افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

چنین داده هایی از بازگشت سرمایه گذاران کوچک بیت کوین خبر می دهد

  • کد خبر : 406225
چنین داده هایی از بازگشت سرمایه گذاران کوچک بیت کوین خبر می دهد

چنین داده هایی نشان می دهد که فعالیت سرمایه گذاران کوچک بیت کوین در حال حاضر بسیار شبیه به هفته های منتهی به شکستن رکورد ارز دیجیتال در ماه مارس دارد به گزارش اسمارتک نیوز و بر اساس یکی از تحلیل های منتشر شده در وب سایت Cryptocoin (CryptoQuant) حجم معاملات کمتر از 1000 دلار […]

چنین داده هایی نشان می دهد که فعالیت سرمایه گذاران کوچک بیت کوین در حال حاضر بسیار شبیه به هفته های منتهی به شکستن رکورد ارز دیجیتال در ماه مارس دارد

به گزارش اسمارتک نیوز و بر اساس یکی از تحلیل های منتشر شده در وب سایت Cryptocoin (CryptoQuant) حجم معاملات کمتر از 1000 دلار در روزهای کبیسه اخیر ۱۳٪ تجربه کرده است

نشانه هایی از بازگشت سرمایه گذاران خرد به بازار

علاقه سرمایه گذاران خرد به بیت کوین پس از رسیدن این ارز به بالاترین سطح در ماه مارس به میزان قابل توجهی کاهش یافت و هنوز رشد زیادی را تجربه نکرده است.

در حالی که به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاران خرد هنوز به بازار بازگشته‌اند، شاخص‌های مختلف از جمله داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که این ممکن است در حال تغییر باشد.

در گزارش CryptoQuant آمده است:

طی 30 روز گذشته، تقاضای سرمایه گذاران خرد حدود 13 درصد رشد داشته است. این وضعیت در اوایل اسفند مشاهده شد که نزدیک بود رکورد را بشکنیم. توجه داشته باشید که طی 4 ماه گذشته شاهد کاهش فعالیت سرمایه‌گذاران کوچک بوده‌ایم در حالی که نهنگ‌ها به شدت تجارت می‌کردند و انباشته می‌شدند.

حجم معاملات سرمایه گذاران خرده فروشی بیت کوین - منبع: CryptoQuant
حجم معاملات سرمایه گذاران خرده فروشی بیت کوین – منبع: CryptoQuant

قیمت بیت کوین در 30 روز منتهی به 20 اکتبر حدود 10 درصد افزایش یافته است. در همین مدت، حجم معاملات تا 1000 دلار حدود 13 درصد افزایش یافته است که مشابه وضعیت ماه مارس است.

اولیویرا، تحلیلگر رمزارز، می گوید:

رشد اخیر بیت کوین باعث شده است که سرمایه گذاران خرد به تجارت بازگردند و این نشان دهنده آغاز ریسک پذیری آنهاست.

نمودار بیت کوین 1 روزه تایم فریم - منبع: TradingViewنمودار بیت کوین 1 روزه تایم فریم - منبع: TradingView
نمودار بیت کوین 1 روزه تایم فریم – منبع: TradingView

علاقه سرمایه گذاران ایالات متحده به بیت کوین هنوز کم است

ریسک‌پذیری موضوعی است که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال است. بر اساس این داده ها، نقدینگی جهانی افزایش یافته و انتخابات آتی آمریکا نیز حال و هوای صعودی به بازار بخشیده است.

تحلیلگران QCP Capital در آخرین گزارش خود در رابطه با وضعیت فعلی بازار نوشتند:

بیت کوین و اتریوم هنوز با بالاترین سطح خود در ماه جولای فاصله دارند اما به مقاومت های کلیدی 70000 دلار و 2800 دلار نزدیک می شوند. شکستن این سطوح احتمالاً توجه سرمایه گذاران خرد را به طور قابل توجهی جلب خواهد کرد. با توجه به اینکه تنها 15 روز تا انتخابات آمریکا باقی مانده است و بازار سهام قوی به نظر می رسد، خوش بینی در بازار کریپتو نیز حاکم است و بخش قابل توجهی از قراردادهای اختیار معامله کالا یا قراردادهای خرید هستند.

در همین حال، داده ها نشان می دهد که اشتهای سرمایه گذاران خرده ایالات متحده برای بیت کوین کم است. شاخص حق بیمه کوین بیس که نشان می دهد تفاوت قیمت بیت کوین در دو صرافی کوین بیس و بایننس در حال حاضر کمی بالای صفر است که نشان دهنده تقاضای پایین سرمایه گذاران آمریکایی است.

Coinbase Premium Index - منبع: CryptoQuantCoinbase Premium Index - منبع: CryptoQuant
Coinbase Premium Index – منبع: CryptoQuant

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-22 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.