افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

چه میوه هایی برای کاهش وزن مناسب هستند؟

  • کد خبر : 116401
چه میوه هایی برای کاهش وزن مناسب هستند؟

میوه ها منبع مهمی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند. انتخاب میوه های نادرست و پر کالری می تواند منجر به افزایش وزن شود. هندوانه100 گرم هندوانه تنها 30 کالری دارد. جالب است بدانید هندوانه به عنوان میوه ای پر آب، کمترین کالری را نسبت به سایر میوه ها دارد. سیب […]

میوه ها منبع مهمی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند. انتخاب میوه های نادرست و پر کالری می تواند منجر به افزایش وزن شود.

هندوانه
100 گرم هندوانه تنها 30 کالری دارد. جالب است بدانید هندوانه به عنوان میوه ای پر آب، کمترین کالری را نسبت به سایر میوه ها دارد.

سیب زمینیها
100 گرم آلو تنها 20 کالری دارد. برای کاهش وزن، فرد باید کالری کمتری نسبت به کالری که می سوزاند مصرف کند. یکی از راه های دریافت کالری کمتر، مصرف غذاهای کم کالری و سیر کننده است و آلو جزء این دسته از مواد غذایی است و این به دلیل فیبر بالای آن است.

آناناس
هر 100 گرم آناناس تنها 29 کالری دارد. آنزیم بروملین موجود در آناناس دارای اثرات لیپولیتیک و پروتئولیتیک است که به سوزاندن چربی در سراسر بدن کمک می کند.

گریپ فروت
این میوه در هر 100 گرم 30 کالری دارد. گریپ فروت یک غذای رژیمی و سریع برای کاهش وزن است. دارای چندین خواص مرتبط با کاهش وزن است، به ویژه محتوای فیبر آن، که به افزایش سیری و کاهش کالری دریافتی کمک می کند.

هلو
هلو در هر 100 گرم تنها 38 کالری دارد. با وجود مقدار زیادی ریزمغذی های مفید، هلو کالری کمی برای بدن دارد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. میزان قند و چربی این میوه کم است و با افزایش متابولیسم و ​​احساس سیری ناشی از وجود فیبر باعث کاهش وزن می شود.

گواوا
100 گرم گواوا فقط 38 کالری دارد (درخت گواوا بومی آمریکای جنوبی و مرکزی، پرو، برزیل و مکزیک است و همچنین در سایر مناطق جهان از جمله جنوب آسیا، پاکستان، هند و بخش هایی از جنوب آسیا یافت می شود). . ایران میوه آن چیزی شبیه زیتون یا انار است، ریز و شیرین است و به صورت خام یا پخته به صورت مربا و ژله مصرف می شود. طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده، این میوه دارای ویتامین E و A، ویتامین C، فیبر و ویتامین های گروه B به همراه کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، روی و سدیم است.

اژدهای میوه
هر 100 گرم پیتاهایای گرمسیری 40 کالری دارد. میوه اژدها میوه ای آبدار، کم کالری و سرشار از فیبر است. بنابراین، در رژیم کاهش وزن، شما را برای مدت بیشتری سیر نگه می دارد و از پرخوری جلوگیری می کند.

سیب
هر 100 گرم سیب 49 کالری دارد. ترکیب آب و فیبر موجود در سیب باعث سیری زودرس می شود و مطالعات نشان می دهد که خوردن یک سیب قبل از غذا بسیار موثرتر از آب سیب است، به علاوه در مقایسه با غذاهایی که این کار را نمی کنند، زمان قابل توجهی را صرف خوردن یک سیب می کنید. داشتن فیبر باعث می شود احساس سیری بیشتری کنید. بنابراین سیب باعث کاهش اشتها و کاهش وزن می شود.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.