افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چگونه استایل کره ای مد روز و امروزی داشته باشیم؟ اگه اینجوری بری کره فکر میکنن هموطن هستی!

  • کد خبر : 129059
چگونه استایل کره ای مد روز و امروزی داشته باشیم؟  اگه اینجوری بری کره فکر میکنن هموطن هستی!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به داشتن یک استایل خوب می تواند بی نهایت روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد، حتی رنگ هایی که در استایل خود استفاده می کنید هم روحیه شما و هم اطرافیانتان را تغییر می دهد، زیرا رنگ ها بر ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر می گذارند و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

داشتن یک استایل خوب می تواند بی نهایت روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد، حتی رنگ هایی که در استایل خود استفاده می کنید هم روحیه شما و هم اطرافیانتان را تغییر می دهد، زیرا رنگ ها بر ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر می گذارند و خواه ناخواه تغییر می کنند. در وضعیت ذهنی ما، به همین دلیل است که توصیه می شود همیشه رنگ های شاد و آرامش بخش را برای رهایی از غم انتخاب کنیم. اما یک سری استایل نیز وجود دارد که روحیه ما را تغییر می دهد، زیرا ما را جوان تر نشان می دهد، مانند یک استایل کره ای بامزه که این روزها بسیار مد شده است و افراد زیادی روی آن شرط بندی می کنند.

به طور کلی کره ای ها علاقه دارند همیشه جوانتر از آنچه هستند به نظر برسند و برای رسیدن به این هدف روی استایل و پوست خود بسیار حساس هستند و به همین دلیل است که بازیگران سی ساله می توانند نقش بچه های مدرسه ای را در فیلم ها بازی کنند. انجام دهید! البته در کشور ما سبک کره ای برای دختران بسیار بیشتر از سبک کره ای برای آقایان است، اما اخیراً پسران نیز به این سبک ها علاقه مند شده اند و شروع به امتحان آن ها می کنند زیرا تاثیر مثبت زیادی روی روحیه دارند. حال در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی داشتن یک استایل کره ای باحال با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟ لباس راحتی و ساده بپوشید.

اگر مانند کره ای ها به انتخاب لباس های خود علاقه مند هستید، بیش از هر چیز باید سادگی را در اولویت قرار دهید. با انتخاب یک سری لباس که خیلی راحت ترکیب می شوند می توانید این کار را انجام دهید، مثلاً وقتی می خواهید لباس بخرید به آن لباس هایی فکر کنید که ساده هستند و می توانید همیشه آنها را بپوشید، مانند بلوزهای آستین بلند و تی. پیراهن -پیراهن های راه راه و برای اینکه استایل خود را تا حد امکان ساده کنید، برخی لباس های غیر ضروری را از استایل خود حذف کنید. البته این تکه های ساده می توانند پرینت هم داشته باشند، بنابراین هیچ یکنواختی در استایل شما وجود ندارد، اما خیلی ناز نباشید!

کره ای 4648

چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟ از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید.

البته انتخاب رنگ های مناسب می تواند به کره ای شدن استایل شما کمک کند، البته مهم ترین نکته در این زمینه این است که رنگ هایی که انتخاب می کنید مناسب شما باشد و شما را زیبا جلوه دهد. برای داشتن استایلی که از نظر رنگی به رنگ های کره ای نزدیک باشد، نباید از رنگ های آنچنانی تند یا روشن استفاده کنید و نباید از روی بوم بیفتید و از رنگ ها کاملا دوری کنید، پس به سراغ رنگ های پاستلی بروید، از رنگ های خنثی استفاده کنید که به راحتی قابل استفاده هستند. ست ها را ایجاد کنید، زیرا این رنگ ها می توانند در هر زمینه ای بسیار کاربردی باشند و با هر چیزی حتی در دکوراسیون منزل ترکیب شوند.

کره ای 49494

چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟ به لباس خارج از کشور بروید

اگر دقت کرده باشید خیلی کم پیش می آید که کره ای ها لباس های فرم دار بپوشند و بیشتر با لباس های خارجی علاقه خود را به داشتن استایل های خیابانی نشان می دهند پس اگر می خواهید استایل کره ای داشته باشید سراغ لباس های خارجی بروید. یک سبک مدرن و شیک برای شما برای داشتن یک استایل خیابانی کره ای، خانم ها باید از دامن ها و ژاکت های سایز بزرگ کمک بگیرند و آقایان باید از ژاکت و شلوار جین سایز بزرگ کمک بگیرند. همچنین می توانید از کت های سایز بزرگ در رنگ های خنثی در زمستان استفاده کنید.

کره ای 46498494

چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟ لوازم جانبی کلاسیک را انتخاب کنید

اکسسوری‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های سبک کره‌ای هستند، به خصوص در سبک کره‌ای برای دختران، بنابراین برای نزدیک‌تر کردن استایل خود به کره‌ای‌ها، اکسسوری‌های اصلی و کلاسیک را انتخاب کنید تا بتوانید لباس‌های کره‌ای خود را بیشتر برجسته کنید. می توانید عینک آفتابی، هدبند، کیف یا کمربند با طرحی اصلی را انتخاب کرده و به استایل خود اضافه کنید. البته دقت کنید که در این دام نیفتید و از لوازم جانبی زیاد برای اغراق استفاده نکنید.

کره ای 449494

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.