افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

چهره بازیگران زن لب دریا در خارج از مرزهای ایران / از متین ستوده تا نرگس محمدی یا هامون ستایش

  • کد خبر : 371715
چهره بازیگران زن لب دریا در خارج از مرزهای ایران / از متین ستوده تا نرگس محمدی یا هامون ستایش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- دنیای بازیگران دنیای عجیبی است، یک روز در اوج تب هستند و طعم شهرت را با ذوق مردمی می چشند، روز دیگر روی فرش شهرت می افتند و دیگر چندان به آنها اهمیت نمی دهند. همه اینها به تعداد بازیگرانی که در تلویزیون و سینما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- دنیای بازیگران دنیای عجیبی است، یک روز در اوج تب هستند و طعم شهرت را با ذوق مردمی می چشند، روز دیگر روی فرش شهرت می افتند و دیگر چندان به آنها اهمیت نمی دهند. همه اینها به تعداد بازیگرانی که در تلویزیون و سینما دارند، سریال هایی که در شبکه خانگی خود انجام می دهند و البته چهره آنها و میزان حاشیه سازی و فعالیت در اینستاگرام بستگی دارد که تفاوت بین آنها را رقم می زند. البته استعداد هم جای خودش را دارد اما نمی توان گفت در بالای جدول است! چون زمانی که مهارت حرف اول را می زد گذشته است و حالا بیشتر به این موضوع می پردازد که چند فالوور دارید و آیا چهره شما بیننده را جذب می کند یا خیر. بازیگران زن چه در ایران و چه در هالیوود همیشه بیش از مردان مورد توجه بوده اند. ژست‌ها، استایل‌شان، مکان‌هایی که می‌روند و سبک زندگی‌شان بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، هیچ کس به این موضوع اهمیت نمی دهد که فلان بازیگر در کنار دریا ایستاده است و چه ژستی اتخاذ می کند، اما بسیاری از مردم علاقه مند هستند که چه نوع ایکس فیگور یا بازیگر ایگرگ به ساحل آمده و چگونه بوده است. لباس پوشیده . برای همین آمدیم، تعدادی از بازیگرانمان را انتخاب کردیم و به عکس هایشان در کنار دریا دقت کردیم. در آینده با ما همراه باشید.

مریم مومن

این بازیگر دهه هفتادی که اکنون 26 سال سن دارد، با ایفای نقش در سریال «بانوی عمارت» دیده شد و به شهرت رسید. بازیگران زن بیش از آنکه در مسیر بازیگری فعال باشند، در واقع در رقابت مافیا به شهرت رسیدند. او در اینستاگرام بسیار فعال است و همین برای ظهور و شهرت یک چهره کافی است.

52757

فریبا نادری

اما فریبا نادری یکی از هنرمندان دهه شصتی است که دو بار ازدواج کرده اما طلاق نداشته است! چون همسر اول این بازیگر مسعود رسام کارگردان بود که بر اثر سرطان درگذشت و سالها بعد فریبا نادری با شخص دیگری ازدواج کرد. فریبا خانم نیز یکی از علاقه مندان به فعالیت های اینستاگرامی است، او عکس های زیادی از خودش به اشتراک می گذارد و سفرهای خارجی زیادی دارد.

فریبا+نادر

نرگس محمدی

سریال ستایش بدون شک یکی از بهترین و پرطرفدارترین سریال های تلویزیونی است که از فصل اول تا آخر چندین بار پخش شده و زیبا بود. درست است که فیلمنامه این نمایش قوی و آشنا بود، اما نکته بسیار مهم این است که بازیگری مثل نرگس محمدی چقدر شخصیت ستایش را به تصویر کشیده و مورد توجه قرار گرفته است. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد و بعد از ازدواج آنها سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتند که در اینجا یکی از سواحل آنها را می بینیم.

5257

متین ستایش می شود

متین ستوده یک هنرمند بسیار محبوب است زیرا او مستقیماً پیش رفت، البته با تغییرات بسیار جذاب در ظاهرش. خیلی ها بعد از تماشای متین ستوده در مسابقه جوکر فکر می کردند خانم خانم تغییرات مثبتی داشته است! این چهره در استایل بسیار خوب است و همیشه یکی از جسورترین چهره ها در رویدادهای سینمایی است. متین ستوده را در کنار دریا با ژست بازیگر می بینید! یعنی ژست دارد و ندارد، چون بازیگر و محدود است.

متین + ستایش کرد

نفیسه روشن

چند سالی است که نفیسه روشن را به عنوان بازیگر می بینیم و در واقع او را دور از هر چیزی که مربوط به بازیگری است می بینیم. او فعالیت های جانبی خودش را دارد که درست بعد از ناپدید شدنش از سینما و تلویزیون شروع شد. نفیسه شارون نیز به سفرهای مختلف علاقه زیادی دارد و چندین عکس از خود به اشتراک می گذارد.

نفیسه + روشن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.