افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

چگونه باید یک بوفه ترتیب دهیم؟ اصولی وجود دارد، اینگونه می توانید یک برج بلند و زیبا بسازید.

  • کد خبر : 131242
چگونه باید یک بوفه ترتیب دهیم؟  اصولی وجود دارد، اینگونه می توانید یک برج بلند و زیبا بسازید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در بین ما ایرانی ها اصول و سنت هایی وجود دارد که شاید برای خارجی ها قابل هضم نباشد. مثلاً عادت داریم در وعده های غذایی خود برنج زیاد بخوریم. یا دکوراسیون خانه مان را طوری بچینیم که مجلل باشد و خیلی علاقه ای به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در بین ما ایرانی ها اصول و سنت هایی وجود دارد که شاید برای خارجی ها قابل هضم نباشد. مثلاً عادت داریم در وعده های غذایی خود برنج زیاد بخوریم. یا دکوراسیون خانه مان را طوری بچینیم که مجلل باشد و خیلی علاقه ای به ایده های ساده خارجی نداشته باشیم! البته صد موضوع نیست و به اکثریت اشاره می کنیم. مورد دیگری که در خانه های ایرانی به چشم می خورد استفاده از بوفه است. راستی در این دکوراسیون جذاب شما مهارت خاصی در چیدمان بشقاب ها دارید و می توانیم یک برج بلند زیبا بسازیم. اما برخی از خانم ها یا تازه عروس ها هستند که می ترسند یا نمی دانند در این شرایط باید چه کار کنند، به همین دلیل باید بگوییم که این مقاله برای شما دوست عزیزم که این مشکل را دارید. پس با ما همراه باشید

ابتدا تمام ظروف را از بوفه خارج کنید.

تزیین بوفه کاری خلاقانه و ظریف است که نیاز به حساسیت بالایی دارد. فرقی نمی کند که بوفه باشد یا ویترین آشپزخانه، به هر حال شما سلیقه خود را می خواهید. به همین دلیل در اینجا ابتدا باید کل بوفه را خالی کرده و از ابتدا تمیز کنید. پنجره ها را خوب تمیز کنید و یک دستمال کاغذی روی زمین پهن کنید. زیرا تمیز کردن لیوان ها زیبایی چیدمان شما را دو چندان می کند و ظروف را درخشان تر می کند.

غذاهای بوفه را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که بوفه ویترینی برای نمایش ظروف زیبای شماست، همانطور که یک فروشنده زیباترین لباس های خود را در ویترین خود به زیباترین شکل به نمایش می گذارد. بنابراین لازم نیست همه ظروف شام را در بوفه قرار دهید و کافی است یک تا سه بشقاب سرو و شام را برای قرار دادن داخل بوفه انتخاب کرده و کنار بگذارید.

غذاهای مورد نظر را برای بوفه گروه بندی کنید.

اگر چند ظروف غذاخوری انتخاب کرده اید، می توانید آنها را بر اساس طرح یا رنگ و جنسشان تقسیم بندی کنید. به عنوان مثال، می توانید بشقاب های هم رنگ را در یک طبقه قرار دهید.

یا آنها را به گروه های بشقاب و بشقاب، فنجان چای، لیوان، کوزه و لیوان تقسیم کنید و در سطوح مختلف بوفه قرار دهید.

دکوراسیون منزل بهاری

وقت گذاشتن بشقاب، دست و تاس است.

به خاطر داشته باشید که با قرار دادن همه بشقاب ها روی هم زیبایی آنها را از بین می برید و نمی توانید چیزی را به وضوح روی آنها ببینید. در نتیجه تعدادی از آنها را به دیوار تکیه می دهد. در اینجا باید مراقب باشید که دیسک هایی که سایز بزرگتری دارند در مرکز قرار بگیرند. یا بشقاب ها را از بزرگ به کوچک بچینید و آنها را سرپا نگه دارید. زیرا بشقاب هایی با طرح ها و چاپ های زیبا اگر به دیوار تکیه داده شوند می توانند زیبایی خود را به رخ بکشند. فراموش نکنید که برای تجسم بهتر بهتر است از اعداد فرد برای عدد استفاده کنید. مثلا 5 یا 7 ظرف.

چگونه باید یک بوفه ترتیب دهیم؟

فنجان ها، لیوان ها، قوری ها و نعلبکی ها باید به این صورت چیده شوند.

در اینجا می توانید نعلبکی ها را روی هم قرار دهید و سپس فنجان ها و لیوان های چای را قرار دهید و در آخر جلوی بشقاب ها قرار دهید. می توان گفت پس قوری چیست؟ خوب باید بگوییم که می توانید قوری را بین فضای بشقاب شیبدار قرار دهید. روش دیگر چیدمان فنجان ها و نعلبکی ها در ویترین یا بوفه این است که نعلبکی ها را در وسط و فنجان ها را دور آن ها قرار دهید و جلوی بوفه قرار دهید.

ظروف شیشه ای و کریستالی را فراموش نکنید، آنها زیباترین هستند.

فراموش نکنید که نباید همه ظروف شیشه ای را در یک طبقه قرار دهید! زیرا خود بوفه شیشه ای است و این بشقاب ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند وزن ظاهری ندارند. پس بهتر است آنها را بین غذاهای چینی قرار دهید.

همچنین می توانید تعدادی از این کریستال ها را در نزدیکی قسمت سبک بوفه قرار دهید تا درخشندگی زیبایی به فضای بوفه ببخشید.

f66e14d5-29b1-4107-8207-078848a36b72





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.