افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

چمدان های خود را ببندید، اکنون زمان سفر است. فکر می کنید سبک سفر شما در این فصل از سال به چه چیزی نیاز دارد؟

  • کد خبر : 110933
چمدان های خود را ببندید، اکنون زمان سفر است.  فکر می کنید سبک سفر شما در این فصل از سال به چه چیزی نیاز دارد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- با نزدیک شدن به اواسط شهریور و آغاز تعطیلات تابستانی، حتما به فکر سفر و بستن چمدان هایتان هستید، اما آیا می دانید چه لباسی باید بخرید؟ یا سبک سفر چه لباس و لوازمی نیاز دارید؟ یکی از عوامل مهم در سفر، انتخاب لباس مناسب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- با نزدیک شدن به اواسط شهریور و آغاز تعطیلات تابستانی، حتما به فکر سفر و بستن چمدان هایتان هستید، اما آیا می دانید چه لباسی باید بخرید؟ یا سبک سفر چه لباس و لوازمی نیاز دارید؟ یکی از عوامل مهم در سفر، انتخاب لباس مناسب برای سفر است. به همین دلیل است که انتخاب بهترین لباس سفر نباید به عنوان یک کار لحظه آخری باقی بماند. نوع لباسی که برای گردش ها و سفرهایمان انتخاب می کنیم می تواند به طور مستقیم بر کیفیت زمان سفر و لذت بردن از لحظات خوب سفر تاثیر بگذارد. بنابراین فراموش نکنید که داشتن سبک سفر زنانه مناسب می تواند بر تجربه شما از شروع سفر پیش رو تأثیر بگذارد.

انتخاب مانتو برای هر خانم ایرانی اولویت دارد زیرا مانتو هسته اصلی استایل است و تاثیر زیادی در دیده شدن آنها دارد. پس قبل از هر چیز بهتر است یک مانتو مسافرتی جذاب برای خود انتخاب کنید، البته فراموش نکنید که انتخاب مانتو باید با توجه به مقصد سفر انجام شود. به عنوان مثال اگر مقصد چابهار، خلخال یا شمال کشور باشد، بسیار متفاوت است، زیرا هر کدام از این مقاصد نیاز به پوشاک متفاوتی دارند. بنابراین در انتخاب مانتو یا لباس های دیگر از جمله اکسسوری ها حتما به مقصد سفر توجه کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های سبک سفر در شمال آشنا شوید.

سبک سفر زنانه

مانتو به سبک مسافرتی چگونه است؟

برای انتخاب مانتو به سبک مسافرتی ابتدا باید به فصل سفر و شرایط آب و هوایی مقصد توجه کرد. به عنوان مثال، سفرهای تابستانی که در پایان شهریور انجام می شود، به دلیل آب و هوای خوب در اکثر مناطق، امکان انتخاب مانتو را به شما می دهد. مانتوهای بلند یا گشاد گزینه مناسبی برای سفر تابستانی نیستند. شما به کتی نیاز دارید که گشاد باشد اما گشاد نباشد، سبک و خنک باشد.

مانتوهایی که مدل پیراهن مردانه هستند، به نوعی که به همان کت کتان اشاره می کنیم، انتخاب خوب و راحتی به حساب می آیند. یک کت راحت و اسپرت با رنگی شاد می تواند شروع یک سفر شاد و پر انرژی باشد. برای مدل دادن به این مدل مانتو به سبک مسافرتی می توانید از شلوارهای مدل مامان یا ساق های براق و اسپرت استفاده کنید تا سفر را راحت تر کنید.

سبک سفر زنانه

سبک سفر زنانه

چه شلواری برای سفر به سبک مانتو مناسب است؟

خوب اگر می خواهید بعد از مانتو برای استایل مسافرتی شلوار انتخاب کنید، قبل از هر چیز خوب است بدانید که شلوار انتخابی باید راحت و کشدار باشد، زیرا شلوارهای کش دار راحت تر هستند و حرکت شما را محدود نمی کنند. البته فراموش نکنید که انتخاب شلوار به مانتو یا عوامل دیگری نیز بستگی دارد. شلوار جین تقریباً برای سفر به هر منطقه ای مناسب است. اگر در سفر قصد بازدید از یک کارخانه یا منطقه روستایی را دارید یا می خواهید در دل طبیعت کمپینگ کنید، پوشیدن شلوار جین طبیعی است. البته شلوار جینی که می پوشید باید اندازه مناسب و کمی کشدار باشد.

اگر از پوشیدن شلوار خوشتان نمی آید و سبک سفر کاملا زنانه را دوست دارید، می توانید به جای شلوار دامن بپوشید. دامن جین یا نخی می تواند گزینه خوبی برای شما در آخرین سفر تابستانی باشد.

سبک سفر زنانه

سبک سفر زنانه

چه اکسسوری هایی برای استایل سفر زنانه مناسب است؟

اولین اکسسوری که برای سفر تابستانی باید ببرید عینک آفتابی است، این اکسسوری نه تنها سبک سفر شما را می آراید، بلکه می تواند چشمان شما را از آسیب های احتمالی اشعه های خورشید نیز محافظت کند. گرمای تابستان آزاردهنده ترین قسمت یک سفر تابستانی حتی با ماشین است. اما می توانید با انتخاب لباس های خنک و تابستانی از درد گرما بکاهید. برای سفر با ماشین، شال گزینه بهتری نسبت به روسری است. زیرا حرارت کمتری دارد و به شما امکان می دهد به روش های مختلف آن را ببندید. حتما شال خود را به رنگ روشن انتخاب کنید.

سبک سفر زنانه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.