افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

چهار بازی و تنها یک بازی با کلین شیت. خسارت پورعلی گنجی به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 123197
چهار بازی و تنها یک بازی با کلین شیت.  خسارت پورعلی گنجی به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب مرتضی پورعلیگنجی که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند، کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشته اند. تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در فینال مسابقات اردن در تاریخ ۴ مهرماه به مصاف هم رفتند. در این دیدار و در نیمه دوم مرتضی پورعلی گنجی در […]

مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب مرتضی پورعلیگنجی که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند، کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشته اند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در فینال مسابقات اردن در تاریخ ۴ مهرماه به مصاف هم رفتند. در این دیدار و در نیمه دوم مرتضی پورعلی گنجی در برخورد با بازیکن قطری از ناحیه پا به شدت آسیب دید و پس از معاینات پزشکی مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و به همین دلیل بازی را از دست داد. بازی ادامه لیگ برتر

پس از غیبت پورعلیگنجی در ترکیب پرسپولیس، این تیم در سه بازی لیگ برتری و یک بازی آسیایی به مصاف حریفان خود رفته است که تنها در یک دیدار مقابل سرخ پوشان تهرانی توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و استقلال تاجیکستان گل خورد و این تیم تنها در دیدار مقابل ملوان حذف شد.

در غیاب پورعلیگنجی، «گئورگی گلسیانی» و حسین کنعانی زادگان همسر محمد در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار داشتند اما این دو مدافع در دیدارهای اخیر نشان داده اند که هنوز با هم هماهنگ نیستند.

به نظر می رسد این دو بازیکن برای رسیدن به هارمونی باید در مسابقات بیشتری در کنار هم باشند و یحیی گل محمدی و دستیارانش در غیاب پورعلی گنجی با چالش بزرگی روبرو شده اند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)