افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

چک 2 میلیاردی از یک شرکت برای خرید باشگاه پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222941
چک 2 میلیاردی از یک شرکت برای خرید باشگاه پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

یکی از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چکی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان درخواست تملک 51 درصد از سهام پرسپولیس را کرد. بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل و فصل موضوع مالکیت مشترک با استقلال مدت هاست مطرح شده اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. […]

یکی از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چکی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان درخواست تملک 51 درصد از سهام پرسپولیس را کرد.

بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل و فصل موضوع مالکیت مشترک با استقلال مدت هاست مطرح شده اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. پرسپولیس در آستانه واگذاری به تامین اجتماعی بود اما این سازمان در آخرین لحظات کنار کشید تا مشکل مالکیت دو باشگاه باقی بماند.

رصدهای تسنیم نشان می دهد شرکت توسعه رفاه فردیس که زیر نظر بانک رفاه زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کند، چکی به ارزش 2.1 میلیارد تومان تهیه کرده و درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را داشته است.

این اتفاق تقریباً دو ماه پیش رخ داد و این شرکت که یک شرکت خصوصی و زیرمجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی است، اقدام به تصاحب 51 درصد سهام پرسپولیس کرد و آن را سقوط از چاه به داخل چاه توصیف کردند. خوب.” ، این موضوع فعلا متوقف شده است.

صولت مرتضوی وزیر کار در عین حال امروز در این خصوص گفت: اگر افتخار واگذاری سهام پرسپولیس نصیب سازمان تامین اجتماعی شود، وجوه ما با قوت حضور خواهد داشت.

با این شرایط و با چراغ سبز وزیر کار باید دید تا قبل از 20 فروردین 1403 که آخرین مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا است، مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال حل می شود یا خیر.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)