افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

چهره جوان این پیرزن برایش دردسرساز شد/عکس

  • کد خبر : 378628
چهره جوان این پیرزن برایش دردسرساز شد/عکس

این خواننده جوان و پیر اروپایی برای رفتن به سفر و تور کنسرت خود با مشکل جالبی مواجه شد. به گزارش صبحگاهی، زمانی که این زن به فرودگاه رفت، ماموران از مطابقت چهره وی با سن پاسپورتش مطمئن نبودند و از وی بازجویی کردند. چهره زیبا و جوان این خواننده 41 ساله اوکراینی به قدری […]







این خواننده جوان و پیر اروپایی برای رفتن به سفر و تور کنسرت خود با مشکل جالبی مواجه شد.



به گزارش صبحگاهی، زمانی که این زن به فرودگاه رفت، ماموران از مطابقت چهره وی با سن پاسپورتش مطمئن نبودند و از وی بازجویی کردند.

چهره زیبا و جوان این خواننده 41 ساله اوکراینی به قدری است که بیشتر شبیه یک دختر 21 ساله است و این موضوع بارها در برنامه ها و گفتگوهای تلویزیون اوکراین مطرح شد. این خواننده جذاب در پاسخ به این موضوع نکاتی را بیان کرده بود.

حالا این جوانی و زیبایی برای او در ترکیه دردسرساز شد و مسئولان فرودگاه به دلیل مشکوک بودن به صحت گفته های خواننده اجازه عبور از قسمت کنترل گذرنامه را ندادند.

این زن 41 ساله اوکراینی به نام ناتالی ژنکیو در بخش کنترل گذرنامه فرودگاه ترکیه دچار مشکل شد زیرا چهره جوانش با سن او در پاسپورتش مطابقت نداشت. افسر نظارت حرف او را تایید نکرد و او را برای تحقیقات بیشتر به اتاق ویژه برد.

جوانان

این خواننده زن تلاش کرد تا آنها را متوجه حقیقت کند و با دلایل و دلایل دیگر قصد داشت به آنها بفهماند که از سن واقعی خود کمتر به نظر می رسد اما هیچ یک از عوامل این موضوع را نمی پذیرفت تا اینکه یکی از مسافران یکی از مسافران به بخش نظارت رسیده بود

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.