افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

چند ترفند خلاقانه برای نظم بخشیدن به میز کار خود / به این ترتیب شما به آن فرد خوش سلیقه و خوش سلیقه تبدیل می شوید

  • کد خبر : 187221
چند ترفند خلاقانه برای نظم بخشیدن به میز کار خود / به این ترتیب شما به آن فرد خوش سلیقه و خوش سلیقه تبدیل می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – این روزها همه ما سر کار هستیم. دختر و پسر از سنین پایین وارد بازار کار می شوند و هر کدام به نوبه خود خود را وقف یک فعالیت می کنند و برای کسب درآمد تلاش می کنند. خب، از طرف دیگر، چند سالی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – این روزها همه ما سر کار هستیم. دختر و پسر از سنین پایین وارد بازار کار می شوند و هر کدام به نوبه خود خود را وقف یک فعالیت می کنند و برای کسب درآمد تلاش می کنند. خب، از طرف دیگر، چند سالی می‌شود که بیشتر شغل‌ها پشت میز می‌نشینند و همه برای خودشان یک میز دارند که هر روز ساعت‌های زیادی را در آن می‌گذرانند. اگر مثل من یک نفر است که چه در خانه و چه در محل کار، میز تحریر دارد، بیاید کار و فضایی که در آن روزی هشت ساعت هستید را جذاب تر کنید. باور کنید به این ترتیب احساس بهتری خواهید داشت و انرژی مثبت بیشتری نسبت به کار و محیط کار خواهید داشت. جدید، میز میز می تواند شخصیت درونی شما را به دیگران نشان دهد و بدون صحبت کردن، حال و هوای شما را برای آنها توضیح دهد.

مثل الان برای مثال، کمی خلاق باشید و تزئین میز کارتونی خود را در نظر بگیرید. با چیدمانی و تزیینی کوچک برای میز کار خود، قطعا به فردی با روحیه بهتر تبدیل خواهید شد. برای اینکه بدانید چگونه به جدول مذکور برسید، کافی است مقاله ما را دنبال کنید.

1- دسکتاپ خود را منحصر به فرد کنید

در این دنیا خلاقیت مانند شن است. هرکسی می‌تواند کادر بی‌نهایت خلقت را با ارسال یکی از ساخته‌های خود پر کند و تنها کاری که لازم است کمی کار است. به عنوان مثال، می توانید از تقویم، دفترچه یادداشت یا حتی لوازم التحریر متناسب با شخصیت شما استفاده کنید. با تهیه این وسایل، میز خود را واقعا شخصی کرده اید و به این ترتیب قلم و لوازم جانبی خود را گم نمی کنید.

۲- از لوازم تزئینی رومیزی غافل نشوید

البته این اعتقاد به استفاده از عناصر تزئینی کمتر روی میز هنوز وجود دارد و حق با من است زیرا در این صورت میز شما به هم نمی ریزد و تمرکزتان را از دست نمی دهید. اما به خاطر داشته باشید که اگر از اکسسوری های موثر برای تزیین میز استفاده کنید، می تواند زیبا به نظر برسد! در زیر نمونه هایی از اکسسوری های مفید و شیک که می توانند روی روحیه شما تاثیر مثبت داشته باشند را مشاهده می کنید.

b03bdb6a-f3ee-4c3d-80fb-ca2aafd798b9

بسته به اینکه میز شما در خانه باشد یا محل کار، می توانید گل و گلدان خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در خانه هستید بازتر هستید اما اگر سر کار هستید می توانید از گل های کوچک آپارتمانی روی میز هم استفاده کنید. یا هیچ، اگر شما هم مثل من سلیقه زیادی دارید، می توانید یک گلدان کوچک روی میز بگذارید و هر چند روز یک بار چند گل طبیعی بخرید و در گلدان بگذارید. به این ترتیب بوی و طراوت خوبی به محیط بخشیده اید و میزتان تزیین خوبی پیدا کرده است.

بدون عنوان-1_90C6MRS

از طرفی استفاده از آباژورهای کوچک و کتاب و دفترهای مورد نیاز شما می تواند ظاهری آراسته و زیبا به میز ببخشد.

3- سازمان دهنده ها برای میز کار عالی هستند

به جرات می توان گفت که از خلاقانه ترین ایده هایی که این روزها بسیار مد شده و انواع زیادی دارد، نظم دهنده هایی هستند که برای هر میز، کشو و کابینت ساخته می شوند و می توانیم روی میز از آنها استفاده کنیم. نظم دهنده ها می توانند بسیار مفید و زیبا باشند از طرفی برای قرار دادن لوازم التحریر، کاغذها به ترتیب اولویت کار و حتی نظم دادن به وسایل شخصی موثر هستند. بدانید و حواستان باشد که استفاده از این میز جذاب می تواند میز تمیز و مرتبی را برای شما به ارمغان بیاورد و به عنوان فردی خوش سلیقه در ذهن دیگران دیده شوید.

تحت عنوان

370e66a3-0388-4460-899b-9b623051adf5

4- تم ها می توانند میز کارتونی شما را شگفت انگیز کنند!

تم ها بسیار جذاب هستند و اگر در خانه دسکتاپ دارید یا لپ تاپ را به محل کار خود می برید، می توانید از این ترفند استفاده کنید. خب، برخی از ما عاشق ماه هستیم و برخی از ما با دیدن برگ های زرد پاییزی هیجان زده می شویم، پس بهتر است در انتخاب اکسسوری روی میز کارتون از تم مناسب استفاده کنیم.

به عنوان مثال می توانید یک لیوان یا یک دفترچه یادداشت و حتی لوازم التحریر و … از تم مورد نظر خود تهیه کنید. ماوس پد و استیکر کلمه برای دفترچه و استیکر هم خوبه که به سلیقه شما خیلی مرتبطه. در این صورت انتخاب رنگ برای من راحت تر خواهد بود. فراموش نکنید که این موضوعات می توانند الهام بخش شما باشند.

8e09795a-88d4-4cbf-afee-4010db054559



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.