افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

چگونه با کلاه سطلی استایل جذابی داشته باشیم؟ از استایل اسپرت گرفته تا سبک کژوال

  • کد خبر : 110562
چگونه با کلاه سطلی استایل جذابی داشته باشیم؟  از استایل اسپرت گرفته تا سبک کژوال

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در دنیای مد، هر روز مد جدیدی اضافه می شود و جوری روی کار می آید که انسان مدت زیادی می ماند و تا به خود می آید می بیند چیزی مد شده، پوشیده شده است. برای مدتی و فقط از مد افتاد، در حالی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در دنیای مد، هر روز مد جدیدی اضافه می شود و جوری روی کار می آید که انسان مدت زیادی می ماند و تا به خود می آید می بیند چیزی مد شده، پوشیده شده است. برای مدتی و فقط از مد افتاد، در حالی که ما قصد خرید آن را داشتیم! بنابراین بهتر است یک سری از لباس ها را در فر مد قرار دهید که از مد افتاده و برای تنوع بد نباشند و یکی از این لباس ها می تواند کلاه ماهیگیر باشد که خیلی ها با آن به دنبال استایل های جذاب می گردند. کلاه ماهیگیر و دوستان باید از این کلاه ها برای تمام فصول استفاده کنید، نوع تدی برای فصول سرد عالی است.

شاید برای کسانی از شما که به دنبال یک استایل جذاب با کلاه سطلی هستید جالب باشد که این کلاه ها که در زبان انگلیسی به معنی سطل است، برای اولین بار در قرن نوزدهم توسط ماهیگیران و کشاورزان ایرلندی برای محافظت از خود در برابر نور خورشید استفاده شد، زیرا انعطاف پذیری بالایی دارد. و Softness طرفداران زیادی پیدا کرده اند اما امروزه از چند سال پیش که این کلاه ها در ایران مد شده اند، شیک تر و مدرن تر شده اند. بسیار خوب، اما بهتر است چند مدل جذاب را با کلاه های سطلی بپوشید تا از مد نیفتند.

چگونه با کلاه سطلی استایل جذابی داشته باشیم؟ با استایل اسپرت

امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده پوشاک ورزشی، یک سری کلاه ماهیگیر برای تکمیل استایل ورزشی شما می سازند که علاوه بر سبک بودن، دارای تهویه نیز می باشد تا سر نفس بکشد و داغ نشود و در استایل های ورزشی نیز قابل استفاده باشد. بسیار جذاب و شیک به نظر می رسد. با این حساب می توانید این نوع کلاه ها را در سبک های مختلف ورزشی برای پیاده روی، دوچرخه سواری و حتی در باشگاه استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که این نوع کلاه ها برای این سبک ها مناسب هستند، ورزش ها کاملا مناسب هستند.

استایل جذاب با کلاه ماهیگیر.

چگونه با کلاه سطلی استایل جذابی داشته باشیم؟ با استایل خیابانی

کلاه های سطلی را می توان برای دهه ها جزئی از استایل های خیابانی دانست و در کل می توان هر آنچه در دنیا مد است را با کلاه سطلی تکمیل کرد و در نهایت استایلی منحصر به فرد خلق کرد. به خصوص این روزها که کم کم هوا سردتر می شود بهتر است یک کلاه سطلی ضخیم تهیه کنید و در فصل پاییز و هوای خوب آن را با هودی های جذاب و رنگارنگ ست کنید و استایلی اسپرت و شهری برای خود تهیه کنید. اینکه داشتن کلاه ماهیگیری به این سبک می تواند شما را بسیار مدرن و امروزی کند.

استایل جذاب با کلاه ماهیگیر.

چگونه با کلاه سطلی استایل جذابی داشته باشیم؟ با استایل زمستانی

حتما تا به حال متوجه شده اید که سطل ها مواد مختلفی دارند و نوع خز و مخمل آن برای زمستان بسیار مناسب است و می توانید از این نوع کلاه با هر چیزی استفاده کنید، از پانچو، گرمکن و حتی کت های بلند که اگر از این کلاه های بلند استفاده کنید. آستین ها مانتو، استایل رسمی خود را تغییر می دهید و رنگ و درخشش جوان تری به آن می دهید. البته حواستان باشد که در این فصل از مکعب های نازک استفاده نکنید و بهتر است از مواد مناسب فصل ساخته شده باشد، زیرا داشتن مکعب تابستانی در زمستان ظاهر جالبی ایجاد نمی کند و استایل شما را خراب می کند.

استایل جذاب با کلاه ماهیگیر.

چگونه با کلاه سطلی استایل جذابی داشته باشیم؟ با استایل تابستانی

شاید این فصل را قبلا پشت سر گذاشته باشیم، اما شما می توانید برای تابستان آینده خود به فکر تکمیل لباس های تابستانی خود با این کلاه ها باشید و در این فصل یک تیپ کژوال شیک برای خود بسازید و از آن لذت ببرید. به طور کلی در این فصل می توانید کلاه های ماهیگیری را انتخاب کنید که با لباس هایتان تضاد یا ترکیب شده و استایلی مدرن داشته باشند و همچنین از سایه آنها در مقابل آفتاب بهره ببرید.

استایل جذاب با کلاه ماهیگیر.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.