افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

چه مدت باید قرص فیتو مصرف کرد و چه مدت طول می کشد تا اثر آن مشاهده شود؟

  • کد خبر : 196351
چه مدت باید قرص فیتو مصرف کرد و چه مدت طول می کشد تا اثر آن مشاهده شود؟

به گزارش فرتاک نیوز، کپسول مو فیتو واقعا یک مکمل غذایی بسیار مفید و موثر برای تقویت مو و شبیه ناخن است. این کپسول با تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز فولیکول های مو می تواند به بهبود وضعیت مو و ناخن کمک کند. علاوه بر این بیوتین و ویتامین های B، A […]

به گزارش فرتاک نیوز،

کپسول مو فیتو واقعا یک مکمل غذایی بسیار مفید و موثر برای تقویت مو و شبیه ناخن است. این کپسول با تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز فولیکول های مو می تواند به بهبود وضعیت مو و ناخن کمک کند. علاوه بر این بیوتین و ویتامین های B، A و C نقش مهمی در تقویت و سلامت مو ایفا می کنند و در ضخامت آن تاثیر مثبت دارند. این مواد مغذی از فولیکول‌ها و ریشه‌های مو حمایت می‌کنند و می‌توانند موها را ضخیم‌تر و قوی‌تر کنند. استفاده از کپسول مو فیتو به عنوان یکی از اجزای زیبایی و مراقبت از سلامت مو و ناخن می تواند به بهبود کیفیت و زیبایی آنها کمک کند. اما همچنان توصیه می شود قبل از شروع هر نوع مکمل یا تغذیه مکمل با پزشک خود مشورت کنید تا بر اساس نیاز و شرایط خود توصیه های مناسب را دریافت کنید.

ترکیبات این قرص:

سوال مهم اینجاست: ترکیبات طبیعی این محصول چیست و چگونه به سلامت مو، پوست و ناخن ما کمک می کند؟ این ترکیبات در یک فرمول کاملا گیاهی و شامل عرقیات معطر و عصاره های گیاهی با خواص درمانی می باشد که به مکملی بسیار مناسب و ایده آل برای تقویت مو، پوست و ناخن تبدیل شده است.

  • ویتامین B5 و B2: این ویتامین ها به سلول ها در تولید انرژی کمک می کنند.
  • ویتامین B6: در ساختار سیستئین، اسید آمینه مهمی که در تولید کراتین نقش دارد، موثر است.
  • ویتامین B7 (بیوتین): بیوتین در متابولیسم اسیدهای آمینه نقش دارد و به حفظ سلامت طبیعی مو کمک می کند.
  • ویتامین C و E: این ویتامین ها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و می توانند از پیاز مو محافظت کنند.
  • روی: این ماده معدنی مهم به حفظ سلامت مو و ناخن کمک می کند.
  • روغن گل گاوزبان و روغن جوانه گندم: این روغن ها سهم متعادلی از اسیدهای چرب ضروری دارند.

تاثیر فیتوپیل بر روی مو و ناخن:

این محصول بدون گلوتن، پارابن، سولفات، سیلیکون، مواد پتروشیمی یا روغن های معدنی ساخته شده است که اثرات بسیار مفیدی بر رشد و تراکم مو دارد.

  • درخشندگی پوست را افزایش می دهد.
  • حجم و طول مژه ها را افزایش می دهد.
  • موها را پرتر، ضخیم تر و قوی تر می کند.
  • ناخن ها را تقویت می کند و ترک ها را کاهش می دهد.
  • این محصول فاقد روغن معدنی، پارابن، سولفات و سیلیکون است.
  • نتایج بالینی نشان می دهد که 95٪ موثر است و بهبود قابل توجهی در سلامت مو ایجاد می کند.

سه تا چهار ماه طول می کشد تا قرص فیتو روی مو و ناخن اثر بگذارد. در ماه اول استفاده از این کپسول علائم کاهش ریزش مو و افزایش ضخامت مو مشاهده می شود. اما برای دستیابی به نتایج بهتر و ماندگارتر، توصیه می شود مصرف آن را برای مدت معینی ادامه دهید و به توصیه های پزشک یا متخصص خود عمل کنید.

تشخیص قرص اصل و تقلبی:

با توجه به گستردگی خواص و کاربرد فیتوپیل ها، شرکت های زیادی در سال های اخیر از این محصول کپی برداری کرده اند. اما محصول اصلی این شرکت تفاوت زیادی با نسخه های تقلبی دارد. بنابراین، قبل از خرید فیتوپیل ها، ارزش آن را دارد که از اصالت آنها اطمینان حاصل کنید. راه های تشخیص محصول اصلی از تقلبی شامل بافت و ظاهر، بررسی برابری کد قرص، بارکد قرص و مشخصات ظاهری آن است.

