افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

چه رنگ هایی می تواند استایل شما را روشن کند / اگر سبزه هستید و می خواهید ظریف باشید، بیایید

  • کد خبر : 206676
چه رنگ هایی می تواند استایل شما را روشن کند / اگر سبزه هستید و می خواهید ظریف باشید، بیایید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، حتماً ظاهر و استایل خیلی چیزها را نشان می دهد. از شخصیت و هویت گرفته تا زیبایی و اصالت و حتی نوع اعتقاد. جذابیت تصادفی نیست و شما با نحوه لباس پوشیدن، راه رفتن و نشستن و البته حرف زدن و رفتارتان جذابیت یا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، حتماً ظاهر و استایل خیلی چیزها را نشان می دهد. از شخصیت و هویت گرفته تا زیبایی و اصالت و حتی نوع اعتقاد. جذابیت تصادفی نیست و شما با نحوه لباس پوشیدن، راه رفتن و نشستن و البته حرف زدن و رفتارتان جذابیت یا عدم جذابیت خود را تضمین می کنید. زیبایی ظاهر یک خانم کمی سخت است، می دانید که خانم ها باید به مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال و روسری توجه کنند، از طرفی در کنار ترکیب همه این ها، به آرایش، لاک ناخن نیز توجه کنند. و لوازم جانبی که معمولاً مراقبت زیادی دارند. خدایا سخت بود، نه؟

در حالی که آقایان اکسسوری خاصی ندارند و از طرفی اصلا آرایش و لاک نمی زنند. حالا با انتخاب دوباره استایل و مدل همه اینها، واقعا مهم است که هر کدام از این لباس ها چه رنگی باید داشته باشند و آیا با هم و با رنگ پوست ما همخوانی دارند یا نه. به عنوان مثال، در مقاله قبلی در مورد اینکه چه رنگ لباس هایی با پوست گندمی می آید صحبت کردیم، اما این بار می خواهیم در مورد رنگ هایی صحبت کنیم که می توانند پوست شما را تیره یا روشن تر نشان دهند. پس اگر شما هم این دغدغه را دارید با ما همراه باشید.

رنگ قرمز نوع پوست شما را روشن می کند

رنگ قرمز یکی از رنگ هایی است که واقعا به شما درخشش می دهد! اگر پوست سفید و روشنی دارید روشن‌تر می‌شوید و اگر قهوه‌ای یا سبز هستید دو یا سه درجه روشن‌تر می‌شوید. قرمز، به خصوص در لاک ناخن، می تواند دستان ریا سما را سفیدتر نشان دهد و اگرچه ممکن است برای او خوب به نظر نرسد، اما رنگی بسیار خنثی است که می تواند هم در رنگ پوست تیره و هم برای پوست روشن خوب به نظر برسد.

تحت عنوان

جین آبی کم رنگ بسیار زیباست، اما پوست را تیره می کند.

من شخصاً پوست قهوه ای دارم و وقتی شلوار جین آبی کم رنگ می پوشم، بسیار هیجان زده می شوم زیرا آن ها به من بسیار زیبا می شوند! اما از طرفی این رنگ جذاب این خاصیت را دارد که پوست شما و من را تیره تر از آنچه هست نشان دهد. شلوار جین اغلب با رنگ های آبی پوشیده می شود، اما با این اشتباه، رنگ های گندمی و سبز برای خانم ها تیره تر می شود.

0

آبی روشن بپوشید تا پوستتان روشن شود.

از جمله رنگ های دیگری که در آبی و شلوار جین وجود دارد، رنگ آبی تیره است که در قالب انواع شلوار جین مانند مدل مامان یا کیف، لاغر و دمپایی دیده می شود. این رنگ بسیار پرطرفدار است و برای هر سنی و هر تیپ و شخصیتی قابل استفاده است، اما مشخصه آن این است که آبی تیره می تواند پوست افراد گندمی را روشن تر نشان دهد. مخصوصاً اگر شلوار مامانش خوب باشه! بنابراین اگر می خواهید روشن تر از آنچه هستید به نظر برسید، می توانید به سراغ شلوار جین پررنگ بروید.

تحت عنوان

این کرم می تواند پوست گندم را روشن کند.

خب، تا اینجا در مورد رنگ های تند با رنگدانه های قوی صحبت کردیم، اما بهتر است رنگ خنثی و محبوبی مانند کرم را انتخاب کنید. کرم تیره کننده یا روشن کننده؟ شاید با توجه به رنگ آبی روشن، کرم هم کم رنگ است، بنابراین تیره می شود، که باید بگوییم سخت در اشتباه هستید، زیرا کرم خاصیت روشن کنندگی دارد و برای افرادی که پوست روشن و گندمی دارند بسیار مناسب است. کرم نیز رنگی در نظر گرفته می شود که زیبایی خاصی به هر دو طیف رنگی پوست می بخشد.

ست کرم-مانتو

خردلی رنگ خاصی است که به همه نمی آید! هوا تاریک می شود

خردلی یکی از رنگ هایی است که پوست شما را تیره تر از آنچه هست نشان می دهد و یکی از اشتباهات دیگر این رنگ این است که برای همه مناسب نیست. افرادی که رنگ خردلی را دوست دارند بسیار جذاب هستند زیرا این رنگ یا نمی آید یا زیاد می آید.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.