افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

چند نفر در حمله تروریستی کرمان جان باختند؟

  • کد خبر : 171145
چند نفر در حمله تروریستی کرمان جان باختند؟

آفتاب نیوز: سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به انتشار برخی آمارهای ضد و نقیض از تعداد شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان گفت: تاکنون مجموع شهدای این حادثه اعلام شده است. به 89 نفر رسیده است که از این تعداد 45 شهید از شهرستان کرمان، 40 شهید از شهرستان […]

آفتاب نیوز:

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به انتشار برخی آمارهای ضد و نقیض از تعداد شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان گفت: تاکنون مجموع شهدای این حادثه اعلام شده است. به 89 نفر رسیده است که از این تعداد 45 شهید از شهرستان کرمان، 40 شهید از شهرستان های استان کرمان، 1 شهید مشهدی و 1 شهید اهل تهران، دو تن از شهدا در حال تفحص از شهرستان ها هستند.

میرا احمدی افزود: در مجموع 89 نفر شهید شده اند که 12 نفر از آنها اتباع افغانستان هستند که این افراد نیز جزء آمار شهرستان های مذکور است. از این تعداد 30 نفر از شهدا زیر 18 سال و 9 نفر دیگر کودکان زیر 10 سال هستند. از شهدا 30 نفر زیر 18 سال و 9 نفر زیر 10 سال و در مجموع 28 نفر زیر 18 سال هستند.

میراحمدی تاکید کرد: 36 نفر از شهدا زن و 53 نفر مرد هستند.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: تعداد انگشت شماری از مجروحان به تجهیزات پزشکی متصل هستند و در بخش مراقبت های ویژه هستند و احتمال دارد تعداد کمی به شهدا بپیوندند. بقایای اجساد دو تروریست به دست آمد که از کمر به پایین مربوط است و مشخص شد که هر دو عملیات انتحاری بوده است.

میراحمدی همچنین گفت: با توانمندی دستگاه های اطلاعاتی کشور سرنخ های بسیار خوبی از جنایت تروریستی کرمان به دست آمده و تعدادی از دست اندرکاران این حادثه دستگیر شده اند که اطلاعات کامل آنها به اطلاع مردم خواهد رسید. توسط سازمان های اطلاعاتی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.