افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

چه رنگی برای حالت دادن به پوست سفید، جذابیت آن را صد برابر می کند؟ / اینقدر زیبایی نمی بینیم

  • کد خبر : 209774
چه رنگی برای حالت دادن به پوست سفید، جذابیت آن را صد برابر می کند؟  / اینقدر زیبایی نمی بینیم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک مدل لباس شما بسیار مهم است، اما باید بدانید که این فقط 50 درصد موضوع است و بقیه مسائل مربوط به استایل اندام یا رنگ پوست شما و در نهایت این است. اینجوری تیپ شما خوش تیپ میشه! بهتر است بدانید حتی اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک مدل لباس شما بسیار مهم است، اما باید بدانید که این فقط 50 درصد موضوع است و بقیه مسائل مربوط به استایل اندام یا رنگ پوست شما و در نهایت این است. اینجوری تیپ شما خوش تیپ میشه! بهتر است بدانید حتی اگر بهترین لباس ها را با جذاب ترین مدل ها با قیمت بسیار بالا تهیه کنید، اما رنگ آن با پوستتان یکی باشد، صد در صد به درد نمی خورد!

بدون شک در نگاه اول خواهید گفت از کجا بدانم رنگ پوستم چه رنگی است و سپس چگونه بدانم چه رنگی به من می آید؟ خوب، باید بگوییم که همه این سوالات را می توان در اینجا پاسخ داد. رنگ پوست شما گندمی است؟ فقط به مقاله “گندم” بروید و متوجه شوید.

اما اگر رنگ پوست شما سفید است، پس اینجا بمانید و به داستان ما ادامه دهید. آفرین خانم زیبا

ابتدا به عروسک خود بروید

اما قبل از این ابتدا باید متوجه شوید که رنگ پوست شما روشن است یا خیر، زیرا فقط مچ دست خود را در مقابل نور خورشید قرار دهید و به آن نگاه کنید. رنگ رگ‌هایتان را بررسی کنید، اگر رنگ رگ‌هایتان سبز است، رنگ پوستتان خنثی است و اگر رنگ رگ‌ها به سمت بنفش می‌رود، در واقع رنگ پوستتان گرم است و اگر رنگ آبی را در آن ببینید. دستان شما، سپس رنگ پوست شما سرد و روشن است.

اگر رنگ پوست شما سفید است، می توانید آبی سرمه ای بپوشید.

در دنیایی که رنگ مشکی به قوی‌ترین رنگ خنثی تبدیل شده است و می‌تواند با هر رنگ پوستی مطابقت داشته باشد، افراد با پوست روشن باید تجدید نظر کنند و آبی تیره را انتخاب کنند. در واقع کسانی که رنگ پوست گرم دارند باید رنگ آبی سرمه ای روشن را انتخاب کنند و خانم هایی که رنگ پوست سرد و روشن تری دارند نباید رنگ سرمه ای تیره را که زیباترین است خریداری کنند.

استایل برای پوست سفید

رنگ های خنثی می توانند روی پوست های روشن عالی به نظر برسند.

در نگاه اول می توان گفت رنگ های خنثی خسته کننده هستند و خوب نیستند، اما باید بگوییم که این سبک رنگی برای افراد سفید پوست و پوست روشن می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد. از رنگ چه می فهمیم؟ به عنوان مثال، رنگ های خنثی مانند بژ، خاکستری، کرم و قهوه ای، مخصوصا برای شما که پوست روشن اما با ته رنگ گرم دارید، بسیار بسیار خوب به نظر می رسند و جلوه منحصر به فردی دارند.

استایل+برای+پوست+سفید (1)

سبک رنگ های زمینی می تواند شما را منحصر به فرد کند

رنگ‌های خاکی مانند نمونه‌های بالا می‌توانند برای پوست‌های روشن جذاب باشند. خاکی زمانی بین خاکستری و کرم روشن یا قهوه ای کم رنگ است و به دلیل تضاد ملایمی که در برابر پوست روشن ایجاد می کند، ظاهری گرم و طبیعی به پوست شما می بخشد. این رنگ ها در ترکیب با پوست روشن می توانند بسیار ظریف باشند و گرما و عمق پوست را افزایش دهند.

استایل برای پوست سفید

رنگ های پاستلی می توانند پوست شما را پرنسسی جلوه دهند

ممکن است رنگ های پاستلی وجود داشته باشد که برای پوست روشن مناسب نباشد و چهره شما را بیش از حد بی روح جلوه دهد! برعکس، انتخاب رنگ پاستلی متناسب با رنگ پوست شما در بسیاری از موارد می تواند بهتر به نظر برسد. اگر زنی با ته رنگ گرم هستید، باید بگوییم که رنگ هایی مانند هلویی یا زرد روشن می توانند زیبا به نظر برسند و اگر ته رنگ سردی دارید، به نظر ما اعتماد کنید و به دنبال رنگ هایی مانند آبی روشن، صورتی، روشن و رنگ بنفش. و جذاب ترین حالات خود را به تصویر بکشید.

استایل+برای+پوست+سفید

رنگ های جواهرات می توانند چهره را زیباتر نشان دهند.

باید بدانید که رنگ های جواهرات ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما برای پوست های روشن بسیار مناسب است. در واقع این رنگ های غنی و مجلل تضاد بسیار خوبی با پوست روشن ایجاد می کنند و به آن طراوت و عمق می بخشند. به عنوان مثال، سبز زمردی، آبی یاقوتی و بنفش آمیتیست را برای سفیدپوستانی که موهای تیره دارند، امتحان کنید، ببینید چه اتفاقی می افتد! با رنگ های جواهری مانند سبز تیره و بنفش در کنار این رنگ های لباس می توانید زیبایی ظاهر خود را دو چندان کنید.

استایل برای پوست سفید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.