یکی از ویژگی های مهم فیتوپیل ها بافت روغنی و کمی چسبنده آن است که باعث چسبندگی قرص به لیوان و جلوگیری از حرکت آن می شود.علاوه بر این قرص ها و مکمل های طبیعی معمولاً روی شیشه و روی بسته بندی محصول دارای کد کودک حک شده است. . . این است. این کد فرزند باید در هر دو مکان یکسان باشد.

بارکد روی این محصول اطلاعاتی را در مورد محصول و سازنده آن در اختیار شما قرار می دهد که روی درج آن ثبت شده است. در نهایت کیفیت و بسته بندی محصول اصلی با محصولات تقلبی بسیار متفاوت است که با کمی دقت قابل تشخیص است.

نمونه ها و میزان فرصت های وتو:

برای مصرف قرص های گیاهی، روزی 2 کپسول را با یک لیوان آب ترجیحاً صبح میل کنید. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول باعث کاهش ریزش مو در مردان و زنان شده است.

برای بهترین نتیجه، مردان می توانند از شامپو انرژی زا فیتوکسیل و درمان نازک کننده مو فیتوکسیل نیز استفاده کنند. علاوه بر این، خانم‌ها می‌توانند از محصولات فیتوزیان برای درمان موهای نازک و شامپو حجم‌دهنده فیتوسیان برای موهای نازک استفاده کنند تا به نتایج عالی دست یابند.

البته استفاده دقیق از این قرص به تجویز پزشک شما بستگی دارد. به طور دقیق تر، برای برخی افراد یک قرص در روز تجویز می شود، در حالی که برای برخی دیگر نسخه می تواند به 2 قرص در روز برسد.

افرادی که قصد استفاده از قرص های گیاهی بدون نسخه و بدون نسخه را دارند باید در نظر داشته باشند که وضعیت جسمی و سلامت هر فرد ممکن است با دیگران متفاوت باشد. بنابراین همیشه توصیه می شود زمان دقیق مصرف و مقدار این محصول را با دستور و تجویز پزشک هماهنگ کنید. زمان صحیح مصرف روزانه این قرص، مصرف ۲ کپسول با یک لیوان آب، ترجیحاً صبح است. همچنین توصیه می شود برای گرفتن بهترین نتیجه، مصرف این مکمل را تا 4 ماه ادامه دهید.

مدت زمان تجویز قرص فیتو 4 ماه است و مصرف یک تا دو قرص در روز توصیه می شود.

  • نیم ساعت قبل و بعد از مصرف این محصول بهتر است از مصرف کافئین خودداری کنید تا در جذب ترکیبات موجود در قرص گیاهی اختلال ایجاد نشود.
  • با استفاده منظم و در زمان های تعیین شده می توان بهبود کاملی در کاهش ریزش مو در مردان و زنان مشاهده کرد.
  • برای دستیابی به نتایج بهتر، توصیه می شود علاوه بر این از شامپوهای حجم دهنده یا سایر محصولات مربوط به درمان موهای ریز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که مصرف هر گونه مکمل یا دارویی باید با تجویز و نظارت پزشک یا متخصص انجام شود و هرگونه تغییر در رژیم مصرف با مشورت پزشک انجام شود.

استفاده ممنوع

  • هیچ گونه منع مصرف خاصی برای این دارو وجود ندارد، اما در افراد مبتلا به حساسیت بیش از حد باید با احتیاط مصرف شود.
  • زنان باردار یا شیرده نباید این دارو را بدون نسخه مصرف کنند.
  • اگر سابقه پزشکی خاصی دارید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • افراد مسن باید از مصرف اکتنازی بدون تجویز پزشک خودداری کنند. اگرچه موارد خاصی از خطر مصرف در افراد مسن وجود ندارد، اما باید با احتیاط و با نظر پزشک مصرف شود.

اثرات جانبی

بسیاری از محصولات بهداشتی و درمانی پس از مصرف عوارض جانبی احتمالی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. تاکنون هیچ عارضه جانبی شایع و خطرناکی از فیتوپیل ها گزارش نشده است. البته در مواردی هم شاهد بثورات پوستی در افراد بوده ایم که مهم ترین عارضه محسوب می شود. این راش ها به بیوتین موجود در قرص نسبت داده می شوند و معمولا موقتی هستند و پس از مدتی خود به خود از بین می روند. اگر عوارض پوستی پس از قطع مصرف باقی ماند، به پزشک خود اطلاع دهید.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.