افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

چهارمین «تجربه بازی» با فرشاد عباسی ادامه دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407096
چهارمین «تجربه بازی» با فرشاد عباسی ادامه دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه فرهنگ سرای، چهارمین نشست ویژه برنامه «تجربه بازی» با حضور فرشاد عباسی در رسانه فرشان سرای برگزار می شود. Game Experience برنامه ای جدید از فرهنگسرای رسانه و سایت تخصصی Durbin.net است که ماهانه جلساتی را برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار می کند. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه فرهنگ سرای، چهارمین نشست ویژه برنامه «تجربه بازی» با حضور فرشاد عباسی در رسانه فرشان سرای برگزار می شود.

Game Experience برنامه ای جدید از فرهنگسرای رسانه و سایت تخصصی Durbin.net است که ماهانه جلساتی را برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار می کند. این ویژه برنامه در اولین جمعه هر ماه با حضور علاقه مندان به عکاسی از فعالیت های هنرمندان مختلف تجلیل می کند.

مهمان ویژه چهارمین برنامه تجربه بازی فرشاد عباسی دبیر سرویس عکس روزنامه همشهری است. وی برنده پنجمین جشنواره بین المللی عکاسی و فیلم ورزشی ایران است. فرشاد عباسی در طول دوران کاری خود عکس های ماندگار زیادی خلق کرده است که یکی از معروف ترین عکس های او عکس معروف حسن یزدانی و دیوید تیلور رو در رو در المپیک توکیو است که به دلیل زیبایی این موضوع در رسانه های جهان بازتاب داشت. عکس در آخرین روزهای اسفند 1402 پس از 30 سال فعالیت توانست حکم بازنشستگی خود را دریافت کند.

بر این اساس این دیدار روز جمعه 13 آبان ماه از ساعت 16 تا 18 در رسانه فرهنگسرا برگزار می شود و جمعی از نوجوانان فعال این فرهنگسرا در مورد تجربیات زندگی خود در روستا گفتگو می کنند. عکاسی ورزشی. و از زحمات این هنرمند قدردانی کنیم.

فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا واقع شده است. ورود برای عموم آزاد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.