افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

چهار هزار ملک در حالت تولید فروخته می شود

  • کد خبر : 295108
چهار هزار ملک در حالت تولید فروخته می شود

به گزارش بازار، ابراهیم بازیان بعدازظهر سه شنبه در گردهمایی خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان که بار دیگر به اعتلای مقام معظم رهبری پرداختند. علم مخلص خدمت در کشور گفت: به موضوع بهره وری توجه کنید […]

به گزارش بازار، ابراهیم بازیان بعدازظهر سه شنبه در گردهمایی خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان که بار دیگر به اعتلای مقام معظم رهبری پرداختند. علم مخلص خدمت در کشور گفت: به موضوع بهره وری توجه کنید راکد بودن و مازاد دارایی های دولتی موضوعی مهم و ضروری است که تمامی دستگاه های دولتی ملی و استانی در این طرح مهم مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر روحیه و تلاش فراوانی در تولید کالای دولتی دارد گفت: در این راستا استاندار بوشهر با تشکیل جلسات، نظارت مستمر و شناخت عمیق به موضوع تولید توجه ویژه دارد. .

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: امروزه نیاز به بهره وری در ابعاد مختلف از جمله تامین منابع اعتباری برای پیشبرد اهداف عمرانی در مناطق کشور و پروژه های نیمه تمام که در سال های اخیر آغاز شده است و اگرچه زمان ساخت آن است. بیش از 10 تا 15 سال است اما نتوانسته ایم از منابع بودجه ای اعتبار بگیریم.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: بهره وری یک توانایی پنهان در استان هاست که اگر به معنای عمیق آن توجه شود نه تنها تامین منابع را تسریع می کند، بلکه خدمات گسترده ای را برای بهره برداری از پروژه به مردم ارائه می کند. .

بازیان تاکید کرد: بدون همکاری نهادهای استانی و هماهنگی با نهادهای ملی که بتوانند با ادارات کل اقتصاد و دارایی استان به عنوان دبیرخانه و نماینده اجرایی وزارت اقتصاد در استان ها تعامل داشته باشند، بهره وری پیشرفت نمی کند.

وی با بیان اینکه املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان ها برای شهرها ارزشمند تلقی می شود و در مقیاس بزرگ است، گفت: گاهی این املاک ظرفیت ارزش افزوده دارند و کاربری، تراکم و پهنه بندی آن ها می تواند ارزش افزوده خوبی داشته باشد. و این رویکرد تاکید می کند که تولید خواص اضافی اجسام را تسریع می کند

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه روند تولید در سال های اخیر طولانی بوده است، گفت: با اصلاح این فرآیندها و تاکید شهید آیت الله رئیسی مبنی بر اعتماد به استان ها و پیگیری روند تولید با دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان ها تکمیل شود. پروژه های نیمه تمام، زمینه تولید نرم شده است.

بازیان با بیان اینکه استان بوشهر بسته های ارتقای تولید را تهیه کرده است، افزود: امید است با حسن توجه استاندار بوشهر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و همکاران وی در دستگاه های اجرایی، در در 20 ماه آینده شاهد اعلام گزارش سود بسیار خوبی برای تبدیل املاک مازاد خواهیم بود.» درآمد دولت از پروژه های نیمه تمام

وی بیان کرد: در رویکرد اخیر استان بوشهر را به عنوان یک حوزه برنامه ریزی و اجرا می بینیم و مرکز کشور را کمک کننده و تسهیل کننده مسلم این امر می دانیم و در آینده شاهد نتایج ارزنده ای در حوزه خواهیم بود. دولت . بهره وری.

رئیس سازمان خصوصی سازی به شناسایی 4 هزار ملک دولتی و مازاد تولید در استان ها اشاره کرد و تصریح کرد: بر اساس هدف گذاری 100 تلاش در تولید این املاک محقق می شود و اگر امروز این 100 تلاش محقق شود. و به پروژه های نیمه تمام در هر استان یک پروژه تزریق می شود. مقدار قابل توجهی کمک خواهد شد و مردم به طور عمومی اثرات بهره وری را خواهند دید.

بازیان تولید را یک ظرفیت نهفته دانست و گفت: تاکنون 2500 ملک دولتی استانی برای تولید شناسایی شده و در مرحله نهایی شدن برای تبدیل به نقد و واریز به خزانه و تخصیص پروژه ها است.

وی هدف گذاری امسال را بهره وری 4 هزار ملک دولتی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این 4 هزار ملک ظرفیت تبدیل شدن به منابع ضروری را دارند اما بدون تعامل و جدیت، بدون تلاش و بهره گیری از ظرفیت استان ها نمی توان به این مهم دست یافت. .

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون بیش از 50 واحد تا سال 1402 تولید شده است و امسال نیز برای تامین 40 واحد از محل تولید برنامه ریزی کرده ایم اما 100 واحد پیش بینی شده تا ظرفیت خوبی داشته باشیم. برای سال آینده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.