افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

چه کت کتان باشد چه کت ژاکارد، شال را بر اساس رنگ آن انتخاب کنید. ترفندهایی برای ترکیب شال با مانتو

  • کد خبر : 24399
چه کت کتان باشد چه کت ژاکارد، شال را بر اساس رنگ آن انتخاب کنید.  ترفندهایی برای ترکیب شال با مانتو

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز از آنجایی که مانتو یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل زنان ایرانی است، ترکیب مانتو با شال یکی از سخت‌ترین بخش‌های استایل زنان ایرانی محسوب می‌شود. فراموش نکنید که اگر می خواهید استایلی زیبا و شیک داشته باشید باید ویژگی های زیادی را برای ترکیب شال […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز از آنجایی که مانتو یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل زنان ایرانی است، ترکیب مانتو با شال یکی از سخت‌ترین بخش‌های استایل زنان ایرانی محسوب می‌شود. فراموش نکنید که اگر می خواهید استایلی زیبا و شیک داشته باشید باید ویژگی های زیادی را برای ترکیب شال با مانتو در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، مهم نیست که کت شما چقدر زیبا و شیک باشد، اگر شال یا روسری، شلوار و حتی کیف و کفش نامناسبی را انتخاب کنید، می توانید ظاهری وحشتناک ایجاد کنید. از طرفی گاهی انتخاب شال مناسب می تواند زیبایی مانتو شما را دو چندان کند. پس قبل از انتخاب شنل ابتدا به رنگ مانتو توجه کنید زیرا هماهنگی رنگ ها برای استایل معجزه می کند، البته مدل مانتو نیز می تواند در انتخاب شنل تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال یک شال رسمی و کار شده با یک مانتو کتان به سبک کژوال ست نمی شود و برعکس اگر از یک شال نخی ساده متناسب با مانتو رسمی و کلاسیک خود استفاده کنید، انتخاب اشتباهی کرده اید.

مانتوها در طرح های ساده تک رنگ یا طرح های رنگارنگ دوخته می شوند. اما در کل بهتر است مانتوهای ساده در رنگ های خنثی را با شال و روسری در رنگ های گرم یا سرد ست کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با چند نمونه از شال های تابستانی با مانتو آشنا شوید.

شال را با مانتو ترکیب کنید

شال صورتی را با کت کرم و آبی ترکیب کنید.

یکی از شال های جذاب و تابستانی که اکثر خانم ها برای استایل خود انتخاب می کنند، شال صورت است، به نظر شما این شال جذاب با چه رنگ هایی می آید؟ می توانید یک شال صورتی بپوشید تا با کت آبی روشن یا کت کرمی خود هماهنگ شود. خز کرم واضح است زیرا رنگ آن خنثی است و با همه رنگ ها ست می شود، اما برای هماهنگی با خز آبی، خوب است در نظر بگیرید که چه نوع آبی را با چه نوع صورتی ست می کنید. به عنوان مثال، آبی زغالی را با صورتی و عروسکی پررنگ، و آبی آسمانی را با صورتی روشن و پاستلی ست کنید، زیرا برعکس نمی توانید ظاهری سکسی و تابستانی داشته باشید.

شال را با مانتو ترکیب کنید

شال را با مانتو ترکیب کنید

شال سبز یا قرمز زارا را با کدام پالتو می توان ترکیب کرد؟

یکی از رنگ های ترند سال سبز زارا است، سبز زارا یکی از رنگ هایی است که می توانید در اکسسوری هایی مانند شال یا روسری استفاده کنید. البته فراموش نکنید که رنگ قرمز نیز می تواند استایل شما را متحول و زیبا کند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را شاد و پر انرژی بگذرانید و در عین حال ظاهری شیک داشته باشید، بهتر است کت کتان طبیعی را متناسب با این دو مدل شال انتخاب کنید. کت کتان طبیعی معمولا رنگ شیری و صورت سفید دارد و به راحتی با این رنگ ها ترکیب می شود. البته یکی از نکاتی که در ترکیب این دو مدل شال باید به آن توجه کنید این است که رنگ شال نباید به گونه ای باشد که از جذابیت و خلوص رنگی شال کاسته شود.

شال را با مانتو ترکیب کنید

شال را با مانتو ترکیب کنید

شال را با مانتو ترکیب کنید

مانتو سبز را با چه شالی ترکیب کنیم؟

مانتو سبز یکی از پرطرفدارترین مانتوهایی است که در تمام فصول سال استفاده می شود، پس بهتر است بدانید که چگونه شال را با این مانتو ترکیب کنید. می توانید از شال های نارنجی، آبی بنزینی، کرم یا سرخابی برای هماهنگی با شنل سبز استفاده کنید. شاید باورتان نشود، اما استایل تابستانی با این رنگ ها می تواند در اواسط تابستان برای شما بمب انرژی باشد. ممکن است لباس های زیبای زیادی داشته باشید، اما وقتی آن ها را می پوشید، احساس می کنید که رنگ لباس هایتان خیلی هماهنگ نیست و با وجود هزینه ای که خرج کرده اید، استایل شما چندان چشمگیر نیست. پس قبل از خرید لباس حتما به هماهنگی رنگ ها توجه کنید.

شال را با مانتو ترکیب کنید

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.