افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

چند ایده لاکچری برای استایل زمستانی/ شما ستاره هر مهمانی هستید، چه دوستانه و چه رسمی

  • کد خبر : 150913
چند ایده لاکچری برای استایل زمستانی/ شما ستاره هر مهمانی هستید، چه دوستانه و چه رسمی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شما بیشتر طرفدار کدام استایل های فصلی هستید، یعنی به عنوان فردی که خود را خوش تیپ می داند، در چه فصل هایی زیباتر به نظر می رسید و کدام استایل های فصلی را می پسندید؟ منظورم این است که کت و تی شرت های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شما بیشتر طرفدار کدام استایل های فصلی هستید، یعنی به عنوان فردی که خود را خوش تیپ می داند، در چه فصل هایی زیباتر به نظر می رسید و کدام استایل های فصلی را می پسندید؟ منظورم این است که کت و تی شرت های تابستانی خنک در رنگ های پاستلی یا شاد را ترجیح می دهید یا استایل های پاییزی هنری را ترجیح می دهید یا سبک های بهاری جوانی؟ اگر نمی‌خواهید از استایل‌های زمستانی غافل شوید، چون در این فصل می‌توانید خلاقیت زیادی به کار ببرید، می‌توانید یک کت زنانه را انتخاب کنید تا استایلی زنانه داشته باشد و از این طریق خود را یک زن شیک و امروزی نشان دهید. خانم

می توانید به سراغ استایل های هنری بروید که بسیاری از آن ها با دامن هستند، برای مثال می توانید در مقاله های قبلی ما در مورد نحوه داشتن یک استایل با دامن جین که می تواند یکی از بهترین استایل های زمستانی باشد، بخوانید یا می توانید برای این بیشتر ورزش کنید چند مدل را با هودی و شلتر برش بزنید و به این ترتیب ظاهر احمقانه ای خواهید داشت و … با این حساب در زمستان می توانید سبک های مختلفی را امتحان کنید که همه ما می توانیم آنها را بشناسیم اما اینطور نیست. طبقه بندی شده در Mind you، در این مقاله به شما یک طبقه بندی کلی از ایده های استایل زمستانی ارائه می دهیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

سبک های کلاسیک را در زمستان زنده نگه دارید

به طور کلی استایل های کلاسیک در این فصل می تواند به مجموعه ای از اکسسوری ها و لباس هایی اشاره داشته باشد که به طرح ها و چاپ های سنتی اشاره دارند که می توانند در روزهای سرد زمستان شما را بسیار شیک نشان دهند، حتی اگر به گذشته اشاره داشته باشند. شما این مدل از استایل ها را دارید، می توانید آن دسته از لباس های گرمی را انتخاب کنید که رنگ های ملایم و خطوط ساده دارند و جزییاتی مانند پشم و چرم دارند و همچنین در این مدل استایل ها معجزه وجود دارد، از دستکش و کلاه غافل نشوید. البته کلاه شما باید کلاسیک و رسمی باشد نه کلاه بافتنی یا سطلی، مثلا کلاه فرانسوی شاید انتخاب بهتری باشد.

در مورد انتخاب رنگ، می توانید از نیلی، مشکی، آبی، سبز زیتونی یا خاکستری استفاده کنید و دامن های تک رنگ با کت با یقه اسکی زیر، چکمه، کلاه و دستکش هماهنگ کنید. استایل شما، آنها می توانند یک استایل منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند، همچنین فراموش نکنید که می توانید با روسری های ساتن، کت های چرمی، آستین های چرمی و شلوارهای پارچه ای استایل کلاسیک دیگری ایجاد کنید.

ایده سبک زمستانی

ایده سبک زمستانی

انجام ورزش در زمستان باعث صرفه جویی در لباس های اضافی می شود

در استایل های اسپرت اول از همه باید لباس هایی را انتخاب کنید که گرم و راحت هستند و می توانید این لباس ها را برای استایل های خیابانی، کافه رفتن و … داشته باشید. و هنگام استفاده از آن ها اجباری نیست که رنگ کت شما با آن ها همخوانی داشته باشد و البته متناسب با پوست شما باشد، مانند پفک، هودی، چکمه کوتاه، کلاه و ….

برای لباس های ورزشی هم می توانید لباس های چند لایه را انتخاب کنید، یعنی یک ژاکت پایین با یک پیراهن بلند در زیر بپوشید، به طوری که همه لایه ها دیده شوند، و کلاه بافتنی یا کلاه برای سرتان بپوشید و شلوار ساق بلند بپوشید. می تواند ترکیب شود. رنگ پفک یا شلوارک خود را که قد شما را بلندتر نشان می دهد و سپس نیم بوت های خود را بپوشید که رنگی هستند و استایلی نه تنها راحت، بلکه شیک و مدرن نیز دارند.

ایده سبک زمستانی

برای عروسی ها و مهمانی هایی که در زمستان می روید، مهمانی باشید

خیلی ها فکر می کنند وقتی زمستان و هوای سرد فرا می رسد، به نوعی باید فقط به فکر پوشاندن یک روسری و ده تکه لباس باشند. قرار است از خرداد خیلی دور بمیریم و تا اینجا در مورد لباس رسمی و ورزشی صحبت کردیم، الان وقتش است. نوبت به استایل های رسمی می رسد که ممکن است در زمستان به آن نیاز داشته باشید، مثلا شاید با همکاران خود جلسه ای برای بهبود پروژه کاری خود در رستوران داشته باشید، البته مناسب نیست با سبک رسمی یا اسپرت بروید. و باید به صورت رسمی دیده شوید.

مهم ترین استایلی که برای داشتن استایل رسمی باید انتخاب کنید، مانتوهای رسمی دوزی شده و بدلیجات یا آن دسته از مانتوهایی هستند که تکه های چرمی دارند و برای زیباتر شدن با این مدل ها باید جواهرات را انتخاب کنید و از اکسسوری های زیبا استفاده کنید. البته مراقب باشید زیاده روی نکنید.

ایده سبک زمستانی

ایده سبک زمستانی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.