افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

چه لباس هایی برای اندام گلابی شکل خوب است / هی حرص نخور برای تیپ خودت این قانون را بدان همه چیز خوب است

  • کد خبر : 226708
چه لباس هایی برای اندام گلابی شکل خوب است / هی حرص نخور برای تیپ خودت این قانون را بدان همه چیز خوب است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اندام ها انواع مختلفی دارند. یکی از این تیپ ها، اندام گلابی شکل است که اکثر خانم های با این استایل اندام در انتخاب لباس و حالت دادن به موهای خود دچار مشکل می شوند. قبلاً می دانید که ویژگی بدن های گلابی شکل این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اندام ها انواع مختلفی دارند. یکی از این تیپ ها، اندام گلابی شکل است که اکثر خانم های با این استایل اندام در انتخاب لباس و حالت دادن به موهای خود دچار مشکل می شوند. قبلاً می دانید که ویژگی بدن های گلابی شکل این است که معمولاً قسمت بالایی بدن نازک دارند و از طرف دیگر قسمت پایینی بدن آنها زیاد است. یعنی سینه و شانه های کوچک و ران و باسن بزرگ دارند! خب، بدون شک چنین ابعادی می تواند برای شیک پوشی مشکل ساز شود، زیرا لباس ها اندازه های اولیه دارند و از طرفی با انتخاب لباس های نامناسب، در واقع اندام گلابی شکل خود را گلابی شکل کرده اید! یعنی قسمت های بزرگتر پررنگ تر و قسمت های کوچکتر گم می شوند! اما چه باید کرد؟ چگونه می توانیم لباس مناسب برای داشتن بهترین استایل را پیدا کنیم؟

مشکلی نیست! هر مشکل یا راه حلی برای مشکل شما در اینجا راه حلی دارد. فقط با ما بمان

چگونه بالاتنه گلابی شکل را برجسته کنیم؟

– با استفاده از پارچه های چاپ شده و افزودن تزئینات روی شانه می توانید خط شانه را به صورت بصری گسترش دهید. چه مفهومی داره؟ یعنی به این ترتیب در واقع در خطای دید شانه های خود را بازتر نشان دادید در حالی که در این قسمت از بدن کوچک هستید.

– نباید از رنگ های تیره برای قسمت بالایی بدن خود استفاده کنید و همیشه رنگ های روشن با طرح ها و پارچه های شلوغ را انتخاب کنید.

– اگر فکر می کنید با پوشیدن بلوزهای گشاد در واقع قسمت بالایی بدن خود را بزرگتر نشان می دهید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید، زیرا با این حرکت کمر خود را گشاد کرده و زیبایی آن را از بین می برید.

حال چگونه می توان قسمت پایین بدن خود را از افق محو کرد؟ کمی پایین تنه را نشان می دهد.

– بهترین ایده برای شما این است که از شلوار جین تنگ یا شلوارهای پارچه ای تنگ دوری کنید و در عوض شلوارهای بلند یا راسته و بوت برش را امتحان کنید. قطعا پشیمان نخواهید شد

– قبلاً می دانید که به طور کلی رنگ های تیره برخلاف رنگ های روشن بزرگ همه چیز را از بدن تا فضا کوچکتر نشان می دهند! پس بهتر است از رنگ های تیره برای قسمت پایین بدن استفاده کنید.

– بر خلاف لباس هایی که برای بالاتنه گفتیم، نباید لباس هایی با جیب بزرگ یا تزئینات زیاد برای پایین تنه بپوشید.

564365

بدن گلابی شکل باید چه بپوشد؟

خب همه خانم هایی که اندام گلابی شکلی دارند در خرید و پوشیدن شلوار مشکل دارند. در اینجا باید از شلوارهایی استقبال کنید که رنگ های تیره، برش های صاف و دوخت ساده دارند. به این ترتیب توجه به قسمت پایین بدن کاهش می یابد و نگاه به آن سمت نمی رود. به طور کلی شلوارهای ساده و قدبلند بهترین انتخاب برای شما هستند و شلوارهایی که کمر کوتاهی دارند و به زیر کمر می رسند را نباید بپوشید زیرا باسن را برجسته تر می کند. از طرف دیگر، شلوار شما باید بدون حلقه کمربند، پلیسه، جیب بزرگ، چاپ و پیچ و تاب باشد.

اما چی بپوشم؟ اگر فرم بدن شما گلابی شکل است، می توانید شلوار جین بپوشید، شلوار جین بلند راست، بوت برش و جین گشاد می تواند انتخاب مناسبی باشد.

صورتی 84984

با دامن گلابی شکل چه بپوشیم؟

دامن ممکن است بهترین لباس برای پوشاندن باسن پهن و اندام های گلابی شکل باشد. شما باید دامن هایی را انتخاب کنید که باریک هستند و می توانند اندام شما را لاغرتر نشان دهند. دامن هایی که لبه های پهن دارند و تا زانو یا بین زانو و ساق پا می رسد بهترین هستند.

از پوشیدن دامن های خیلی پر و دامن هایی با جزئیات افقی سنگین که فرم اندام شما را اغراق آمیز می کند خودداری کنید و دامنی را انتخاب کنید که جزئیات و تزیینات زیادی نداشته باشد.

54554



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.