افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

چگونه بلیط هواپیمای ازمیر را ارزان‌تر بخریم؟

  • کد خبر : 122002
چگونه بلیط هواپیمای ازمیر را ارزان‌تر بخریم؟

همیشه در سفرهای خارجی، هزینه یک امر مهم و جدی است و اکثر افراد نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. ممکن است بودجه سفر شما هم محدود باشد و برای سفر بهتر لازم باشد به دنبال گزینه‌های خوش‌قیمت‌تر در مواردی مانند بلیط تهران ازمیر بگردید. اگر چندین بار تجربه سفر داشته ‌باشید، ممکن است بدانید چطور […]

همیشه در سفرهای خارجی، هزینه یک امر مهم و جدی است و اکثر افراد نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. ممکن است بودجه سفر شما هم محدود باشد و برای سفر بهتر لازم باشد به دنبال گزینه‌های خوش‌قیمت‌تر در مواردی مانند بلیط تهران ازمیر بگردید. اگر چندین بار تجربه سفر داشته ‌باشید، ممکن است بدانید چطور بلیط خوش‌قیمت پیدا کنید؛ اما اگر اولین تجربه سفر شما به ازمیر باشد، احتمال این‌که بتوانید بهترین پرواز تهران ازمیر را با قیمت مناسب بخرید، پایین است. در ادامه چند راهکار به شما آموزش می‌دهیم که با آن‌ها، بلیط بعدی خود را به مقصد ازمیر ارزانتر از بقیه بخرید.

منتظر بلیط چارتر و لحظه آخری بمانید

همیشه سفرها با برنامه‌ریزی انجام نمی‌شود. گاهی اوقات ممکن است قیمت ارزان بلیط تهران به ازمیر شما را مجاب کند تا سری به این شهر بزنید. اگر قصد دارید این‌طور به دیدن این شهر بروید؛ باید برای پروازهای چارتر و لحظه آخری هوشیار باشید. زمانی‌که چارترکننده‌ها نتوانند تمام بلیط‌ها را بفروشند و صندلی‌هایی را که اجاره کرده‌اند، پر کنند؛ تخفیف‌های ویژه‌ای برای پروازهای خود ارائه می‌دهند. در این زمان، باید خودتان در فاصله چند روز تا چند ساعت آماده رفتن به ازمیر کنید. اگر محدودیتی ندارید؛ این روش می‌تواند هیجان‌انگیز و جذاب باشد.

بلیط را سیستمی و زود رزرو کنید

همه سفرها را نمی‌توان در لحظه آخر هماهنگ کرد. اگر سرکار بروید یا کارهای مختلف داشته ‌باشید؛ امکان سفر رفتن ناگهانی همیشه وجود ندارد. برای سفرهایی که لازم است در تاریخ مشخص در ازمیر باشید، حتما بلیط خود را به‌صورت سیستمی و از چند ماه قبل رزرو کنید. بهترین زمان رزرو برای سفرهای خارجی از دو تا سه ماه قبل است. در این زمان، خبری از شلوغی نیست؛ پس، به بلیط‌های مختلف و بیشتری دسترسی دارد. علاوه‌بر این، قیمت‌ها در این زمان ارزان‌تر از روزهای نزدیک به تاریخ سفر است.

در زمان‌ کم‌گردشگر به ازمیر سفر کنید

بعضی از زمان‌ها مانند روزهای تابستان اکثر افراد می‌خواهند به سفر بروند. مخصوصا از آن‌جایی که تابستان تعطیلات بیشتری دارد؛ زمان مناسبی برای سفرهای خارجی مانند ازمیر است. به دلیل تقاضای زیاد در این زمان، بلیط ازمیر به تهران و برعکس گران‌تر از سایر اوقات ارائه می‌شود. حتی اگر بخواهید به سراغ رزرو هتل بروید، با قیمت‌های بالایی مواجه می‌شوید. برای تهیه بلیط‌های ارزان، بهتر است این زمان‌ها را انتخاب نکنید.

