افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

چه کسی در استقلال نکونام را زد؟

  • کد خبر : 291995
چه کسی در استقلال نکونام را زد؟

به گزارش خبرگزاري ايپنا، محسن گروسي، پيشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرروزي با اشاره به مناظره عليرضا خاني از اعضاي سابق هيات مديره اين باشگاه و فرشيد سميعي، مدير وقت باشگاه استقلال. باشگاه، گفت: واقعا جای تاسف است که افرادی که امروز در باشگاه هستند و روی این صندلی نشسته اند و به جایگاه […]

به گزارش خبرگزاري ايپنا، محسن گروسي، پيشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرروزي با اشاره به مناظره عليرضا خاني از اعضاي سابق هيات مديره اين باشگاه و فرشيد سميعي، مدير وقت باشگاه استقلال. باشگاه، گفت: واقعا جای تاسف است که افرادی که امروز در باشگاه هستند و روی این صندلی نشسته اند و به جایگاه خود ادامه می دهند، حاضرند با شخصیت و آبروی باشگاه بزرگ استقلال بازی کنند، اگر به مطبوعات نگاه کنید. فایل، من هرگز در مورد مسائل مدیریتی صحبت نکرده ام، اما این بار قلبم می شکند و نمی توانم دست از حرف زدن بردارم.

ظاهراً نمی دانید اینجا کجاست!

بر اساس این خبر، وی افزود: متأسفانه هرکس به استقلال بیاید و برای خود نام و اقتدار دست و پا کند، بلافاصله با کنار زدن افراد کارآمد سعی در حفظ جایگاه خود در این گروه دارد. لطفاً بدانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. اینجا باشگاه استقلال است، جایی که بزرگانی مثل پورحیدری، حجازی و امثال آنها حضور داشتند. افرادی با شخصیت و مورد احترام جامعه و هواداران.

چرا به خانی تهمت میزنی؟

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: این رفتاری که شما در آن شب با آقای خانی (عضو سابق هیئت مدیره) داشتید واقعاً شایسته باشگاه استقلال نبود و فقط باعث شرمساری من و هواداران در مقابل دیگر هواداران فوتبال شد. خانی کسی بود که به دلیل اطلاع از تخلفات باشگاه مجبور به ترک استقلال شد. الان تو تلویزیون به همین آدم تهمت میزنی!

شخصیت مهمتر از هر چیز دیگری است.

گروسی خاطرنشان کرد: عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو را همه دوست داشتیم و فوتبال استقلال را دوست داشتیم اما رفتار این مربی پرتغالی باعث سردرگمی و شرمساری همه ما شد. بنابراین در نهایت برای ما شخصیت و عظمت استقلال و احترام به مردمش مهم است. توصیه من به آقای سامی این است که اگر با فردی مشکل دارید، آن را خارج از فضای رسانه ای حل کنید و بعد جلوی تلویزیون شخصیت و آبروی استقلال را بازی کنید.

کدام یک از خدمات خود را به طرفداران خود توصیه می کنید؟

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: در این مدتی که در استقلال بوده اید چه حرکت مثبتی برای این گروه انجام داده اید و آنقدر مطالبه دارید که هواداران شما را زیر و رو کنند؟ چه خدمتی کردی که پشیمان شدی؟ برای استقلال بازیکن گرفتی؟ در غیر این صورت! نکونام با دستان خودش هر کاری کرد تا تیم و هواداران را خوشحال کند، اما تو مدام در مسیرش سنگ تمام گذاشتی و نامه اخراجش را نوشتی. این بازیکنان و نکونام بودند که شجاعانه کار کردند و در آخرین لحظه جام را از دست دادند. اگر کار مثبتی برای استقلال انجام داده اید بگویید تا حداقل بدانیم.

آجورلو و کریمی در حال کار بودند که با آب برخورد کردند

گروسی ادامه داد: متاسفانه افرادی که در ایندیپندنسیا کارهای مثبت انجام می دهند اخراج می شوند. مثلاً با آقای آجورلو که اصلاً حرف نمی زد و مصاحبه نمی کرد و آنقدر در استقلال آرامش ایجاد کرده بود که در نهایت مجبور شد استقلال را ترک کند، چطور برخورد کردند؟ گذاشتند کنار. بعد از آن آقای حجت کریمی همه این بدهی ها را پرداخت و مشکلات سال های آخر استقلال را برطرف کرد. اما آنها همچنین با او به گونه ای رفتار کردند که به او موهبت کار مستقل را نیز داد. مطمئن شوید که افکار عمومی را با این کارها فریب ندهید زیرا دست شما به روی همه باز است و دیگر نمی توانید مردم را گول بزنید. هرکسی که در استقلال سلام کار می کند، او را دور نگه دارد.

نبود مدیریت قوی باعث شد در رتبه دوم قرار بگیریم وگرنه…

کارشناس فوتبال استقلال اضافه کرد: مطمئنم اگر مدیریت قوی در استقلال وجود داشت و به درستی از تیم حمایت می کردیم، به جای اینکه در آخرین لحظات لیگ برتر برای تیم مشکل ایجاد کنیم، با اختلاف قهرمان می شدیم. لیگ و این تیم در مراحل پایانی جام حذفی را از دست داد. من واقعاً آرزوی استقلال را دارم. اگر من را نمی سوزاند این حرف ها را نمی زدم. چون در مورد مسائل مدیریتی خوب صحبت نمی کنم و فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کنم.

اینقدر به نوکران استقلال انگ نزنید

گروسی یادآور شد: یکی دیگر از رفتارهای ناخوشایند نسبت به مدیران سالم این است که می گویند آنها دشمن استقلال هستند، در حالی که تاریخ نشان می دهد در دوران مدیریت مدیران کارآمد چه اتفاقات مثبتی در استقلال رخ داده است. مثلا آقای آجورلو آمد و تیم را بعد از سال ها قهرمان کرد اما به او انگ دشمن زدند. آقای کریمی آمد و این مشکلات مالی را با استراماچونی حل کرد. نکونام را آورد و در عرض یک هفته مهرداد محمدی و سهرابیان را پای میز قرارداد آورد. اما از همان لحظه ای که این اتفاقات مثبت رخ داد به او انگ دشمن زدند و این عزیزان را در فضای مجازی در جایگاه بدی قرار دادند. پیام من به مالکان جدید هلدینگ استقلال است که امیدوارم با چشمان باز درباره اتفاقات آینده باشگاه استقلال تصمیم بگیرند.

۲۵۱ ۲۵۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.