افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
11

چگونه بابانوئل را در این شب کریسمس ردیابی کنیم

  • کد خبر : 10445
چگونه بابانوئل را در این شب کریسمس ردیابی کنیم

اگر پدر و مادری هستید که فرزندان خردسالی دارید، احتمالاً این جمله را در شب کریسمس زیاد خواهید شنید: “در حال حاضر بابانوئل کجاست؟” با ابزارهای ردیابی مانند NORAD Santa Tracker و سانتا ردیاب گوگل، همه می توانند بدانند پدر کریسمس چه زمانی فرا می رسد. در اینجا نحوه پیگیری سفر بابانوئل در شب کریسمس […]


اگر پدر و مادری هستید که فرزندان خردسالی دارید، احتمالاً این جمله را در شب کریسمس زیاد خواهید شنید: “در حال حاضر بابانوئل کجاست؟” با ابزارهای ردیابی مانند NORAD Santa Tracker و سانتا ردیاب گوگل، همه می توانند بدانند پدر کریسمس چه زمانی فرا می رسد.

در اینجا نحوه پیگیری سفر بابانوئل در شب کریسمس آمده است.

با NORAD بابا نوئل را ردیابی کنید

NORAD (فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی) اولین ردیاب بابانوئل را در سال 1955 داشت. در حالی که قبلاً فقط یک انیمیشن خسته کننده از سورتمه بابانوئل و گوزن شمالی در حال پرواز بر روی نقشه بود، NORAD در سال های اخیر چندین ویژگی مانند سرگرمی اضافه کرده است. مینی بازی، ویدیو، داستان و موسیقی کریسمس.

اعتبار تصویر: نوراد

ردیاب NORAD Santa به جای یک مدل دوبعدی، تصویری بصری سه بعدی از سفر بابانوئل دارد که پلتفرم روی آن ساخته شده است. سزیمکتابخانه نگاشت سه بعدی منبع باز. همچنین استفاده می کند تصاویر ماهواره ای Bing Maps، باعث می شود جهان “واقع بینانه تر” به نظر برسد.

همراه با ابزار ردیاب، کاربران همچنین می‌توانند «Santa Cam» را ببینند، که ویدیوهایی از بابانوئل دارد که در سراسر جهان راه می‌رود تا به هر بچه‌ای در لیست خوب هدیه بدهد.

وب سایت NORAD دارای دهکده قطب شمال بابانوئل است که شامل شمارش معکوس تعطیلات، بازی های سبک آرکید، موسیقی مناسب برای کودکان، کتابخانه آنلاین و ویدیوهای مختلف است که می توانید در سایت رسمی NORAD تماشا کنید. یوتیوب کانال

ردیاب NORAD Santa در دسترس است noradsanta.org، یا می توانید برنامه رسمی NORAD Tracks Santa را دانلود کنید اپ استور اپل یا فروشگاه Google Play. این وب سایت به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی و پرتغالی موجود است.

همچنین می‌توانید بابانوئل را از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی NORAD Tracker، مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.

برای تجربه شخصی تر، با 1-877-HI-NORAD (1-877-446-6732) تماس بگیرید، و با داوطلبی از مرکز تماس سازمان صحبت خواهید کرد که موقعیت مکانی بابانوئل را به شما اطلاع می دهد.

به علاوه، از طریق مشارکت با آمازون، NORAD به کاربران آمازون الکسا اجازه می دهد تا بابانوئل را ردیابی کنند. کاربران می‌توانند اپلیکیشن آمازون الکسا را ​​باز کنند و به «مهارت‌ها و بازی‌ها» بروند، سپس مهارت «NORAD Tracks Santa» را جستجو کنند. پس از فعال کردن، می توانید بپرسید: “الکسا، بابا نوئل کجاست؟” همچنین می‌توانید بگویید «الکسا، با بابا نوئل تماس بگیر» و مرد خوش‌خنده با شما و بچه‌هایتان تلفن می‌زند. گزینه ای برای ارسال پیام پست صوتی برای او نیز وجود دارد.

ردیابی بابا نوئل با گوگل

سانتا ردیاب گوگل در سال 2004 راه اندازی شد و ردیابی بابانوئل را شبیه سازی می کند. این وب‌سایت دارای نقشه‌ای زنده از مکان فعلی بابانوئل، توقف بعدی، فید ویدیویی زنده از مسیر او و زمان تخمینی رسیدن برای هر مکان است. همچنین کل مسافتی را که بابانوئل تاکنون طی کرده و تعداد هدایایی که تحویل داده است را نشان می دهد.

اعتبار تصویر: گوگل

در سراسر دسامبر، این صفحه به‌عنوان دهکده بابانوئل عمل می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند بازی‌های کوچک، آزمون‌ها، تماشای ویدیوهای متحرک و سایر فعالیت‌های تعاملی را انجام دهند. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند جن خود را در بازی «Elf Maker» گوگل بسازند و همچنین کنسرتی را با «Elf Jamband» برگزار کنند. بچه‌ها همچنین می‌توانند با آموزش‌های آسان و سرگرم‌کننده مانند «Code Boogie» یاد بگیرند که چگونه کدنویسی کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از Google Assistant برای اطلاع از محل نگهداری بابانوئل کمک بگیرند. می‌توانید بپرسید: «Hey Google، بابا نوئل کجاست؟» یا حتی «در قطب شمال چه خبر است؟» که به شما امکان می‌دهد به پخش اخبار قطب شمال Google متصل شوید، جایی که می‌توانید بابا نوئل و الف‌هایش را در آن روز بشنوید.

Google Assistant همچنین به شما امکان می‌دهد با خود بابانوئل تماس بگیرید. وقتی با او تماس می گیرید، بابانوئل در حال تمرین برای یک کنسرت است و از شما مشاوره تخصصی موسیقی می خواهد.

و فراموش نکنید که از دستیار گوگل بخواهید یک جوک بابانوئل را به شما بگوید!

نحوه ردیابی بابا نوئل در این شب کریسمس توسط لورن فوریستال که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=10445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.