افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

چه کسی در نماز جمعه دستور حذف شعار مرگ بر آمریکا را داد/ واعظ طبسی خبر زندانی شدن فرزندش را کذب است؟

  • کد خبر : 373402
چه کسی در نماز جمعه دستور حذف شعار مرگ بر آمریکا را داد/ واعظ طبسی خبر زندانی شدن فرزندش را کذب است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در 10 شهریور 87 را بخوانید; اولین جلسه مجمع. [تشخیص مصلحت نظام] بعد از تعطیلات حل شد. بیشتر وقت صرف بحث در مورد مسائل مربوط به حملات می شود. [یازده سپتامبر] به ایالات متحده و واکنش های احتمالی آن و همچنین موضع ایران. دکتر [حسن] روحانی، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در 10 شهریور 87 را بخوانید;

اولین جلسه مجمع. [تشخیص مصلحت نظام] بعد از تعطیلات حل شد. بیشتر وقت صرف بحث در مورد مسائل مربوط به حملات می شود. [یازده سپتامبر] به ایالات متحده و واکنش های احتمالی آن و همچنین موضع ایران.

دکتر [حسن] روحانی، [دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی]گزارشی از عملکرد شورای عالی امنیت ملی و نظرات رهبران ارائه کرد. بسیاری از اعمالی که نشانه ضعف یا ترس است انتقاد می کنند. چگونه ارباب را ترک کنیم [احمد] برقانی به سفارت سوئیس جهت امضای کتاب تسلیت از طرف هیئت رئیسه مجلس که آقای دکتر [مهدی] کروبی گفت: این امر با توصیه وزارت امور خارجه انجام شده است. هر چند وزارت امور خارجه آن را قبول ندارد و آن را هم حذف می کند [شعار] «مرگ بر آمریکا» در نماز جمعه که معلوم نبود به دستور چه کسی انجام شده است. مقرر شده است علاوه بر رعایت یک دقیقه سکوت، در مراسم جشن فوتبال در ورزشگاه آزادی و بی توجهی که باعث تمرکز 100 یا 200 نفر در میدان محسنی شد، رسیدگی شود. [=مادر]به عنوان ابراز همدردی و سر و صدایی که رسانه های غربی درباره علت سفر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران به راه انداخته اند، بیان شد و در ابراز خرسندی از اظهارات آقای خاتمی تردیدهای جدی وجود دارد.

آرزوی کلی اعضای انجمن این است که به آمریکا و انگلیس اجازه داده نشود ایران را از سایر مسلمانانی که مخالف ماجراجویی آمریکا هستند یا به دلیل توطئه ها احساس ضعف می کنند جدا کنند.

آقا [طهماسب] مظاهری، وزیر جدید اقتصاد، مشکلات اقتصادی پیش روی آمریکا و جهان را تشریح کرد که موجب افت 10 درصدی بورس های غرب شد و خسارت هنگفتی به بیمه، گردشگری، حمل و نقل هوایی و شرکت های مالی و هتل ها وارد کرد. که برخی از آنها در خطر ورشکستگی قرار دارند و ایالات متحده ده ها میلیارد دلار کمک می کند و بانک های مرکزی غرب و ژاپن صدها میلیارد ارز خارجی تزریق کرده اند تا از خطر رکود جلوگیری کنند که قبلاً قبل از بحران وجود داشت. . اتفاقات آمریکا و حتی بورس ایران که هیچ ارتباطی با بورس های دنیا ندارد، دچار تزلزل شده و قیمت سهام سقوط کرده است.

دو بند از سیاست امنیت ملی در حوزه اقتصادی را بر اساس حمایت بخش خصوصی و تعاونی در مقابل بخش دولتی و رعایت ظرفیت کشور در تعهدات خارجی تصویب کردیم. خطاب به آقای هاشمی شاهرودی [رئیس قوه قضائیه]به برادر آقای مسیح مهاجری اشاره کردم. معلوم شد که در این رابطه دادگاه، دکتر. [حسن] حبیبی، [معاون اول سابق رئیس‌جمهور] به عنوان شاهدی که بعداً در دفترش مورد بازجویی قرار خواهد گرفت. دکتر حبیبی هم در این مورد با من مشورت کردند.

ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی، [علی‌اکبر] سخنگو[نوری]، [احمد] غیر یهودی، [قربانعلی] سه [نجف‌آبادی] و [محمدعلی] محدی[کرمانی]مهمان من بودند. صحبت از تشدید انحصار دخردادی ها در مناصب حکومتی شد و عدم توجه رهبری به خطرات ناشی از عملکرد آنان مورد انتقاد قرار گرفت و مقرر شد پیگیری شود. آقای طبسی خبر زندانی شدنش را گفت. [فرزندش] ناصر که در برخی روزنامه ها آمده دروغ است. گفتم بهتر است انکار کنید.

عصر آقای محسن رضایی [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] آمد تحلیلی از اهداف ایالات متحده از طرح تهاجم به افغانستان ارائه کرد. او معتقد است که با هدف استقرار در منطقه به منطقه خلیج فارس و خزر و همچنین منطقه پاکستان و افغانستان می آید. واقع بینانه نیست.

اتحادیه اروپا اگرچه از اقدام آمریکا برای حمله به افغانستان حمایت کرد، اما آن را مشروط به توجیه اهداف و اقدام در چارچوب معیارهای بین المللی دانسته است. اکثر کشورهای اسلامی با حمله خودسرانه آمریکا به افغانستان مخالفت کرده و گفته اند که باید در سازمان ملل تصمیم گیری شود. در بسیاری از کشورها، از جمله خود ایالات متحده، تظاهرات زیادی علیه جنگ افروزی آمریکا برگزار شده است.

در پاکستان چهار نفر در تظاهرات و پرویز مشرف کشته شدند. [رئیس‌جمهور]اعلام کرده است که دیگر اجازه نمی دهد نظم را برهم بزند. عربستان سعودی و امارات متحده عربی تحت فشار ایالات متحده روابط خود را با طالبان قطع کردند. تعداد کشته ها و مفقودان [حملات یازده سپتامبر] آمریکا به 6800 نفر و تعداد کشته ها و مفقودان انفجار تولوز فرانسه به 40 نفر و مجروحان به 400 نفر رسیده است.

29219

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.