفرهای خارج از کشور محدودیت های زیادی در سفرهای لحظه آخری به دلیل اخذ ویزا وجود دارد.

مزایای تورهای لحظه آخری چیست؟

یکی از مهم ترین مزیت های این تورها صرفه جویی در هزینه و در نهایت سفرهای بی برنامه اما هیجان انگیز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.