افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

چگونه با کت قرمز استایل کنیم؟ این بهترین گزینه برای مهمانی ها و مراسم رسمی است.

  • کد خبر : 147229
چگونه با کت قرمز استایل کنیم؟  این بهترین گزینه برای مهمانی ها و مراسم رسمی است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هوا رو به سردی است و مدت زیادی است که خانم ها و آقایان وارد استایل های پاییزی و حتی زمستانی شده اند، به طوری که می توان گفت استایل هایی که برای این دو فصل ساخته می شوند آنقدر جذاب و شیک هستند که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هوا رو به سردی است و مدت زیادی است که خانم ها و آقایان وارد استایل های پاییزی و حتی زمستانی شده اند، به طوری که می توان گفت استایل هایی که برای این دو فصل ساخته می شوند آنقدر جذاب و شیک هستند که می توانید از آنها استفاده کن. با هر تیپ بدنی و سلیقه ای دوباره زیبا خواهید شد. البته هر چیزی اصول خودش را دارد و این مبحث هم موافقان و مخالفان خودش را دارد. مثلا نمی تونی بیای و بگی خوش تیپ نیستم چون نیستم! در اینجا باید با تئوری رنگ ها و قواعد ترکیبی آشنا باشید و نیازی به دانستن زیاد نیست، فقط کافی است برخی از عناصر را ببینید و از آنها ایده بگیرید.

به عنوان مثال، افراد زیادی هستند که می خواهند با کت قرمز استایل بپوشند، اما به این دلیل که می ترسند ریسک کنند و فریاد بزنند، زیرا فکر می کنند لباسی که انتخاب کرده اند برای ترکیب با این رنگ کت چالش برانگیز است و می تواند آنها را بسازد. بد به نظر می رسند، که البته تقریباً می توان گفت که آنها به حقیقت فکر می کنند. قرمز رنگ بسیار جذابی است که توجه اطرافیان را به خود جلب می کند و شما را ملزم به پوشیدن آن و جلب توجه دیگران می کند. از طرفی لباس ترکیبی در این مقاله باید کمی دقت داشته باشد، ما قصد داریم این موضوعات را بشناسیم و بدانیم کت قرمز را با چه رنگ و لباسی ترکیب کنیم تا زیباترین زن دنیا شویم. شهر

ست سویشرت و شلوار با مانتو قرمز و شال چاپ شده

به عنوان مثال در این تصویر دختر زیبایی را می بینیم که یک کت قرمز بلند با ست هودی و شلوار دقیقاً مناسب فصل انتخاب کرده است و البته چکمه های سفیدی که با کرم و البته کت قرمز بسیار زیبا به نظر می رسند. شال چاپی انتخاب شده است که می توان گفت ایده جذابی است، به همین دلیل است که همه اقلام اینجا را ساده انتخاب کرده اید و با شال چاپی می توانید به راحتی این سادگی را بشکنید و در مسیر درست استفاده کنید. اگر مانتو شما به عنوان مثال قرمز است، ما شال چاپی را توصیه نمی کنیم زیرا این دو مورد بسیار به هم نزدیک هستند.

پالنو زرشکی

مانتو قرمز برای مهمانی ها و مجالس رسمی.

از آنجایی که مانتو قرمز ذاتاً استایلی شیک و رسمی دارد و به هر شکلی قابل پوشیدن است، آن هم برای تیپ رسمی و نیمه رسمی، هر چقدر هم از زیبایی، زیبایی و ظرافت آن بگوییم. پس اگر قصد رفتن به یک مهمانی یا حتی یک جلسه کاری یا یک کافی شاپ جذاب را دارید، می توانید با این آیتم ظاهری فوق العاده خلق کنید.

در اینجا شما گزینه های مختلفی دارید، به عنوان مثال یکی از آنها استفاده از شلوار پارچه ای تیک دار است که همانطور که گفتیم می تواند در کنار یک کت ساده جذاب به نظر برسد، زیرا فقط یک لباس چاپ شده است. از طرفی اصلاً فکر نکنید که می توانید از این استایل بیرون بیایید و باید لباس های تیره بپوشید تا شیک به نظر برسید، نه! در عوض می توانید آن را با یک پیراهن بلند بنفش یا ساری پارچه ای ست کنید و با کفش های پاشنه بلند و شال یا روسری مینی ظاهر خود را کامل کنید.

9

15-2

شلوار جین تنگ مشکی و آبی را با کت قرمز بپوشید

از طرفی یکی از شلوارهایی که هرگز از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خاص خود را دارد، شلوار جین تنگ یا شلوار مشکی است. در اینجا می توانید با کفش های پاشنه بلند هم معمولی و هم زنانه به نظر برسید که البته با چکمه ها فوق العاده زیبا و خواستنی به نظر می رسد.

یک زن خوش پوش هیچ گاه ظاهر و گرمای چکمه و نیم بوت را کم نمی کند، زیرا می داند که این دو تکه لباس می توانند او را به یک خانم تمام عیار تبدیل کنند. فراموش نکنید که شلوار چرمی نیز یکی از گزینه های مورد علاقه ما برای قرارهای خاص است، پس آن را در لباس های خود بگنجانید.

تحت عنوان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.