افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

چند اصل مهم یادگیری که اگر آنها را بدانید متحول خواهید شد! اجازه دهید دستورالعمل موفقیت را به شما ارائه دهم.

  • کد خبر : 164431
چند اصل مهم یادگیری که اگر آنها را بدانید متحول خواهید شد!  اجازه دهید دستورالعمل موفقیت را به شما ارائه دهم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا تا به حال به وبلاگ نویس یا کسی که می شناسید نگاه کرده اید و با خود می گویید: “این شخص چقدر با استعداد و موفق است، اما من هیچ استعدادی ندارم!” و سپس احساس ناخوشایند بی کفایتی به شما بدهد؟ قبول دارم که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا تا به حال به وبلاگ نویس یا کسی که می شناسید نگاه کرده اید و با خود می گویید: “این شخص چقدر با استعداد و موفق است، اما من هیچ استعدادی ندارم!” و سپس احساس ناخوشایند بی کفایتی به شما بدهد؟ قبول دارم که این حس خوب نیست و اغلب آزاردهنده است.

اما باید به شما بگویم که شما فقط ظاهر قضیه را می بینید و تلاش آن شخص برای رسیدن به آن موقعیت را ندیده اید! یادگیری این اصل را دارد که اگر آن را اعمال کنید، می توانید در آن شغل بهتر از فردی که به دنبال آن هستید شوید.

در این مقاله می خواهم چند اصل یادگیری ساده اما کاربردی را به شما بگویم تا شما نیز با تلاش و پشتکار در شغل مورد علاقه خود به موفقیت برسید.

یادگیری باید شما را در یک فعالیت مشارکت دهد.

اولین اصل یادگیری این است که موضوعی که یاد می گیرید باید شما را به انجام یک فعالیت تشویق کند. اگر بخواهم آن را باز کنم و مثال بزنم، باید بگویم که در حال یادگیری زبان هستید. نصب یک برنامه مرتبط و گپ زدن با افرادی مانند شما که در حال یادگیری آن زبان هستند به یک فعالیت تبدیل می شود. یا تمرین عبارات کاربردی با توجه به سطح خود در مقابل آینه و سپس تکرار آنها برای دوستتان تبدیل به فعالیتی می شود که یادگیری شما را تقویت می کند…

یادگیری 5

جالب است بدانید که این کار باعث می شود سریعتر یاد بگیرید و مطالبی که یاد می گیرید مدت بیشتری در ذهن شما باقی می ماند.

مرور و تکرار را فراموش نکنید!

کلید اصلی یادگیری، تکرار و مرور است. برای خود قاعده گذاری و مرور مطالبی که یاد می گیرید کافی است به قول معروف ملکه ذهنتان شوید.

آموزش زبان

گاهی ممکن است از تکرار خسته شوید، اما بدانید که علم نشان داده است که با مرور و تمرین، یادگیری در ما تکمیل می شود و ماندگار می شود.

آنچه را که می آموزید برای خود به کار ببرید

تحقیقات نشان داده است که وقتی چیزهایی که یاد می گیرید برای شما قابل اجرا باشد، خیلی بهتر و طولانی تر در قلب شما می ماند! به عبارت دیگر، اگر آنچه یاد می گیرید در زندگی مفید نباشد، فرآیند یادگیری با شکست مواجه می شود!

یادگیری 3

البته گاهی اوقات مهارتی که یاد می گیرید فقط برای شما سرگرم کننده و لذت بخش است و باید بگویم در این صورت یادگیری برای شما راحت تر خواهد بود.

برای بهبود یادگیری باید بازخورد دریافت کنید.

برای یادگیری، داشتن یک معلم یا مربی خوب که به شما بازخورد کافی و به موقع بدهد، مهم است. نظرات مثبت و منفی داریم، استفاده از آنها در زمان مناسب روند یادگیری را تسهیل می کند.

تشویق رفتار صحیح و بازخورد مثبت بسیار مهم است و به طور خودکار رفتار نادرست را کاهش می دهد و یادگیری را تسریع می کند.

موفقیت

در این مورد، بازخوردی که به خودتان می دهید نیز بسیار مهم است. فراموش نکنید که پیشرفت خود را به خاطر بسپارید و خود را تشویق کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.