در مقابل تابستان و روزهای گرم، فصل سرما که می‌شود؛ اکثر افراد سفر را فراموش می‌کنند. از آن‌جایی که ازمیر شهری است که در بیشتر اوقات سال گرم و آفتابی است؛ بهتر است منتظر این فصل‌ها باشید. در این زمان، بلیط ارزان را به‌راحتی برای هر روزی که بخواهید، حتما پیدا می‌کنید.

بلیط برگشت ازمیر را در چمدان بگذارید

شاید تهیه بلیط برگشت پرواز ازمیر به تهران چندان برایتان خوشایند نباشد. ممکن است فکر کنید تا این کار دیگر از سفرتان لذتی نمی‌برید؛ اما بهتر است طور دیگری به این مساله نگاه کنید. با این کار، قیمت دو بلیط رفت و برگشت ارزان‌تر از زمانی می‌شود که بخواهید آن‌ها را به‌صورت جداگانه تهیه کنید. علاوه‌بر قیمت، با این کار خیالتان راحت است که بدون بلیط برگشت نخواهید ماند. مخصوصا وقتی‌که فصل پرگردشگری را برای رفتن به ازمیر انتخاب کرده‌باشید؛ این اتفاق چندان بعید نیست.

وسط هفته به ازمیر سفر کنید

گفتیم که بعضی از ماه‌ها پرسفرتر از سایر اوقات هستند. در کنار آن‌ها، بعضی از روزها مانند آخر هفته‌ها هم وقت مناسبی هستند که به سفر ازمیر بروید؛ اما بهتر است شما در این زمان بلیط ازمیر تهران و برعکس را نخرید. در این زمان‌ها قیمت بلیط‌ها گران‌تر از سایر روزها هستند. درصورتی‌که بهترین زمان برای خرید ارزان در اوایل و اواسط هفته است که بیشتر افراد مشغول کار و زندگی خود هستند.

بلیط ازمیر را برای وقتی که همه خوابیده‌اند، بگیرید

قیمت پرواز ازمیر به تهران و برعکس حتی در ساعات مختلف شبانه‌روز با هم فرق می‌کنند. اکثر افراد می‌خواهند سفرشان را در ساعات ظهر یا غروب شروع کنند. در این زمان‌ها علاوه‌بر قیمت بالا، فرودگاه شلوغ است و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا کارهایتان انجام شوند. بهترین زمان که قیمت بلیط‌ها ارزان می‌شوند؛ ساعات نیمه‌شب و صبح زود هستند. در این زمان‌ها فرودگاه هم خلوت است و کارهای چک‌این شما در زمان کوتاهی صورت می‌گیرند.

از فلای تودی بلیط تهران ازمیر را ارزان‌تر بخرید

برای سفر ارزان، بلیط هواپیمای ازمیر به تهران را از فلای تودی بخرید. برای تمام تاریخ‌ها، این سایت اطلاعات تمام ایرلاین‌های فعال تهران به ازمیر و برعکس را در اختیار شما می‌گذارد. سپس، به‌صورت آنلاین می‌توانید نوع خدمات و هزینه دریافتی آن‌ها را با هم مقایسه کنید. علاوه‌بر این، این سایت سرویس‌هایی مانند تقویم و نمودار قیمتی دارد که با آن‌ها می‌توانید بلیط ارزان‌قیمت را پیدا کنید. نمودار و تقویم قیمتی به شما می‌گویند در روزهای نزدیک به تاریخی که می‌خواهید سفر کنید؛ قیمت بلیط در کدام روزها ارزان‌تر است. همین‌طور، این سایت خدمت دیگری دارد که پروازهای ارزان را به ایمیل شما ارسال می‌کند؛ بنابراین، می‌توانید به‌راحتی در هر زمان بلیط‌های خوش‌قیمت و ارزان را پیدا کنید و به ازمیر سفر کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.