افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

چه رابطه ای بین اندازه بینی مرد و اندازه آلت تناسلی او وجود دارد؟

  • کد خبر : 23259
چه رابطه ای بین اندازه بینی مرد و اندازه آلت تناسلی او وجود دارد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به قبلاً خوانده بودیم که یک پزشک ادعا کرده است که می توان از طول انگشتان مرد برای پیش بینی اندازه آلت تناسلی او استفاده کرد. اما اکنون دانشمندان کشف کرده اند که از طول بینی نیز می توان برای تعیین اندازه آلت تناسلی استفاده کرد. به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

قبلاً خوانده بودیم که یک پزشک ادعا کرده است که می توان از طول انگشتان مرد برای پیش بینی اندازه آلت تناسلی او استفاده کرد. اما اکنون دانشمندان کشف کرده اند که از طول بینی نیز می توان برای تعیین اندازه آلت تناسلی استفاده کرد. به گفته آنها، مردان با بینی بلند آلت تناسلی بزرگتری دارند.

به گزارش اسمارتک نیوز و به گفته روزیاتو، دانشمندان دریافته اند که مردانی که بینی بلندتری دارند آلت تناسلی بزرگتری نیز دارند. آنها معتقدند این به این دلیل است که برخی از مردان در هنگام رشد در رحم در معرض سطوح بالاتر تستوسترون قرار می گیرند. هورمونی که نقش کلیدی در تشکیل بینی و اندام تناسلی نوزادان پسر دارد.

این تحقیق که توسط تیمی از پزشکان بیمارستان دانشگاه اولسان در کره جنوبی انجام شده است، نتایج یک مطالعه ژاپنی در سال 2021 را تأیید می کند که نشان می دهد مردانی که بینی 4.5 سانتی متری دارند، زمانی که نعوظ ندارند، میانگین طول آلت تناسلی خود را 10 سانتی متر دارند. اما کسانی که طول بینی شان به 5.5 سانتی متر می رسید، اندازه آلت تناسلی آنها به طور متوسط ​​13.4 سانتی متر بود.

آخرین مطالعه که بر روی 1160 مرد 30 ساله انجام شد، همچنین نشان داد که مردان با پاهای بزرگ بیشتر احتمال دارد آلت تناسلی بزرگتری داشته باشند.

برای سال‌ها، شواهد حکایتی (غیر علمی) حاکی از آن بود که مردانی که دست‌ها، پاها یا بینی‌های بزرگ‌تری دارند، اندام تناسلی بزرگ‌تری نیز دارند.

برخی مطالعات همچنین نشان می دهد که داشتن انگشت حلقه بلند به بزرگتر بودن آلت تناسلی نیز اشاره دارد.

دکتر Sungwoo Hong، محقق، گفت: اندازه بینی یک شاخص مهم برای اندازه آلت تناسلی است. و دور آلت تناسلی نیز به اندازه پا مربوط می شود.

وی خاطرنشان کرد که چندین مطالعه نشان داده است که قرار گرفتن در معرض هورمون ها در دوران بارداری بر رشد اندام های تولید مثل تأثیر می گذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.