افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

چند ایده ساده و کاربردی برای تزیین میز جلو مبل / کمی خلاقیت حال و هوای خانه را تغییر می دهد

  • کد خبر : 187319
چند ایده ساده و کاربردی برای تزیین میز جلو مبل / کمی خلاقیت حال و هوای خانه را تغییر می دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: توجه به جزئیات در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی خانه شما را خاص و منحصر به فرد می کند. تزئینات و لوازم جانبی، کوسن ها، پانل ها و غیره را انتخاب کنید. بسته به اصول و سبک دکوراسیون منزل شما کمک می کند تا فضای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: توجه به جزئیات در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی خانه شما را خاص و منحصر به فرد می کند. تزئینات و لوازم جانبی، کوسن ها، پانل ها و غیره را انتخاب کنید. بسته به اصول و سبک دکوراسیون منزل شما کمک می کند تا فضای خانه چشمگیرتر و دلپذیرتر شود. یکی از مهم ترین عناصر خانه که می توان روی آن زیاد مانور داد و به روش های مختلف تزئین کرد، میز جلوی مبل است. شما می توانید با انتخاب اکسسوری های جذاب برای میز جلو مبل فضایی تازه و خاص به اتاق نشیمن و پذیرایی خود ببخشید. در این مقاله با من همراه باشید تا ایده های تزیین میز جلو مبل را با هم مرور کنیم.

در انتخاب میز وسواس داشته باشید!

اولین نکته در تزیین میز جلو مبل، شکل و نوع این میز است. بسیار مهم است که میز جلوی مبل را به گونه ای انتخاب کنید که هم کاربردی و هم شیک و جذاب باشد. بازار پر است از میزهای بی شکل که قطعا دکوراسیون هر خانه ای را خراب می کند. کمی بیشتر وقت بگذارید و میزی را انتخاب کنید که زیبایی مبلمان شما را دو چندان کند.

مبلمان موبایل 4

سادگی همیشه جذاب است!

یک اصل مهم در تزیین میز جلو مبل، ساده نگه داشتن آن و پرهیز از بهم ریختگی میز است. از آنجایی که شما از این میز برای قرار دادن غذا و ظروف نیز استفاده می کنید، باید آن را در عین حال ساکت و زیبا نگه دارید.

استفاده از تزیینات ساده و اکسسوری های ظریف به شما این امکان را می دهد که از میز جلوی مبل نهایت استفاده را ببرید.

mizjelimobli7

از یک سینی زیبا استفاده کنید!

برای قرار دادن عناصر دکوری روی میز جلو مبل می توانید از سینی های تزئینی که در مواد و طرح های مختلف در بازار موجود است استفاده کنید. سینی هایی از سرامیک، چوب، شیشه و غیره وجود دارد. در طرح های جذاب و متنوع که می توانید بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

mizjelimobli5

مثلا برای میز جلوی مبل چوبی استفاده از سینی چوبی یا سرامیکی مناسب است و برای میز جلوی مبل شیشه ای سینی آینه ای یا شیشه ای و فلزی ممکن است جذاب باشد.

فضایی خاص با گلهای طبیعی.

قرار دادن یک گلدان کوچک و زیبا که در آن چند گل طبیعی یا قلمه گلبرگ قرار دهید، فضای تازه ای به میز جلوی مبل می دهد و سالن یا اتاق نشیمن را تازه می کند.

گلدان های کوچک و ساده نیز برای میز جلوی مبل مناسب هستند و حس طبیعت را در بینندگان و مهمانان بیدار می کنند.

تکنیک ترکیبی 1

عنصر مهم بعدی؛ شمع و شمع

استفاده از شمع و شمع برای تزیین میز جلو مبل بسیار رایج است و جذابیت خاصی به آن می بخشد. اما نکته مهم این است که چراغی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. شیشه های فلزی و طلایی برای یک میز چوبی ساده و مبلمان راحت انتخاب خوبی نیستند. در عوض استفاده از شیشه های چوبی یا سرامیکی می تواند فضای این میز را تغییر دهد.

موبایل 2

مجسمه ها، کتاب ها و مجلات را امتحان کنید.

از دیگر عناصری که می توان برای تزیین میز جلوی مبل استفاده کرد مجسمه ها، کتاب ها، مجلات و سایر عناصر مشابه است. مجسمه های خاصی از فلز، چوب، سرامیک و … در بازار وجود دارد که در صورت انتخاب صحیح و با توجه به سبک دکوراسیون منزل، تزیین خوبی برای میز جلو مبل خواهد بود.

اگر جلوی مبل دو طبقه میز دارید، می توانید از کتاب ها و مجلات تزئینی برای تزئین طبقه پایین استفاده کنید.

موبایل 6

در این مقاله چند ایده ساده و کاربردی برای تزیین میز جلو مبل را با هم مرور می کنیم که امیدوارم از آنها استفاده کنید. در اینجا می توانید بقیه مطالب سایت در مورد دکوراسیون را مشاهده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.