افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چگونه با پانچو استایل کنیم؟ شوهای مد آمریکایی با این لباس پاییزی آتش گرفته اند

  • کد خبر : 125051
چگونه با پانچو استایل کنیم؟  شوهای مد آمریکایی با این لباس پاییزی آتش گرفته اند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه دوست دارند زیبا به نظر برسند، زیرا امروزه اولین چیزی که در مورد افراد می بینید، استایل و لباس آنهاست و بعد شخصیت آنها را می بینید، به همین دلیل در انتخاب لباس خود باید بسیار دقت و وسواس داشته باشیم. شما نمی توانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه دوست دارند زیبا به نظر برسند، زیرا امروزه اولین چیزی که در مورد افراد می بینید، استایل و لباس آنهاست و بعد شخصیت آنها را می بینید، به همین دلیل در انتخاب لباس خود باید بسیار دقت و وسواس داشته باشیم. شما نمی توانید با شلوار زیپ دار به مصاحبه شغلی بروید، زیرا در این صورت شبیه فردی می شوید که شرایط را نمی داند یا اگر با لباس سفید به عروسی بروید، خیلی ها فکر می کنند که شما حسود هستید! حال برای اینکه راهنمایی هایی در مورد نحوه داشتن استایل بهتر به شما بدهیم، می خواهیم در مورد استایل پانچو با شما صحبت کنیم.

پانچو یک لباس راحت است که شبیه پتویی است که دور شما می پیچد، بنابراین در پاییز استایل کردن با پانچو می تواند بسیار سرگرم کننده و در عین حال بسیار شیک باشد و می توانید با آن استایلی چند لایه داشته باشید که کاملا مد است. این روزها. پانچو با الهام از لباس های سنتی مورد استفاده در آمریکای جنوبی. یکی از ویژگی های مثبت این لباس ها این است که در عین گرم بودن، گشاد و سبک هستند و مانند سایر لباس های گرم مانند مانتو و پارچه، پوست را سنگین نمی کنند. حالا بیایید ادامه دهیم تا بدانیم چگونه پانچو را با استایل ترکیب کنیم.

بافت ها ساده ترین گزینه برای استایل با پانچو هستند

برای داشتن یک استایل کژوال و راحت می توانید از پارچه زیر پانچو خود استفاده کنید، اما از آنجایی که پانچوها اکثرا چند رنگ هستند، بهتر است پارچه ای که انتخاب می کنید خنثی باشد تا استایل شما روی پانچو متمرکز شود و زیباتر دیده شود. ظاهر خود را کامل کنید، می توانید چند بوت جیر را انتخاب کنید تا شیک تر به نظر برسند و مراقب باشید که میزان گرما را با بدن خود متعادل کنید تا بیش از حد احساس گرما نکنید.

سبک پانچو

می توانید این استایل را با یک پانچو با پیراهن یا تاپ کامل کنید.

اگر می خواهید در آب و هوایی که فکر می کنید سرد است، استایلی شیک داشته باشید، توصیه ما این است که ابتدا پانچو را انتخاب کنید تا سرما نخورید و سرما نخورید. خیلی گرم می شوید بلوزی را با یقه یا پیراهن زیر بپوشید و سپس ظاهر خود را با شلوار جین تنگ و نیم بوت های چرمی تکمیل کنید یا کفش های پاشنه بلند با نوک تیز را امتحان کنید.

سبک پانچو

از شلوارهای لاغر شیک با پانچو غافل نشوید

یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن ظاهری شیک با پانچو، پوشیدن شلوار استرچ است زیرا پانچوها در قسمت بالاتنه حجیم به نظر می رسند و می توانید با ست کردن آن ها با شلوار تنگ، ظاهر خود را متعادل کنید. در این میان، شلوارهای چرمی که از چرم ساخته شده اند، ممکن است بهترین گزینه برای داشتن یک استایل کژوال با پانچو باشند که معمولاً می توانید استایلون را تک رنگ بسازید و از بالا به پایین و در کفش های خود از یک رنگ استفاده کنید. یک رنگ مکمل با استایل شما

سبک پانچو

برای ایجاد ظاهر پانچو می توانید از کمربند استفاده کنید.

پانچو می تواند بخشی از لباس های سایز بزرگ باشد و اگر دوست ندارید لباس شما روی بدن شما خیلی گشاد به نظر برسد، می توانید از کمربند استفاده کنید. به این ترتیب پانچو را با شلوار لاغر یا گشاد بپوشید و سپس برای باریک به نظر رسیدن کمر از کمربند در این قسمت استفاده کنید، در این صورت می توانید کمربند را طوری ببندید که لباس زیر پانچو دیده شود یا پانچو. ، از آن به عنوان پیراهن استفاده کنید و کمربند را ببندید تا هیچ یک از لباس هایی که زیر آن می پوشید دیده نشود و سپس برای تکمیل ظاهر خود از نیم بوت یا چکمه های تا زانو استفاده کنید.

سبک پانچو

موقعیت های مناسب برای استایل پانچو.

پانچو ها را می توان لباس های کاربردی دانست که در موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. می توانید آنها را در محل کار، جلسات دوستانه در کافه تریا و غیره بپوشید. و استایلی شیک داشته باشند. برای اینکه با این لباس ظاهر خود را غیررسمی نگه دارید، می توانید پانچوهایی که رنگ های خنثی دارند به همراه دمپایی و شلوار بپوشید. یا Skinny Help بگیرید و کفش های تخت یا نخی را انتخاب کنید تا استایل شما راحت تر شود.

سبک پانچو

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.