افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد؟ / 5 دقیقه برای تشخیص آن وقت بگذارید، استرس را از سرطان دور کنید

  • کد خبر : 271641
چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد؟  / 5 دقیقه برای تشخیص آن وقت بگذارید، استرس را از سرطان دور کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- آرایش کردن این روزها به یکی از کارهای روزمره بسیاری از خانم ها تبدیل شده است، به خصوص اگر کارگر یا دانشجو باشند و با این حساب این افراد هر روز از آرایش استفاده می کنند و به همین دلیل حتما باید لوازم آرایش خوبی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- آرایش کردن این روزها به یکی از کارهای روزمره بسیاری از خانم ها تبدیل شده است، به خصوص اگر کارگر یا دانشجو باشند و با این حساب این افراد هر روز از آرایش استفاده می کنند و به همین دلیل حتما باید لوازم آرایش خوبی داشته باشند، مثلا بهتر است کرم پودری برای استفاده روزانه داشته باشند که علاوه بر بافت سبک و سنگین نبودن و ماندگاری طولانی مدت، کیفیت خوبی نیز داشته باشد و به پوست آسیبی وارد نکند، زیرا در پایان بالاخره قرار است هر روز استفاده شود، بنابراین فرمولاسیون آن بسیار مهم است و باید نهایت دقت و وسواس خود را در انتخاب در این زمینه به خرج دهید.

نکته دیگری که در زمینه انتخاب لوازم آرایشی خوب وجود دارد این است که باید به ظاهر خود توجه کنید. برای مثال هنگام انتخاب رژ لب باید بدانید که رنگ پوست شما چه رنگی است تا به این سوال پاسخ دهید که چه رنگ رژ لبی به پوست شما می آید. از فواید آن استفاده کنید و برای زیباتر و جذاب‌تر جلوه دادن خود از آن‌ها استفاده کنید، سپس کیفیت اکسسوری‌ها و همچنین سلیقه شما مطرح می‌شود، اما در این بین ممکن است تعدادی از لوازم آرایشی معایبی داشته باشند که اشکالی ندارد. البته به همین دلیل باید از استفاده از آنها خودداری کنیم، مثلا رژ لب های زیادی وجود دارد که حاوی سرب هستند و از قبل می دانید که این ماده سرطان زا است، به همین دلیل باید این مدل رژ لب ها را شناسایی کنید و از آنها چشم پوشی کنید. در این مقاله. درباره پاسخ به این سوال که چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد، یک سری روش های تشخیص ارائه کرده ایم، پس با ما همراه باشید.

چرا از سرب در رژ لب استفاده می کنند؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید طیف وسیع رنگ هایی که در رژ لب ها وجود دارد به دلیل وجود سرب است که در آنها وجود دارد، در واقع سرب باعث تثبیت رنگ می شود، بنابراین تولید رژ لب های بدون سرب واقعا دشوار است، به همین دلیل است که وجود دارد. خیلی زیاد. حتی تولیدکنندگان به ندرت از این ماده در تولید رژ لب استفاده می کنند.

به عنوان مثال برای رنگ های قرمز نمی توان بدون سرب ایجاد کرد و باید این ماده را رنگ کرد و به همین دلیل است که برندهایی که رژ لب های ارگانیک تولید می کنند تنوع رنگی کمی نسبت به سایرین در خود دارند. محصولات

چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد؟

چگونه رژ لب های سرب را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص رژ لب بدون سرب، به یک حلقه طلایی نیاز دارید تا هنگام استفاده از آن یک آزمایش ساده انجام دهید. به این ترتیب کمی رژ لب روی پوست خود می زنید و سپس حلقه طلایی خود را در همان جایی که رژ لب زده اید به صورت دایره ای می چرخانید و توجه می کنید که آیا رنگ رژلب تغییر می کند یا خیر. رژ لب حاوی سرب است، زیرا این ماده با طلا واکنش می دهد و کدر می شود و تغییر رنگ می دهد.

چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد؟

آزمایش سرب با طلا ممکن است 100٪ دقیق نباشد.

البته در ادامه قسمت قبل باید بگوییم که رنگ رژ لبی که پس از تماس با طلا تیره می شود، صد در صد نشان دهنده وجود سرب در آن نیست، زیرا برخی از رژلب ها یک سری مواد حساس در خود دارند ترکیبی که می تواند نسبت به رنگ بدن طلایی تغییر کند و کدر شود، بنابراین این محلول یک محلول 100% نیست و ممکن است اشتباه باشد، اما راه دیگری برای تشخیص سرب در رژ لب وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت. .

چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد؟

راه دیگری برای بررسی وجود سرب در رژ لب.

یکی دیگر از راه های آسان برای تشخیص سرب در رژ لب این است که می توانید رژ لب را روی لب های خود بزنید و اگر احساس کردید که پوست لب هایتان پژمرده و خشک شده و حالت طبیعی و شاداب خود را از دست داده است، وجود سرب در رژ لب را نشان می دهد. رنگ. پس اگر رژ لبی با این ویژگی ها در بین لوازم آرایشی خود دارید، بهتر است نگران استفاده از آن نباشید، زیرا به مرور زمان می تواند آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد.

چگونه بفهمیم رژ لب سرب دارد؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.