افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

چنین مواقعی آرایش نکنید، پیر به نظر می رسید / آرایش همیشه زیبا نیست، زمان مناسبی هست

  • کد خبر : 307658
چنین مواقعی آرایش نکنید، پیر به نظر می رسید / آرایش همیشه زیبا نیست، زمان مناسبی هست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: آرایش کردن در واقع شغلی خوشایند و جذاب برای خانم ها محسوب می شود که درجه بندی می شود. بعضی ها زیاد آرایش می کنند و حتی برای استفاده روزمره هم صورتشان را از این طرف به طرف دیگر می چرخانند. برخی این کار را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: آرایش کردن در واقع شغلی خوشایند و جذاب برای خانم ها محسوب می شود که درجه بندی می شود. بعضی ها زیاد آرایش می کنند و حتی برای استفاده روزمره هم صورتشان را از این طرف به طرف دیگر می چرخانند. برخی این کار را به طور متوسط ​​انجام می دهند و تا حدی که زیباتر می شوند. دسته آخر زنان و دخترانی هستند که می خواهند طبیعی تر از آرایش صورت به نظر برسند و به همین دلیل اغلب دلتنگ اکسسوری هایی مانند ته رنگ و رژ لب می شوند. از کرم هایی با پوشش کمتر و … استفاده می کنند تا صورتشان طبیعی باشد و بدون آرایش در کنار هم به نظر برسند. اما مهم نیست که چه مدلی هستید، باید نکاتی را رعایت کنید. مثلاً بدانید چه زمانی اصلاً نباید آرایش کنید تا صورتتان خراب نشود و با ضایعات نه چندان زیبایی همراه نباشد. البته این آسیب ها خود به خود ظاهر نمی شوند و بعد از مدت کوتاهی ظاهر می شوند و مثلا بعد از دو سه روز می بینید وای من جوش زدم این لکه ها از کجا آمد و چیزهای دیگر. همه اینها منجر به تغییر در ظاهر زیبای پوست شما می شود.

وقتی میخوای بخوابی

برخی از خانم ها هستند که قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک نمی کنند و با همان آرایشی که دارند می خوابند، زیرا این اقدام به شدت اشتباه است و در واقع خوابیدن با آرایش می تواند برای سلامتی شما بسیار مضر باشد. پوست و باعث بسته شدن منافذ پوست و در نتیجه بروز آکنه می شود. همچنین فراموش نکنید که لوازم آرایشی می تواند چین و چروک و خطوط ریز روی پوست را جذب کرده و پوست ضعیف را کدر کند. سوزش و پف چشم ها نشانه خواب با آرایش است.

آرایش

بعد از تزریق بوتاکس

بسیاری از پزشکان نظر خود را می دهند و توصیه می کنند حداقل تا 4 ساعت و حداکثر 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس از لوازم آرایشی استفاده نکنید. در واقع آرایش بعد از بوتاکس می تواند باعث وارد شدن فشار به محل تزریق و حرکت بوتاکس به سمت اندام غیر هدف شود که باعث تغییر تقارن صورت و همچنین ورود مواد آرایشی از نقطه به پوست می شود . نفوذ سوزن انجام شد. به این ترتیب، صورت نیز می تواند عفونی شود که چیز خوبی نیست. بهتر است تا چند روز پس از تزریق بوتاکس از کرم های لایه بردار یا اسکراب استفاده نکنید، زیرا باعث تحریک پوست نیز می شوند و می توانند عوارض جانبی را تشدید کنند.

آرایش

در دوره لیزر موهای زائد.

اگر موهای زائد صورت خود را لیزر کرده اید، بهتر است برای مدت کوتاهی آرایش نکنید. همچنین فراموش نکنید که از مصرف داروهای موضعی مانند کرم های ضد آکنه خودداری کنید. در واقع اگر التهاب و قرمزی پوستتان از بین رفته باشد، می توانید بعد از 24 ساعت آرایش کنید.

آرایش

بعد از میکرونیدلینگ

شایان ذکر است که محصولات آرایشی حاوی مواد شیمیایی فعال تا 24 ساعت بعد از میکرونیدلینگ استفاده نشود، زیرا منافذ پوست پس از انجام میکرونیدلینگ همچنان باز است و به طور معمول استفاده از مواد آرایشی باعث ایجاد جوش و آکنه می شود. و همچنین افزایش التهاب پوست. بنابراین اجازه دهید پوست استراحت کند و نفس بکشد. طبق برخی تحقیقات، منافذ پوست 48 ساعت پس از میکرونیدلینگ بسته می شوند.

آرایش 1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.