افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

چه چیزی و چگونه کفش را ترکیب کنیم؟ / توصیه کامل و عالی این است که انتخاب کفش برای شیک بودن اصولی دارد

  • کد خبر : 184695
چه چیزی و چگونه کفش را ترکیب کنیم؟  / توصیه کامل و عالی این است که انتخاب کفش برای شیک بودن اصولی دارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند استایل خوبی داشته باشند و برای این موضوع دست به هر کاری می زنند، چون بالاخره استایل شما می تواند جلوی شما حرف بزند و اطلاعات خاصی را به افرادی که شما را می بینند بدهد، به همین دلیل داشتن آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند استایل خوبی داشته باشند و برای این موضوع دست به هر کاری می زنند، چون بالاخره استایل شما می تواند جلوی شما حرف بزند و اطلاعات خاصی را به افرادی که شما را می بینند بدهد، به همین دلیل داشتن آن مهم است. . به روز. البته ما قصد نداریم از شیک پوشی پیروی کنیم، مثلا اگر مانتو ژاکاردی دارید بسته به سال به دنبال ایده هایی برای ترکیب مانتو ژاکارد باشید. تعدادی از چیزهای دیگر در اصل یکسان هستند، کتی که سال گذشته پوشیدید، اما با چنین تغییرات کوچک، ظاهر جدیدی برای خود ایجاد می کنید که حال و هوای شما را تغییر می دهد.

پس در کل داشتن تیپ و استایل خوب جسارت و خلاقیت می خواهد، یعنی همیشه در جهت جریان آب نروید و به جای تقلید از یک نفر استایل های جدیدی برای خود بسازید. جایی که می توانید خلاقیت خود را نشان دهید این است که به سراغ سبک هایی بروید که به طور کلی می شناسید، اما باید به دقت به جزئیات فکر کنید و قطعات را مانند یک پازل در کنار هم قرار دهید، مانند سبک وینتیجی که در مطالب قبلی به آن اشاره شد. ما به شما می گوییم که می توانید بخوانید و لذت ببرید، اما بیایید به مقاله امروز برویم که شاید یکی از شبهات رایج یعنی ترکیب کفش ها را حل کند و برای این کار می خواهیم یک سری به شما نشان دهیم. از اصول قطعا مفید خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

قانون یک درجه تیره تر یا روشن تر است.

خب کاملا مشخص است که برای انتخاب رنگ کفش، اکسسوری، کیف و … باید به رنگ کت یا پیراهنی که می پوشیم توجه کنیم، زیرا این لباس بسیار بزرگ است و جلب توجه می کند و اینکه به همین دلیل است که می توانید آن را با رنگ قسمت بالایی بدن مقایسه کنید. کفش مناسب را خودتان انتخاب کنید. یک قانون وجود دارد که رنگ کفش شما باید یک درجه روشن تر یا تیره تر باشد، زیرا در این صورت می توانید هارمونی منحصر به فردی ایجاد کنید که همه را خوشحال کند. به عنوان مثال، اگر لباس آبی روشن می پوشید، چه رنگی را برای کفش خود انتخاب کنید؟ آبی روشن یا نسبتاً تیره ممکن است بهترین گزینه باشد یا مثلاً اگر لباس شما قهوه ای است، کفش کرم و سرمه ای بسیار مناسب است.

کفش را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

قانون زیبایی اضداد با هم.

یکی دیگر از کارهایی که می توان برای دستیابی به یک ست کفش زیبا با سایر لباس های این سبک به خصوص با روسری و دستمال انجام داد، استفاده از رنگ های متضاد و قانون تضاد است، با اطمینان کامل به این قانون بروید و از نتیجه شگفت زده شوید. . به عنوان مثال، فرض کنید یک پیراهن آبی آسمانی را با کفش های زرد روشن ترکیب می کنید، این تضاد بسیار محسوس است و آن را دوست خواهید داشت، یا اگر سبک های آوانگارد را دوست دارید، می توانید یک پیراهن سرخابی روشن بپوشید و در کنار آن لباس آسمانی بپوشید. آبی. کفش های رنگارنگ و احساس هیجان را از لباس خود بگیرید و به دیگران منتقل کنید.

کفش را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

قانون شباهت کامل

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پشت ویترین فروشگاه ها یا در صفحات فروش اینترنتی کیف و کفش هایی کاملاً از جنس و پارچه یکسان را دیده باشید، مثلاً کیف و کفش هایی که طرح های سنتی دارند، چشم نواز هستند و باید فرم یکسانی داشته باشند. آنها می فروشند و می توانند کار شما را بسیار آسان تر کنند. تصور کنید که کیف و کفش‌هایتان طرح کاشی به رنگ آبی چشمگیر دارند، می‌توانید یک تن آبی روشن‌تر از رنگ آن‌ها یا کت‌های جین آبی را انتخاب کنید تا کت را با آن‌ها ترکیب کنید و آن‌طور بدرخشید. البته در مورد این مدل کیف و کفش یک نکته وجود دارد: شما فقط برای استایل روزمره و غیر رسمی می توانید از آن ها استفاده کنید و اگر استایل رسمی و جدی می خواهید، نمی توانید از آن ها استفاده کنید.

کفش را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.